Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ADLIBRIS: Tilaamani kirjaa ei kuulu, asiakaspalveluun ei ole numeroa vain chatti

Vierailija
23.04.2020 |

Käsitin että tämä olisi ihan kunnollinen firma mutta olinko väärässä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätähousu!

Vierailija
22/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi maksaa mitään tuotetta ennen kuin se on toimitettu perille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AdLibriksen asiakaspalveluun on myös olemassa sähköposti, joka löytyy sieltä samalta sivulta, mistä voit suoraan laittaa viestiä heille. Ei tarvitse siis turhaan kiukutella chatin vapautumista odotellessa. Jos olet tilannut heiltä jotain, mitä ei heillä itsellään varastossa ole valmiina, vaan se täytyy sinulle vasiten tilata, ei tilaus lähde sinulle tuossa tuokiossa, vaan se vie jonkun verran aikaa, jotta he saavat tilaamasi varastolleen, josta se sitten sinulle lähtee. Korona verottaa oman aikansa, eikä mikään suju välttämättä käden käänteessä. Tilauksen tilaa on mahdollista seurata, ja kertovat myös siellä, missä mennään. Ei rakettitiedettä, vaan vaatii vähän viitseliäisyyttä, sekä maalaisjärjen käyttöä.

Vierailija
24/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tilasin pari kirjaa 4.4. Lähetetty matkaan 16.4. Sen jälkeen näkyy vain "lajiteltu". Adlibriksen chatin mukaan pitäisi olla perillä, lupasivat selvittää. Mitään ei ole kuulunut. Perillä ei ole.

Vierailija
25/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ei ainakaan oo ku positiivista sanottavaa. Jos ollu jotain vikaa, aina on hyvitetty. Pari kertaa oon myös saanut kirjoja ilmaiseksi 😁

Vierailija
26/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä ei ainakaan oo ku positiivista sanottavaa. Jos ollu jotain vikaa, aina on hyvitetty. Pari kertaa oon myös saanut kirjoja ilmaiseksi 😁

Miten hyvitetty?

Vierailija
27/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa kun kirjat maksoivat  yhteensä 70 e. Tein tilauksen 10.4.

Ap

Mikä kiire? Odotat vaan kärsivällisesti. Ei ne niin nopeasti tule. Usein he joutuvat myös tilaamaan kirjoja varastolleen ja sitten vasta lähtee asiakkaalle, ei niitä kaikkia ole valmiina. Ja mikset ottanut laskulla? Itse teen aina niin. Toimii.

Vierailija
28/28 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hyvitetty?

Saan esim. alennusta tai uuden kirjan. Ei tarvitse vängätä, ovat kovin avuliaita.