Mies viestittelee exän kanssa ja salailee puhelinta/tapaamisia
Jäi kiinni kun oli auttanut jossain autohommassa exäänsä. Exä kyselee jatkuvasti kuulumisia ja tottakai mies vastailee.. Piilottelee puhelintaan. Ei kuulemma vakavaaa. No sain tietää että ex oli käynyt meillä kahvilla kun olin reissussa.. Miksi jotkut exät ei kunnioota toisten suhdetta???
Kommentit (32)
Miksi miehesi ei kunnioita suhdettanne?
Miksi jotkut nyxät on mustasukkaisia exästä? Se on ex, entinen! Sen kanssa voi olla ystävä, voi jeesata, parisuhdetta ei enää ole. Mä viestittelen kahden exäni kanssa useamman kerran viikossa, just eilen kävin hakemassa toiselta yhden tavaran lainaan ja hän jeesasi mua yhdessä asiassa. Ihan normaalia mulle. Jos mun nykyinen olisi noin hullun mustasukkainen, että jostain kahvittelusta suuttuisi, niin hänestäkin tulisi nopeasti ex.
Syy on miehesi eikä exän. Älä exää syytä mistään kunnioituksen puutteesta, vaan sitä lapasta miestäsi.
kuulostaa oudolle.
heitä pihalle moinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut nyxät on mustasukkaisia exästä? Se on ex, entinen! Sen kanssa voi olla ystävä, voi jeesata, parisuhdetta ei enää ole. Mä viestittelen kahden exäni kanssa useamman kerran viikossa, just eilen kävin hakemassa toiselta yhden tavaran lainaan ja hän jeesasi mua yhdessä asiassa. Ihan normaalia mulle. Jos mun nykyinen olisi noin hullun mustasukkainen, että jostain kahvittelusta suuttuisi, niin hänestäkin tulisi nopeasti ex.
Munkin mies sanoi samaa ja asia on mulle ok. Itse en ole halunnut pitää exiä kavereina, ei ole mitään syytä pitää.
Outoa vaan on, että mieheni on mustasukkainen miespuolisista kavereistani, joiden kanssa mulla ei ole koskaan ollut mitään. Selittää sen niin, että exät on jo "nähty" ja eivät siksi uhka. Outo logiikka mulle, jolle kaverit ja parisuhteet on aina olleet erilliset jutut.
Mun mielestä exän ei pidä olla kahvilla uuden puolison selän takana yhteisessä asunnossa.
Jos kahvilla käydään, niin uuden kumppanin kanssa on siitä keskusteltava. Jos asia kaikille ok, niin sitten. Mutta jos uusi siitä loukkaantuu niin pitää kunnioittaa uutta kumppania.
Jos asunto on siis yhteinen sen uuden kumppanin kanssa ja exä tulee sinne kahvittelemaan.
Exillä ei ole itsestäänselvää pääsyä entisensä ja uuden kumppanin huusholliin.
Mies on tässä ilmeisesti joko lammas tai jossain määrin itsekin haluaa pitää yhteyttä exään.
Keskustelun paikka, jokainen saa määrätä omat rajansa. Vaikka kuinka joku määkii, että tottakai exän kanssa saa sitä ja tätä, niin jokainen saa määritellä oman parisuhteensa rajat.
Mitä muut tekevät oma ihan huilee ja hailee, kyseessä on aina jokaisen pariskunnan oma näkemys mikä on sopivaa ja mikä ei.
Exä on osa miehen historiaa ja varsinkin jos on yhteisiä lapsia, niin tottakai pitää olla hyvissä tai ainakin asiallisissa väleissä. Toista saa auttaa aivan varmasti ja nyxillä ei ole asiasta mitään urputtamista tai aihetta saada mustasukkaista hyperventilaatiokohtausta. Nyxän ei tule myöskään alkaa pillittämään jostakin miehen puhelimen sisällöstä, vaan olla oma itsensä ja ymmärtää, että miehellä on elämässään muitakin ihmisiä ja ystäviä kuin hän. Jos asia on liian vaikea ymmärtää, pitää lähteä ja miettiä tarkemmin minkälaisen historian miehellä sietää.
Mä käyn exän kanssa sen suvun juhlissa jne. Koska molemmat kutsutaan ja samalta paikkakunnalta mennään. Tämä on ok nykyiselle puolisolleni. Se tietää kyllä, miksi se on ex ja sillä hyvä. Näkee nyksäkin omaa eksäänsä yhteisten lastensa juhlissa. Asuvat eri paikoissa joten eivät näe kovin usein. Mutta viestittelevät kun jotain mainittavaa on, vaikka tyyliin tytär sai uuden työpaikan jne. Ja isovanhemmuus, se on heille yhteinen asia. Mutta minä jaksa olla mustis kun ei ole syytä. Samoin ei ole miehellänikään.
