Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi kunpa joku vielä joskus rakastaisi minua

Vierailija
23.04.2020 |

Aidosti, palavasti.

Eipä mulla muuta.

N36

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakastaa! :)

Vierailija
22/30 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kahden vuoden aikana antanut rukkaset kahdelle miehelle. Ja molemmilta saanut kirjallisena pettyneet loppusanat: olisin kyllä ollut sulle hyvä mies/kumppani.

Emme siis ehtineet edes seurusteluvaiheeseen, kun totesin meidät täysin sopimattomiksi toisillemme. Rakkaudesta ei ollut puhettakaan, ilmeisesti olisin soveltunut tarpeiden täyttäjäksi. Tai niin he luulivat, omassa kuplassaan.

Olen luovuttanut.

Itse vielä kirjoittelet samoja sanoja heille, jotka torjuvat sinut ensin leikittyään tunteillasi. Omassa tarpeiden kuplassasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivot palavaa rakkautta. Mun mielestä se ei ole aitoa rakkautta. Se on vain teinimäistä ihastusta, seksuaalista intohimoa. Se palaa loppuun kun alkuhuuma loppuu.

Aito rakkaus on mielestäni rauhallista. Tyyntä, hiljaista, hidasta, mitään ei ikinä tapahdu. Se jatkuu, ei lopu.

--

Kenties voisin rakastaa sinua. Hyväksyisin sinut täysin, minulla ei olisi ainuttakaan pahaa tunnetta sinua kohtaan, en koskaan satuttaisi sinua, olisin aina tukenasi,... mutta rakkauteni ei kelpaisi sinulle, koska rakkauteni ei olisi palavaa.

Kenties tarvitset "jännän" miehen. Kenties he rakastavat palavasti.

"Kiltti" mies sinulle ei kelpaa koska he vaikuttavat ongelmaisilta. Mutta minä en ole kiltti. Minä olen rauhallinen. Mutta sekään ei sinulle kelpaa.

t. mies 35v

Huoh ;( Tylsistyin jo lukiessa. 

ap

Vierailija
24/30 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kahden vuoden aikana antanut rukkaset kahdelle miehelle. Ja molemmilta saanut kirjallisena pettyneet loppusanat: olisin kyllä ollut sulle hyvä mies/kumppani.

Emme siis ehtineet edes seurusteluvaiheeseen, kun totesin meidät täysin sopimattomiksi toisillemme. Rakkaudesta ei ollut puhettakaan, ilmeisesti olisin soveltunut tarpeiden täyttäjäksi. Tai niin he luulivat, omassa kuplassaan.

Olen luovuttanut.

Itse vielä kirjoittelet samoja sanoja heille, jotka torjuvat sinut ensin leikittyään tunteillasi. Omassa tarpeiden kuplassasi.

No en todellakaan. Olen realisti. En "leiki" kenenkään tunteilla, en omillanikaan.

Miksi niin tekisin?

Aikuisuutta on kovin vähän.

Vierailija
25/30 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarvitsee viisaan miehen. Mistäköhän sellaisia löytää... Ehkä se on just niin, että kohtalo tuo etesi, kun olet valmis.

Vierailija
26/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanista viesteistä :)

N36

Vierailija
27/30 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat! 848

Vierailija
28/30 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

L A I H D U T A

Vierailija
29/30 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle kilttis?

Palstan perusteella - ja muutenkin - vaikutelma kilttiksistä on valitettavasti se, että he eivät ole erityisen naismyönteisiä. Joten ei kelpaisi, sorry.

N36

Kranttu jää helposti kokonaan ilman.

Vierailija
30/30 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos on semmoinen mies, joka ei pysty rakastamaan ketään palavasti (siis ei vain ole sellaisia tunteita), mutta sitä jota päättää rakastaa, sitä pitää hyvänä ja antaa parhaansa sen eteen?