Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko jotenkin poikkeava, jos en rakasta sukulaisia?

Vierailija
23.04.2020 |

Tällä palstalla usein kirjoitetaan, miten sukulaiset, esim. vanhemmat ja sisarukset, ovat ihmiselle jopa rakkaampia kuin parisuhdekumppani. Itse pidän suurimmasta osasta sukulaisia, mutta joistakin en edes pidä. Eivät he ole minulle edes yhtä tärkeitä kuin ystävät, puhumattakaan siitä jos olen rakastunut johonkuhun.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.

Vierailija
2/5 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että se on aika yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on etäiset sukulaiset eikä yhteyttä pidä kuin yksi tätini harvakseltaan. Ei heitä vastaan mitään ole mutta jotenkin ei tunnu että meillä olisi yhtään samaa geeniä eli niin etäisiltä tuntuvat pääsääntöisesti.

Vierailija
4/5 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta romanttinen rakkaus ja rakkaus sukulaisiin ole verrattavissa. Eihän sukulaisista tarvitse pitää sen takia että ne on sukua. Sehän on vaan plussaa jos on hyvät välit. Minulle esim vanhempani ovat todella tärkeitä, mutta samoin on tietysti puolisoni. Ei mun tarvitse heitä asettaa mihinkään järjestykseen, miksi pitäisi?

Vierailija
5/5 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta romanttinen rakkaus ja rakkaus sukulaisiin ole verrattavissa. Eihän sukulaisista tarvitse pitää sen takia että ne on sukua. Sehän on vaan plussaa jos on hyvät välit. Minulle esim vanhempani ovat todella tärkeitä, mutta samoin on tietysti puolisoni. Ei mun tarvitse heitä asettaa mihinkään järjestykseen, miksi pitäisi?

No siksi, että ylipäätään tietäisit keneen olet rakastunut. Voisihan joku olla periaatteessa rakastunut vaikka omaan isäänsä. Jos ei tiedä, rakastaako romanttisesti puolisoaan vai isäänsä, niin onhan se huonompi juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi