Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivojen/pään magneettikuvaus huomenna, jännittää :(

Vierailija
23.04.2020 |

Kokemuksia ja tsemppaavia viestejä kaipaisin :(

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita silmät kiinni äläkä avaa ennenkun tutkimus on valmis ja olet ulkona putkesta. Mä olen ollut kolme kertaa.

Vierailija
2/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimenpide on helppo, ei tartte kun maata paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ahtaan paikan kammoa vähänkään niin pyydä rauhoittavaa.

Vierailija
4/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kuulokkeet ja musiikkia.. hengitä.. hengitä

Sinä selviät

Vierailija
5/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kuunnella radiota josta ei kylläkään kuule mitään huminan läpi

Vierailija
6/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pitkäkestoinen juttu.

Vierailija
7/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ottaa hätäpainike käteen, ettei tarvitse etsiä jos jotain sattuu. Itse sain allergisen kohtauksen varjoaineesta, mutta se on hyvin harvinaista.

Vierailija
8/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi naurattaa kun olin siellä putkessa. Se koneen jyskytys oli niin hassun rytmikästä. Kuvista ei tullut hyviä kun hytkyin nauraessani

Vierailija
9/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ny ei oo mitään.

Vierailija
10/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista pidättää hengitystä.

Vierailija
11/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvataan?

Itseäni kiinnostaisi valtavasti kuvauttaa oma pääni. Olen jonossa autismikirjon tutkimuksiin mutta en huomannut ensikäynnillä kysyä kuvataanko pää. Toivottavasti :D

Vierailija
12/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on ollut monia kertoja ja kuvantaminen on kestänyt 50min.

Hyvin on pärjännyt ja joskus on lähes nukahtanut. Kova meteli, mutta saat kuulokkeet ja valita radiokanavan.

Painonappi annetaan käteen, josta voi painaa, jos tulee jotakin, niin keskeytetään ja hoitaja tulee hätiin.

Ja tosiaan pyydä rauhoittava, jos siltä tuntuu.

Tsemppiä! 😊

Vierailija
13/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus ei satu ja sinun ei tarvitse kuin maata selällään. Saat vaikka nukahtaa jos koneen pitämä ääni ei häiritse. Kuulosuojaimista voi kuunnella musiikkia, esim. radiota tai joskus voi tuoda oman cd-levyn. Hoitajaan saat heti yhteyden jos tarvitsee.

Vierailija
14/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvataan?

Itseäni kiinnostaisi valtavasti kuvauttaa oma pääni. Olen jonossa autismikirjon tutkimuksiin mutta en huomannut ensikäynnillä kysyä kuvataanko pää. Toivottavasti :D

Epäillään ms-tautia. Ehkä joudun antamaan selkäydinnäytteen joku toinen päivä :/

Vierailija
15/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Sua siis pelottaa mitä sieltä löytyy?

Vierailija
16/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua alkoi naurattaa kun olin siellä putkessa. Se koneen jyskytys oli niin hassun rytmikästä. Kuvista ei tullut hyviä kun hytkyin nauraessani

Siitä jyskytyksestä tuli mieleen joku viidakkorumpu. Yllättävän helposti koko kuvaus meni, lähinnä yllätyksenä tuli se, että kuinka kovaa meteliä se kone piti, onneksi antoivat sieltä korvatulpat.

Vierailija
17/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pää kuvattiin 2009 koska epäiltiin aivolisäkekasvainta. Onko muuten mahdollista saada itselleen ne kuvat? Kauan niitä edes säilytetään?

Ap:lle rohkeutta! Ei siinä kauan mene. Hengitä rauhallisesti, pidä silmät kiinni ja kuuntele musiikkia. Se on vaan tutkimus, ei kidutus.

Vierailija
18/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viisi vuotta sitten kuvauksessa julkisella puolella, ei voinut kuunnella radiota/musiikkia. Edellinen kun poistui, heti seuraava lavetille, ei siellä mitään rauhoittavaa saanut. Onneksi pään kuvaus kesti vain noin 25 minuuttia.

Vierailija
19/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvataan?

Epäillään ms-tautia. Ehkä joudun antamaan selkäydinnäytteen joku toinen päivä :/

Siinä magneetissa ei tarvitse kuin pötkötellä ja kuunnella koneen surinaa. Se likvornäyte onkin sitten s**tanasta. Tsemppiä!

Vierailija
20/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Sua siis pelottaa mitä sieltä löytyy?

Koko tilanne pelottaa. Mahdollinen sairaus, itse kuvaus siellä putkessa, ei ole ketään saattajaa mukana... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä