Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä niminen olisit halunnut olla pienenä?

Vierailija
24.04.2020 |

Varsinkin monilla tytöillä oli pienenä jokin lempinimi joilla halusivat tulla kutsutuiksi.

Tuli mieleen kun järjestelimme äidin kanssa vanhoja kuvia. Minä en muista tätä itse, mutta 5-vuotiaana olin vakaasti päättänyt, että haluan olla Rusetti-Ursula :D Äiti oli sanonut, että jospa vielä muutaman vuoden miettisit. Nyt kolmekymppisenä olen jostain syystä ihan tyytyväinen siihen että olen Anna.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artturi

Vierailija
62/92 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia, koska salkkarit.

Vähän myöhemmin Jade. En muista miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veera, koska tykkäsin delfiineistä ja yksi Delfinaarion naaraista oli (vai on?) Veera.

Uskomatonta, mulla oli tää sama!

Vierailija
64/92 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina. Enää en pidä siitä nimestä :D

Vierailija
65/92 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tavallinen, Tiina tai Anna, Sari Mari Hanna Anu MIKÄ TAHANSA SUOMALAINEN HELPPO NORMAALI NIMI oli haaveeni. Nykyään pidän omasta pitkästä ruotsalaisesta nimestänk.

Vierailija
66/92 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinikka oli ihan pienenä jonkin aikaa haavenimeni. Kaverillani oli sen niminen serkku jota tämä kovasti ihaili ja tästä päättelin, että Sinikka on paras mahdollinen nimi.

Nyt tuo olisi yksi viimeisimmistä nimistä jonka itselleni suostuisin ottamaan :D

Vierailija
67/92 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan nimeäni yhä, mutta ehkä on parempi pitää tylsä ja harhaanjohtava 60-luvun nimi kuin viime aikoina vielä pahemmin ryvettynyt...

Jutan kesäseikkailu

Jutan ponipartio

Jutta ja aaveponit

Jutta ja kuutamoponi

Jutta ja ponipojat

Jutta ja poniretkeläiset

Jutta ja ponivarkaat

Jutta ja vaarallinen kilpailija

Jutta on ponihullu

Jutta ponileirillä

Jutta tallityttönä

Jutta yllättää

Pidä varasi, Jutta

Vierailija
68/92 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äärettömän ujo ja hiljainen. Olisin halunnut olla ihan kouluikäisenä 5-vuotias Kaisa, joka olisi ollut mielestäni villi ja pidetty.

Vierailija
69/92 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa naisennimi, jossa ei olisi R- tai S-kirjainta. Olin puhevikainen ja inhosin esittäytymistä.

Vierailija
70/92 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neonilla.

Vierailija
71/92 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin olla Mari.

Vierailija
72/92 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani katselivat jotakin suomalaista tv-sarjaa, jossa oli rikosetsivä Hanna Hallanaro (sukunimen loppuosasta en ole täysin varma). Haaveilin 7-vuotiaana että olisin tämän niminen rikosetsivä, koska nimi ja ammatti kuulosti niin hienolta silloin.

Vierailija
73/92 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä halusin olla Birgitta ja olin vanhemmille salaa vihainen, kun he eivät olleet tajunneet antaa minulle sitä. Oma sukunimi on tyyliin Räikkönen, joten tämä tusinanimi sopii siihen paljon paremmin. Tykkään omasta nimestäni.[/

Ohi aiheen, mutta tästä nimestä tuli mieleen lapsuuden luokkakaveri, jonka nimi oli Birgitta, lempinimeltään Billu... 😅

Vierailija
74/92 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko ois halunnu olla Elli-Noora

Vierailija
75/92 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin olla Viidakkokirjan innoittamana, joskus 5-6-vuotiaana Bagheera. Minusta se kuulosti hienolta. Oliko Bagheera muuten piirretyn mukaan uros vai naaras?

Vierailija
76/92 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin olla Anne, Viisikko-kirjojen mukaan.

Vierailija
77/92 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin olla Lilja. Oli tosi kaunis nimi mielestäni ja ysärin lapsissa niitä ei ollut paljon.

Oma tyttöni haluaisi olla Isabel tai Annabel. Myös muut pitkät kauniit, vähän prinsessavivahteiset nimet ovat hänen suosikkejaan.

Vierailija
78/92 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bebbiina.

Vierailija
79/92 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Nina mutta halusin olla Helena, se oli kaunein nimi mitä tiesin.

Vierailija
80/92 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adalmiina, Adalmiinan helmi -sadun mukaan. Onneksi siitä kasvoi nopeasti yli. Omasta nimestäni en pidä vieläkään, mutta ihan sama, on siihen sentään tottunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi