Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan rakastanut tai elänyt itselleni, se on johtanut

Vierailija
24.04.2020 |

Todella huonoon elämänlaatuun. Jo teininä suoritin ja tein niinkuin muut määräsi.

Ikää nyt 45v ja nyt vasta alan heräämään todellisuuteen. Olen pari vuotta tapaillut miestä, jolla on alkoholiongelma. En kuitenkaan tiedä milloin voi puhua alkoholistista, kun lapsuudenperheessä alkoholi oli läsnä myös.

Mutta se, että mies juo joka tunteeseen on jo hälyyttävää. Mutta il.eisesti itse en osaa tä nähdä suurena ongelmana, koska vain siedän. Kaikki viikonloput menee sen mukaan millainen olotila on miehellä. En edes muista milloin olis ollu krapulaton sunnuntai hänellä.itse inhoan alkoholia.

Mikä olisi ensimmäinen askel itsensä rakastamisen polulla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/4 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt raittiiden naisten suhtautumista juoppoihin miehiin. Minä ja kaikki miespuoliset kaverini olemme aika viinaan meneviä. Ei arkena eikä aamusta, mutta viikonloppuillat ja lomat juodaan. 

Vaimoni on absolutisti ja kavereidenkin vaimot ovat todella raittiita. Yhden saunasiiderin tai viinilasin saattavat ravintolassa juoda. Silti katselevat meitä ilman ongelmia. Joko asiassa ei ole mitään ongelmaa tai sitten naiset ovat todella kärsivällisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkuluttaja kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt raittiiden naisten suhtautumista juoppoihin miehiin. Minä ja kaikki miespuoliset kaverini olemme aika viinaan meneviä. Ei arkena eikä aamusta, mutta viikonloppuillat ja lomat juodaan. 

Vaimoni on absolutisti ja kavereidenkin vaimot ovat todella raittiita. Yhden saunasiiderin tai viinilasin saattavat ravintolassa juoda. Silti katselevat meitä ilman ongelmia. Joko asiassa ei ole mitään ongelmaa tai sitten naiset ovat todella kärsivällisiä.

Haluaisitko siis, että vaimot lähtisivät?

En ole täysin rsitis, uutena vuotena join 6 skumppapulloo kaverin kans puoliks, niin ei oo maistunu sen jälkeen :D.ap

Vierailija
4/4 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurkuluttaja kirjoitti:

Haluaisitko siis, että vaimot lähtisivät?

En ole täysin rsitis, uutena vuotena join 6 skumppapulloo kaverin kans puoliks, niin ei oo maistunu sen jälkeen :D.ap

En tietenkään. Meillä menee hyvin ja niin menee ymmärtääkseni kavereillanikin vaimojensa kanssa. Yksi vielä meni naimisiin pari vuotta sitten 20 vuoden yhdessäolon jälkeen. 

Kunhan vain ihmettelen, että vaikka netti on täynnä "jätä se juoppo"-kommentteja, todellisuudessa miesten juominen ei kovin tunnu raittiitakaan naisia haittaavan. Raittiit exänikään eivät juuri juomistani kommentoineet.