Siis oletteko ollenkaan vierailleet 70+ -vanhempienne luona?
Kommentit (57)
kyll käytiin, mutt ehkä harvemmin kuin muutoin.
En. Olemme yhteydessä puhelimitse.
Ei ole käyty. Olisi kiva jo mennä käymään. Se olisi varmaan turvallista. Kaikki on turvallista.
En tietenkään. Olemme yhteydessä puhelimella ja verkossa. Monta kertaa viikossa.
En, koska eläkeläiset juoksevat pitkin kaupunkia ja tapaavat tuttujaan entiseen malliin. Tartuttakoot keskenään oman eläkeköörinsä.
Pihalla juteltu metrien päästä. Ei sisällä, ei fyysistä kontaktia. Ruokakassit jätän ovelle.
Anopilla käytiin talvella, mutta se onkin vasta 68v. Tosin sielläkin maski naamalla ja vinyylihanskat kädessä.
On arvioitu, että tämä tilanne vanhuksilla voi kesää syksyyn-vuoden loppuun asti. Ensimmäisenä tuli käytäntöön ja viimeisenä myös puretaan.
Olen, sen jälkeen kun olin 2vkoa erakkona menin suoraan päiväksi äitini luokse <3
Jotain hyötyä lomautuksesta...
En. Äitini asuu hoivakodissa ja on heikkokuntoinen. Olen kyllä huolissani hänen voinnistaan. Hän ei pysty puhumaan puhelimessa. Hoitajille olen soittanut ja kysellyt kuulumisia. Pelottaa että virus pääsee hoitokotiin , vielä ei siellä siihen sairastuneita ole.
Mitäs jos nyt juuri täyttää 70 vuotta, niin lopetatteko tapaamiset heti syntymäpäivänä?
En. Puhelin ja Whatsapp toimii. Meillä myös vanhemmat ovat tapaamatta nyt muita.
En ole, tietenkään. Soitan ja viestittelen.
En ole kuukauteen. Huomenna menen.
Pakko, kun asun saman katon alla (omaishoitaja, epävirall.). Kotiinkuljetuksella tilaamme ruokia, emmekä käy kuin roskiksella ja varovasti vähän ulkoilemassa harvakseltaan. Kauankohan tätä karanteenia jaksaa? Onko kohtalotovereita?
En