Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Samat miehet jatkuvasti tinderissä vastaan?

Vierailija
24.04.2020 |

Kun selaa miehiä niin tietyt yksilöt ova tulleet ehdolle jo varmaan 40 kertaa. Vaikka miten vedät heidät ei- osastolle niin he vaan palaavat.. kellään vastaavaa?!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä on tullut samat miehet samassa järjestyksessä monta kertaa peräkkäin, joku bugi siellä on.

Joo ei ole. Tinder ehdottaa sinulle niitä miehiä useamman kerran jotka ovat sinulle (yhden kerran) sen tykkäyksen antaneet. Varmasti samat naamat korostuvat mikäli sovellusta käyttää paljon ja/tai niitä sinusta tykkääjiä on lukumääräisesti vain pieni joukko.

Vierailija
22/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko paljon setämiehiä joukossa?

Ruminta pohjasakkaa ainakin ne miehet jotka mulle tuli jatkuvasti vastaan, ei koskaan ne hyvännäköiset

Ei tietenkään tullut hyvännäköisiä kun minä vasta nyt tein profiilin.  Kokeleppa nyt uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on tullut huomattua. Huvittavasti joissakin deittiapeissa kertovat munansa koon ja kuinka etsivät pelkkiä panoja, ja toisissa ovat siveellisempiä. Reporttaaminen ei poista profiileja, blokkaaminen piilottaa toki itseltä

Vierailija
24/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, on tullut huomattua. Huvittavasti joissakin deittiapeissa kertovat munansa koon ja kuinka etsivät pelkkiä panoja, ja toisissa ovat siveellisempiä. Reporttaaminen ei poista profiileja, blokkaaminen piilottaa toki itseltä

Miksi sun pitäisi saada niiden profiilit poistettua? 

Vierailija
25/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään Tinderin käytön ekspertti koska olen periaatteesta vastaan tuollaista pas kaa. Mutta sen minkä tiedän Tinderin tyyppisten systeemien rakenteesta, niin ne laskevat käyttäjille tietynlaisia suosituimmuuspisteitä. 

Spekulaationa sanoisin, että voi olla niin, että nuo miehet joita et halua hyväksyä mutta joita Tinder sinulle ehdottaa, ovat Tinderin mukaan yhtä suosittuja kuin sinä, ja siksi Tinder ehdottaa niitä jatkuvasti sinulle.

Olisiko käynyt niin, että olet arvioinut sen kuinka kuuma olet miesten mielestä?

M/39

Paha kirjoitusvirhe. Siis, olisiko käynyt niin, että olet yliarvioinut sen kuinka kuuma olet miesten mielestä?

M/39

Miten tuo liittyy asiaan? Olen eri, mutta eihän se, miten kuuma itse olen miesten mielestä, vaikuta mitenkään siihen, kiinnostaako joku yksittäinen mies minua vai ei. vai kiinnostutko itse muka automaattisesti kaikista, jotka ovat yhtä suosittuja kuin sinä?

Vierailija
26/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin pohjalla toimii algoritmi jota Tinder ei suostu paljastamaan. Tietenkään kukaan ei näe kaikkia tyyppejä joita siellä on koska yritys on näin päättänyt. Millä perusteella, sitä ei kerrota. Tinderkö muka olisi pätevä päättämään kuka on kenenkin "tasoa".

Algoritmi, tosiaan. On naiivia kuvitella, että algoritmi yrittäisi luoda täydellisiä matcheja ja toisilleen sopivia pareja, kuten jotkut tässä ketjussa. Eikös se ole jo aika selvä asia kaikille, että Tinderin tarkoitus ei ole saattaa ihmisiä yhteen vaan saada ihmiset pysymään Tinderissä ja mieluiten ottamaan maksullisia versioita. Joten sen perusteella voisi kuvitella, että Tinderin toisilleen tyrkyttämät pikemminkin todennäköisesti EIVÄT ole samaa tasoa ja eivät sovi toisilleen.

Vierailija
27/27 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat naisetkin siellä pyörivät jatkuvasti. Tinder toimii ilmeisesti niin, että tietyn ajan kuluttua kaikki entisetkin tulevat uudestaan ehdotuksiin.