Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kirjepostin saaminen

Vierailija
23.04.2020 |

Voinko saada kirjepostia, jos annan lähettäjälle postiosoitteeni, jota en ole kuitenkaan rekisteröinyt Postiin? Lähettäjähän maksaa sen palvelun ostaessaan postimerkin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan tärkeää postia, mutta rupesin miettimään kieltäytyykö Posti toimittamasta, ellei löydä mua rekisteristään

Vierailija
2/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä ihan ymmärtänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti et. Väärin osoitettuja kirjeitä on paljon, joten tuokin menisi selvitykseen ja sitä kautta oikeaan osoitteeseesi. Poikkeuksena jos sinulla ei ole osoitetta, silloin voikin mennä merkattuun osoitteeseen.

Miksi kysyt? Jos kumminkin tiedät osoitteessa asuvat niin pistä niiden sukunimellä.

Vierailija
4/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on asunto, osoite ja postilaatikko, niin ei niitä mitenkään erityisesti tarvitse rekisteröidä. Eikö sinulle koskaan ennen ole tullut postia?

Vierailija
5/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
6/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ilmoitin osoitteeni DVV:oon, en ilmoittanut sitä Postiin. Nyt haluaisin vain yhden kirjeen postitse ja ilmoitin lähettäjälle osoitteeni. Mutta rupesin miettimään, onko se kirje mahdollista saada jos ei ole tilannut mitään postipalvelua? Pyytäisin sen kirjeen sähköpostiin jos tietäisin jo nyt, ettei posti suostu toimittamaan sitä.

Vierailija
7/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ilmoitin osoitteeni DVV:oon, en ilmoittanut sitä Postiin. Nyt haluaisin vain yhden kirjeen postitse ja ilmoitin lähettäjälle osoitteeni. Mutta rupesin miettimään, onko se kirje mahdollista saada jos ei ole tilannut mitään postipalvelua? Pyytäisin sen kirjeen sähköpostiin jos tietäisin jo nyt, ettei posti suostu toimittamaan sitä.

Mikä se tuollainen tilattava postipalvelu on?

Vierailija
8/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse ilmoittaa osoitettasi postille erikseen tai "tilata postipalvelua". Posti kantaa kirjeet osoitteen mukaan, kunhan paikalla on jokin laatikko johon postin voi jättää. Tosin jos asut ihan korvessa, niin se laatikon paikka voi olla esim. kylän kaupalla.

Vierailija
9/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on asunto, osoite ja postilaatikko, niin ei niitä mitenkään erityisesti tarvitse rekisteröidä. Eikö sinulle koskaan ennen ole tullut postia?

Olin joitakin kuukausia ilman postiosoitetta. Sitä ennen poste restante. Syksyllä postiani palautui tai jopa katosi, kun maistraatin piti tehdä puolestani ilmoitus postiin, mutta jostain syystä se ei onnistunut ja mulle jäi tietämättäni vanha osoite voimaan, sitten rinnakkaisosoitteeksi... Nyt en tehnyt postiin ilmoitusta ollenkaan, kun osoite välittyy virastoille DVV:sta. 

Vierailija
10/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se tuollainen tilattava postipalvelu on?

eikö pysyvä jakelun muutos ole maksullinen, vai onko pelkästään väliaikainen?

Vierailija
11/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin joitakin kuukausia ilman postiosoitetta. Sitä ennen poste restante. Syksyllä postiani palautui tai jopa katosi, kun maistraatin piti tehdä puolestani ilmoitus postiin, mutta jostain syystä se ei onnistunut ja mulle jäi tietämättäni vanha osoite voimaan, sitten rinnakkaisosoitteeksi... Nyt en tehnyt postiin ilmoitusta ollenkaan, kun osoite välittyy virastoille DVV:sta. 

Niin onko sinulla

- asunto

- asunto-osoite

- postilaatikko?

Vierailija
12/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse ilmoittaa osoitettasi postille erikseen tai "tilata postipalvelua". Posti kantaa kirjeet osoitteen mukaan, kunhan paikalla on jokin laatikko johon postin voi jättää. Tosin jos asut ihan korvessa, niin se laatikon paikka voi olla esim. kylän kaupalla.

Ok, kiitos!

Vierailija
13/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onko sinulla

- asunto

- asunto-osoite

- postilaatikko?

Nyt on. (Helmi-maaliskuussa ei ollut mitään noista.)

Vierailija
14/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kai posti välitä muusta kuin että lähetys on maksettu... ja se löytää perille. ap

Vierailija
15/16 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sannan asunnolla niin laita alkuun et

c/o Sanna

Pummi Eli oma nimesi tähän

Kesäranta

Hesa

Vierailija
16/16 |