Iltasanomissa lukeen, että joudumme elämään koronarajoitusten kanssa niin pitkään kunnes rokote tulee.
Tulee sitten aika pitkät rajoitukset. Sikainfluenssarokote farssissa sadat ihmiset sairastuivat kroonisesti narkolepsiaan, joka on pitkälti pilannut heidän elämänsä. Kuka enää uskaltaa ottaa jotain kokeellista tai hätäisesti testattua korona rokotetta? Voin sanoa omasta puolestani, että jätän suosiolla väliin.
Kommentit (17)
Kristiina xx kirjoitti:
Milloin huvipuistot avataan?
Ei varmaan ollenkaan tälle kesälle. Ovat paikkoja joihin kokoontuu satoja tai tuhansia ihmisiä kerralla.
Mutta tuo ei tarkoita että kaikki nykyiset rajoitukset olisivat voimassa koko ajan tai nykyisen laajuisina.
Joitain rajoituksia joudutaan varmaan pitämään voimassa joillekin kunnes rokote on olemassa.
"Sikainfluenssarokote farssissa sadat ihmiset sairastuivat kroonisesti narkolepsiaan"
Paitsi että he olisivat saaneet narkolepsian sikainfluenssastakin jos olisivat sairastuneet siihen. Narkolepsian laukaisi yksi tuon viruksen dna:n osa jota siis oli sekä itse taudissa kuin myös rokotteessa.
Niin ne mielestäni uhkailivat ensimmäisessä tiedotustilaisuudessa, että tästä tulee uusi normaali.
Kyllä! Nyt runkkaillaan kotona piiiitkä aika.
Jos ravintolat ja koulut avataan syksyllä, niin rajoituksethan ei ole enää voimassa.
Ja nytkö vasta tämän tajusit? Onhan se ollut ihan selvää alusta asti. Ei se korona täysin häviä enää koskaan. Siitä tulee kuin kausi-influenssa eli pyörii ympäri maailmaa enemmän tai vähemmän joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
"Sikainfluenssarokote farssissa sadat ihmiset sairastuivat kroonisesti narkolepsiaan"
Paitsi että he olisivat saaneet narkolepsian sikainfluenssastakin jos olisivat sairastuneet siihen. Narkolepsian laukaisi yksi tuon viruksen dna:n osa jota siis oli sekä itse taudissa kuin myös rokotteessa.
Vaikka tämä olisi tieteellistä faktaa, niin sikainfluenssa rokote on tunnetasolla aiheuttanut sellaisen reaktion, että uskon, että valtaosa ei halua ottaa koronarokotetta. Ihan kyllä ymmärrettävästi. Suomen valtio ostaa kuitenkin halvinta ja epäkuranteinta tavaraa. Sitten se pitäisi saada lyötyä miljoonien suomalaisten sisälle. Milläköhän taktiikalla suomlaiset yritetään tähän saada? Pelottelemalla, luomalla hysteriaa, suostuttelemalla vai vetoamalla järkeen?
Korona on täällä jäädäkseen. Ei sitä hävitettyä saa, rokote tulee kun tulee, lääkkeestä puhumattakaan. Kysymys on vain siitä, saako sen tänään vai syksyllä.
Vuoden loppuun mennessä valtionvelka on jotain 180 miljardia, jos näin jatketaan.
Minä ainakin otan rokotteen kunhan se on saatavilla.
Eipä se ole niin sanottu, että mitään rokotetta saadaan kehitettyä.
Minä sairastuttaisin itseni nyt koronaan jos mahdollista. Ennen tulevia syksyn flunssia ja muita influenssa juttuja. Voisin sitten sairastumisen jälkeen keskittyä kesälomalla rentoon olemiseen, kun immuniteetti on hankittu.
Vierailija kirjoitti:
Minä sairastuttaisin itseni nyt koronaan jos mahdollista. Ennen tulevia syksyn flunssia ja muita influenssa juttuja. Voisin sitten sairastumisen jälkeen keskittyä kesälomalla rentoon olemiseen, kun immuniteetti on hankittu.
Sama täällä. Mielummin sairastun koronaan kun otan rokotteen. Näen rokoteriskin isommaksi omalle terveydelleni.
Jos et ota rokotetta, et silloin voi tehdä työtäkään
Milloin huvipuistot avataan?