Minkä niminen olisit halunnut olla pienenä?
Varsinkin monilla tytöillä oli pienenä jokin lempinimi joilla halusivat tulla kutsutuiksi.
Tuli mieleen kun järjestelimme äidin kanssa vanhoja kuvia. Minä en muista tätä itse, mutta 5-vuotiaana olin vakaasti päättänyt, että haluan olla Rusetti-Ursula :D Äiti oli sanonut, että jospa vielä muutaman vuoden miettisit. Nyt kolmekymppisenä olen jostain syystä ihan tyytyväinen siihen että olen Anna.
Kommentit (92)
Äidin ystävällä oli söpö pieni poni nimeltä Kajsa. Halusin olla Myös Kajsa.
Päivi, koska rakastin Nummelan Ponitalli-kirjoja ja hyvä ystäväni oli Titta. Olin tästä hänelle katkera.
Halusin olla Jade, Charlotta tai Alexandra ja olin ihan varma että annan tyttäreni nimeksi tämän koko nimirimpsun. Aikuisiällä olen alkanut pitää paljon omasta nimestäni joka on Jenni. Enkä voisi kuvitellakaan antavani noita lapsuuden suosikkininiäni lapselleni. Varsinkin tuo Alexandra aiheuttaa puistatuksia.
Soili. Oli mielestäni kaunein nimi kaikista, kun olin ala-asteikäinen.
Ihan tyytyväinen olen omaani ollut tuon
vaiheen jälkeen.
Halusin olla Sarita. Kaunis romanikaverini ala-asteella oli Sarita.
Sanoin joskus muksuna äidille että haluaisin vaihtaa nimen, hän sanoi että se sopii ja kysyi minkä nimen haluaisin, jäin sitä sitten tosissani miettimään.
Ekaksi halusin olla Jenna koska Baldo,
Sitten halusin olla Petra koska se oli aika jämäkkä nimi ja sitten halusin olla Ronja, koska ryövärin tytär. Mutta pitkään halusin ottaa nimekseni saman nimen mikä oli myös serkullani. En tosin viitsinyt ottaa sitä koska tosiaan se serkku, mut nyt vanhemmiten olen vaihtanut toiseksi nimekseni tämän nimen ja olen ajatellut että voisin ottaa sen käyttöön kun muutan.
Halusin olla Fleur, tämä tuli kolmesta muskettikoirasta :D
Fleur on kaunis! Forsythen turussa oli Fleur. Ihana!
Vierailija kirjoitti:
Fleur on kaunis! Forsythen turussa oli Fleur. Ihana!
Siis tarussa.
Lotta