V*ttu luottakaa ihmiset puolisoihinne -ja jos he ei ole luottamuksen arvoisia niin erotkaa hemmetti. Mutta älkää olko sairaalloisen mustasukkaisia ja epäluuloisia. Yksi ainoa elämä on liian lyhyt tyhjänpäiväiseen paskaan. Jokainen voi omalta kohdaltaan miettiä, kuinka paskan määrää voi vähentää. Tässä on yksi, suoraan monen ihmisen hyvinvointiin vaikuttava asia.
Ja mustasukkaisten puolisot, ei sitä tarvitse sietää. Ette ole tehneet mitään pahaa ja ette ole vastuussa puolisoidenne sairaista ajatuksista.
Hyvä suhde exään ja miehen salailu kertoo sen, että sinun ja miehen suhde on huono. Toivon, että mies ja exä löytäisivät nyt toisensa uudelleen ja sinä saisit lähtöpassit.
Itse olen semmonen ihminen että en koe tarvitsevani exiä kavereiksi roikkumaan enkä pidä yhteyttä enää eron jälkeen, mulla on muitakin kavereita. Eli en katsoisi hyvällä jos mies kahvittelisi sun muuta, varsinkaan selän takana. Suhteessa tulee olla avoin, miksi mies valehtelee sulle. Eikö pettämistä ole kaikki se mitä täytyy pitää salassa?
Tiedän että jotkut ihmiset hengaa exiensä kanssa ilman kummempia tunnesiteitä ja ovat kavereita, mikäs siinä, en vaan itse koe tarvetta siihen.
Pääasia olis että suhteessa kumpikin saa ilmaista mielipiteensä ja tarpeensa, te ette nyt ole samalla aaltopituudella. Sullakin on oikeus ilmaista mielipiteesi ja miehesi tulee päättää kunnioittaako enemmän sua vai eksää.
Kyllä kettu tais käydä kolossa kahvittelun lomassa
Pistä mies pihalle ja jatkakoon eksänsä kanssa.
Jos se salaa sulta yhteydenpitoaan ja majoittaa exää salaa kun oot poissa niin mistä tiedät että ei valehtele exällekin sun olemassaolosta? Jos sitä pitää piilotella niin ei ole kaikki kohdillaan.
Kavereita saa olla mutta niitä ei pidä salata.
Kysy lupaa katsoa viestittely ja miehen reaktio kertoo kaiken. Jos säikähtää ja syyttää mustasukkaiseksi hulluksi niin asia on aika lailla taputeltu.
Vierailija kirjoitti:
Jos se salaa sulta yhteydenpitoaan ja majoittaa exää salaa kun oot poissa niin mistä tiedät että ei valehtele exällekin sun olemassaolosta? Jos sitä pitää piilotella niin ei ole kaikki kohdillaan.
Kysy lupaa katsoa viestittely ja miehen reaktio kertoo kaiken. Jos säikähtää ja syyttää mustasukkaiseksi hulluksi niin asia on aika lailla taputeltu.
Hohhoijaa... Eiköhän ap ole ilmaissut jo kaikin keinoin, että hän lukee taatusti joka ikisen miehen viestin heti kun vain saa puhelimen käteensä. Ja vaikka sieltä ei mitään löytyisikään, niin silti ap volisee ja on äärettömän mustis exälle jo ihan senkin takia, että tämä on olemassa. Jos exä ei olisi ap:lle ongelma, niin se olisi varmaan naapurin rouva tai miehen työkaverinainen, eli tällaiset ylimustasukkaiset kyllä löytävät aina sen kohteensa, josta riitaa repivät ja mielensä pahoittavat.
Kaikille paras olisi siis, että ap funtsaa nyt parisuhteensa mielekkyyden muiden asioiden kautta kuin toisen elämän. Hän voisi miettiä miksi hän on parisuhteessa, mitä hän siitä saa ja mitä jää saamatta. Minkälaista elämä olisi ilman tätä parisuhdetta tai miten hän voisi parantaa parisuhdetta? Nyt hän syyttelee ja syyllistää kaikesta vain ja ainoastaan miestä. Kaikki ap:n pahaolo johtui miehestä, oli se pahaolo sitten ihan mitä vain, niin syyllinen on ilman muuta mies.
Ap on aikuinen ihminen ja hänen ei tarvitse roikkua yhdessäkään miehessä - vai tarvitseeko? Jos hän nyt lähtisi parisuhteesta, niin kaatuisiko kaikki, koko elämä, kulissit ja ystävätkin nauraisivat säälivästi? Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy lupaa katsoa viestittely ja miehen reaktio kertoo kaiken. Jos säikähtää ja syyttää mustasukkaiseksi hulluksi niin asia on aika lailla taputeltu.Hohhoijaa... Eiköhän ap ole ilmaissut jo kaikin keinoin, että hän lukee taatusti joka ikisen miehen viestin heti kun vain saa puhelimen käteensä. Ja vaikka sieltä ei mitään löytyisikään, niin silti ap volisee ja on äärettömän mustis exälle jo ihan senkin takia, että tämä on olemassa. Jos exä ei olisi ap:lle ongelma, niin se olisi varmaan naapurin rouva tai miehen työkaverinainen, eli tällaiset ylimustasukkaiset kyllä löytävät aina sen kohteensa, josta riitaa repivät ja mielensä pahoittavat.
