Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
nouseeko aina kuume 1,5 v:n rokotteesta?
Kommentit (5)
Tyttö oli pirun kiukkunen vielä useamman pvän kuumeen jälkeenkin ja oli vaikea saada nukkumaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tuo rokote nimenomaan on sellainen, joka aiheuttaa usein reaktioita. Ne tulevat n. viikon päästä rokotuksesta.
Meidänkin poitsu joka ei ole ikinä saanut mitään reaktioita mistään, sai semmoisia punaisia näppylöitä kasvoihin, käsiin ja selkään. Ja yllättävän ärhäkän kuumeen, yli 39 astetta pari päivää.
...ei tullut mpr rokotteesta mitäään oireita....hyvä niin...:)
Meidän pojalle ei tullut yhtään mitään.
Alue: Aihe vapaa
Meidän ipanalle ei tullut mitään oireita.