Tuliko kaikille se hallituksen kirje?
Kommentit (19)
Tuli ja laitoin paperinkeräykseen. Ei siinä varmasti ollut mitään uutta tai merkityksellistä kaiken tämän infon keskellä.
Ei ole näkynyt. Postinkantaja varmaan kantanut jo valmiiksi roskiin.
Tulee varmaan joskus ensi vuonna kun ollaan kuolemassa koronan neljänteen tai viidenteen aaltoon.
Ei ole tullut mitään kirjettä
Kuulun neljään riskiryhmään, työssä käyn, koulu ikäisiä lapsia, Helsinki.
Ilmeisesti valtio ei suojele minua.
Ei mitään infoa.
Näillä mennään.
Se on ilmeisesti jaettu mainosten seassa eikä mitenkään erillisenä. Itellä ainakin mennyt näkemättä roskiin jos noin on. Eipä silti, saan riittävästi tietoa asiasta muutenkin joten aika turha.
Se tuli niiden roskapostien välissä..
Meinas täälläkin jäädä lukematta..
Tuli se ilmaisjakeluiden mukana. Meillä se ei kyllä ollut mainosnipun sisällä.
Ei tullut, mutta senhän näkee THLn sivuiltakin. Samat liirumlaarumit näytti olevan koottuna, kuin mitä uutisoidaan vähän väliä. Pääpiirteissään ohjeistus käsien pesuun, hihaan yskimiseen ja iäkkäämpien henkilöiden välttelyyn.
Unohdettu sairas kirjoitti:
Ei ole tullut mitään kirjettä
Kuulun neljään riskiryhmään, työssä käyn, koulu ikäisiä lapsia, Helsinki.Ilmeisesti valtio ei suojele minua.
Ei mitään infoa.Näillä mennään.
Hohhoijaa. Se on saatavilla netistäkin.
Mulle ei tullut, kun laatikko on vähän piilossa. Tuonne laitoin palautteen ja meni pari tuntia ja oli kirje laatikossa.
Vierailija kirjoitti:
Tuli se ilmaisjakeluiden mukana. Meillä se ei kyllä ollut mainosnipun sisällä.
Meillä oli keskellä mainosnippua.
Ei tullut meillekään, mutta laitoin myöskin jakelupalautteen, niin viime lauantaiaamuna sitten tuli.
Siinä oli taas yksi turha hallituksen rahantuhoamispelleily. Siinä vaiheessa, kun se kirje tuli, vastaava tieto oli jo tullut muualta.
Ei ole tullut. En usko että olen vahingossa heittänyt sen roskiin ilmaisjakelun sisällä, jota minulle kiellosta huolimatta silloin tällöin tulee.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Eikö se ole THL:n kirje? Ei ole vieläkään näkynyt.
Nope