Mihin menet vappuna jos puistot on suljettu?
Mun on tarkoitus viettää vappua opiskelijaporukassa, mutta me jakaannutaan tietysti niin että korkeintaan 10 henkeä on yhdessä rykelmässä kerrallaan. Välillä sekoitetaan porukoita niin ettei piirit käy liian pieniksi ja yhteishenki kärsi liikaa. Puistossa tila riittäisi tähän hyvin, mutta kai me jostain muualtakin löydetään joku sopiva paikka jos puistot suljetaan. Toivotaan ainakin. Olisi kurjaa jos joudutaan jakaantumaan pienempiin ryhmiin pidemmäksi aikaa.
Oletteko te muut palstalaiset jo miettinyt varasuunnitelmia vapun viettoa varten, jos puistot on silloin suljettu?
Kommentit (36)
Tuttu pikku puisto tutulla porukalla tossa lähellä.
Retkituolit, 3m välit, poppia ja läppää.
Vähemmän rikollinen olo ku hönkivillä lenkkeilijöillä ruuhkapoluilla.
Hengästyneenä hönkivät ja imeväi itseensä toistensa huohotteet.
Tsup!
Kotona, kuten ennenkin. Viime kerroilla meni hermot siihen, että ihmiset heittivät roskia ympäriinsä, läikyttivät juomiaan toisiin ja eivät osanneet käyttäytyä. Meinasin hukata ylioppilaslakkini kun koitin päästä ihmisjoukosta pois. Nyt ajattelin, että asetan olohuoneeni lattialle kivan piknikmaton, avaan ikkunan kunnolla että näkyy ulos ja juon simaa lakki päässä. Sitten ehkä etäyhteys kavereihin. Asun ns. puistoa muistuttavassa pihassa joten se riittää.
Kutsuin 12 kaveria mökille vapun viettoon. Se on yksityistilaisuus, joten saadaan kokoontua isommallakin porukalla kunhan ei lähdetä tontin rajojen ulkopuolelle.
En ole koko elämäni aikana viettänyt vappua puistossa mutta juuri tänä vappuna minun on aivan pakko päästä.
Vierailija kirjoitti:
Ajellaan kaverien kanssa mopoilla keskustassa.
Mistä te tulette keskustaan? Ei kai lähiöissäkään ole enää mopoilijoita? Mun nuoruudessa joillakin oli mopo, mutta se oli sitä 1970-lukua.
Tuohan se on hyvä idea viettää 10hlön porukoissa ja sitten sekoittaa porukka välillä. Joko aloittaja on provo tai muuten vaan pässi.
Luultavimmin provo, koska opiskelijat ei tänne kirjoittele.
Mulla on ihan oma "puisto", 10 hehtaaria, tänne mahdutaan hyvin vappua viettämään ja piknikille
Kotona istuskelleen ja itkien kuten joka vappu kersasta lähtien. Eipä ole ollut kavereita joiden kanssa vappua viettäisi.
Kalsarikännit kotona, ehkä neuvottelupuhelu kavereiden kanssa. Hyvää ruokaa ja paljon juomaa. Toivottavasti kiva keli, että voi olla myös parvekkeella ja ehkä kävellä lenkin kaupungilla. Ei haittaa rajoitukset yhtään, sama ohjelma olisi ollut muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kotona istuskelleen ja itkien kuten joka vappu kersasta lähtien. Eipä ole ollut kavereita joiden kanssa vappua viettäisi.
*halaus*
Mökille. Miksi minä puistoon menisin???
Vierailija kirjoitti:
Oma seura on paras seura. Netistä löytyy tsättäilyyn seuraa jos haluaa. Tsemppiä! ❤️
Enpä ole vuosiin erityisemmin vappua viettänyt joten tuskin tänäkään vuonna. Jos on hyvä keli niin laitan varmaan kasvihuonetta kuntoon ja teen muita pihatöitä. Kahvitauolla syön kenties munkin. N29
Jos sää sallii, metsäretki + picnic perheen kesken.
Olen raskaana ja meillä on päiväkoti-ikäinen, joten ainoa ero on se, että normaaleissa olosuhteissa olisimme toteuttaneet tämän muutaman ystäväperheen kanssa, joilla on samanikäisiä lapsia. Veikkaan, että lapsettomat ystävät ovat enemmän harmissaan...
Mitä järkeä on omistaa mökki 11km päästä?