Kaikille paras olisi siis, että ap funtsaa nyt parisuhteensa mielekkyyden muiden asioiden kautta kuin toisen elämän. Hän voisi miettiä miksi hän on parisuhteessa, mitä hän siitä saa ja mitä jää saamatta. Minkälaista elämä olisi ilman tätä parisuhdetta tai miten hän voisi parantaa parisuhdetta? Nyt hän syyttelee ja syyllistää kaikesta vain ja ainoastaan miestä. Kaikki ap:n pahaolo johtui miehestä, oli se pahaolo sitten ihan mitä vain, niin syyllinen on ilman muuta mies.
Ap on aikuinen ihminen ja hänen ei tarvitse roikkua yhdessäkään miehessä - vai tarvitseeko? Jos hän nyt lähtisi parisuhteesta, niin kaatuisiko kaikki, koko elämä, kulissit ja ystävätkin nauraisivat säälivästi? Ehkä.
LOL. Onko sulla kenties eksä läheinenkin ystävä kun pitää mustasukkaiseksi haukkua? Syyttää nyt apta mustasukkaiseksi, kun mies vehtaa selän takana. Onhan tuossa jo aihettakin "mustasukkaisuuteen". Eksien tapailu salaa on nykyiselle ahdistavaa, koska ei voi varmaksi tietää, että onko esimerkiksi vanha suola alkanut janottamaan. Ei kuulukaan vain sinisilmäisesti luottaa eksien väliseen ystävyyteen. Takana voi olla vaikka mitä. Kokemusta on. Jos vielä salailee ja suuttuu kun eksän mainitsee, niin peli on aika selvä. Eksien kanssa tapailu ja yhteydenpito loppuu kun uuden tapaa, muuten menee liian vaikeaksi. Eri asia jos lapsia tietenkin, jolloin jossain määrin pakko pitää yhteyttä. Muuten ihan turhaa stressiä uuteen suhteeseen.
Onko nyksästä tullut nyksä ennenkuin mies on selvittänyt oman päänsä eron vuoksi ? Te valitsette tieten tahtoen miehen, joka on a: varattu Eli vaihtanut lennosta sinuun b: erosta on lyhyt aika c: alun alkaenkin jäänyt eksän kanssa kaveriksi. Mitä luulitte saavanne jos kuvio on joku edellämainittu ?
Ja ihan niille nyksille tiedoksi: mies vastaa ihan itse omista tekemisistään, ei se eksä
Vierailija kirjoitti:
Onko nyksästä tullut nyksä ennenkuin mies on selvittänyt oman päänsä eron vuoksi ? Te valitsette tieten tahtoen miehen, joka on a: varattu Eli vaihtanut lennosta sinuun b: erosta on lyhyt aika c: alun alkaenkin jäänyt eksän kanssa kaveriksi. Mitä luulitte saavanne jos kuvio on joku edellämainittu ?
Ja ihan niille nyksille tiedoksi: mies vastaa ihan itse omista tekemisistään, ei se eksä
Näinhän se on, mutku ap omistaa nyt miehen!! Mies on nyt hänen ja ei kenenkään muun!! Kukaan muu nainen kuin hän ei saa jutella miehen kanssa, eikä edes katsoa miestä, koska hän on ap:n omaisuutta!
Ap: nyt kannattaa olla miehelle parempi kuin exä. Olet mukava, ihana ja välittävä upea nainen, sellainen kun olit ehkä silloin kun mies sinun kanssasi alkoi olemaan. Hän ei alkanut olemaan minkään kurjan nirppanokkaisen kyyläävän muijan kanssa. Tai sitten vaihtoehtona on lähteä suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin mies sanoi samaa ja asia on mulle ok. Itse en ole halunnut pitää exiä kavereina, ei ole mitään syytä pitää.
Outoa vaan on, että mieheni on mustasukkainen miespuolisista kavereistani, joiden kanssa mulla ei ole koskaan ollut mitään. Selittää sen niin, että exät on jo "nähty" ja eivät siksi uhka. Outo logiikka mulle, jolle kaverit ja parisuhteet on aina olleet erilliset jutut.
Ainahan se miehillä noin menee. Vain sinun exät on exiä ja niihin ei saa pitää yhteyttä, miespuolisia kavereitakaan ei saa olla, mutta miehellä saa olla vaikka muna sisällä kaikissa exissäj ja omistaa haaremin ja ne on vaan kavereita.
jepjep