Samat miehet jatkuvasti tinderissä vastaan?
Kun selaa miehiä niin tietyt yksilöt ova tulleet ehdolle jo varmaan 40 kertaa. Vaikka miten vedät heidät ei- osastolle niin he vaan palaavat.. kellään vastaavaa?!
Kommentit (27)
Mulla oli sama ongelma ja meni hermo. Poistin koko sovelluksen. Ihan sama laitoinko noille miehille tykkäyksen vai en, tuli jatkuvasti vastaan.
Useita mahdollisia selityksiä. Bugi, boosterit ja se että jotkut poistaa profiilinsa ja tekee sen heti uudelleen.
Katsopa uudelleen, jospa sieltä löytyisi elämäsi mies ;)
En ole mikään Tinderin käytön ekspertti koska olen periaatteesta vastaan tuollaista pas kaa. Mutta sen minkä tiedän Tinderin tyyppisten systeemien rakenteesta, niin ne laskevat käyttäjille tietynlaisia suosituimmuuspisteitä.
Spekulaationa sanoisin, että voi olla niin, että nuo miehet joita et halua hyväksyä mutta joita Tinder sinulle ehdottaa, ovat Tinderin mukaan yhtä suosittuja kuin sinä, ja siksi Tinder ehdottaa niitä jatkuvasti sinulle.
Olisiko käynyt niin, että olet arvioinut sen kuinka kuuma olet miesten mielestä?
M/39
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään Tinderin käytön ekspertti koska olen periaatteesta vastaan tuollaista pas kaa. Mutta sen minkä tiedän Tinderin tyyppisten systeemien rakenteesta, niin ne laskevat käyttäjille tietynlaisia suosituimmuuspisteitä.
Spekulaationa sanoisin, että voi olla niin, että nuo miehet joita et halua hyväksyä mutta joita Tinder sinulle ehdottaa, ovat Tinderin mukaan yhtä suosittuja kuin sinä, ja siksi Tinder ehdottaa niitä jatkuvasti sinulle.
Olisiko käynyt niin, että olet arvioinut sen kuinka kuuma olet miesten mielestä?
M/39
Paha kirjoitusvirhe. Siis, olisiko käynyt niin, että olet yliarvioinut sen kuinka kuuma olet miesten mielestä?
M/39
Sun on vaan tajuttava että noille miehille pitää antaa sitä pillua.
Ei ole tullut kertaakaan sama mies vastaan tinderissä.
Tosin olen hetero ja toisaalta en ole tinderissä.
M-70
Varmaan itsekin vastaavasti hypit koko ajan miesten silmille siellä. Varmaan korpee niitäkin. Tuohan on vähän sama kuin joku yökerho, viikosta toiseen samat naamat ja parissa kuukaudessa kaikki on käyty läpi eikä käteen jää ku klamydia ja menetetty maine.
Kuten jo ketjussa kertaalleen mainittu niin tietyt käyttäjät tekevät uuden tilin ehkä kerran viikossa tai useammin. Se on ainut keino pysyä näkyvissä.
Onko sinulla gold-versio? Samat ihmiset näkyvät tällöin kerta toisensa jälkeen sinusta tykänneinä. He tosin ovat pyyhkineet sinut vain kerran oikealle, mutta tinder näyttää heidät "uusina" tykkäyksenä aina uudestaan ja uudestaan.
Tinderin pohjalla toimii algoritmi jota Tinder ei suostu paljastamaan. Tietenkään kukaan ei näe kaikkia tyyppejä joita siellä on koska yritys on näin päättänyt. Millä perusteella, sitä ei kerrota. Tinderkö muka olisi pätevä päättämään kuka on kenenkin "tasoa".
Mun tinder fake profiilissa tule kans pari hirveää kotkaa jatkuvasti vastaan, vaikken ole niistä tykännyt.
M52
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo ketjussa kertaalleen mainittu niin tietyt käyttäjät tekevät uuden tilin ehkä kerran viikossa tai useammin. Se on ainut keino pysyä näkyvissä.
Ei pidä paikkaansa. Minä esimerkiksi tapasin hiljattain yhden tutun naisen jolle annoin vuosia sitten tykkäyksenä, joka ei johtanut matchiin. Jutellessamme nyt hän kuitenkin mainitsi että minä tulen vastaan tinderissä uudestaan ja uudestaan. En ole ikinä tehnyt uutta profiilia ja en käytä mitään maksullisia boosteja.
Se, että annoin yhden tykkäyksen vuosia sitten riittää siihen, että minua ehdotetaan hänelle jatkuvasti, vaikka hän ruksia painaisikin joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Onko paljon setämiehiä joukossa?
Ruminta pohjasakkaa ainakin ne miehet jotka mulle tuli jatkuvasti vastaan, ei koskaan ne hyvännäköiset
Välillä on tullut samat miehet samassa järjestyksessä monta kertaa peräkkäin, joku bugi siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Välillä on tullut samat miehet samassa järjestyksessä monta kertaa peräkkäin, joku bugi siellä on.
Sun naamassas on bugi.
M/39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko paljon setämiehiä joukossa?
Ruminta pohjasakkaa ainakin ne miehet jotka mulle tuli jatkuvasti vastaan, ei koskaan ne hyvännäköiset
Ikävä kuulla. He ovat sinusta kuitenkin tykänneet ja ne hyvännäköiset eivät. Tinder ehdottaa sinulle sinusta tykänneitä profiileja. Myös useamman kerran, ja varmaan ne samat naamat kiertävät siellä tiheämpään tahtiin, jos sinusta tykänneitä ei ole kovin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
M/39
Tuskinpa ap on arvioita tehnyt. Idea on, että tykätään siitä, joka miellyttää. Ei se siitä muuksi muutu, että miettisi omaa suosiota ja sen suhteutumista miehen suosioon.
Jos olet käynyt kaikki miehet jo läpi?