Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tupakointi parantaa Koronan?

Vierailija
23.04.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkijat-haluavat-antaa-nikotiinila…

Ranskassa potilaille annetaan nikotiinilaastareita koska nikotiinin uskotaan pelastavan koronalta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin käydä hakemassa toppa lähi-Salesta.

Vierailija
2/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioilla on monta puolta.

Ja niin pääperkeleeksi kuin tuo tupakointi on Suomenkin yhteiskunnassa julistettu. Yksimielisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoin ja toki nenä on joskus tukkoinen. Itseasiassa tupakointi helpottaa sitä nenän tukkoisuutta niin kummalliselta kuin se kuulostaakin. Tämän olen havainnut vuosien aikana.

Vierailija
4/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siinä ole kyse siitä, että tupakoitsijan keuhkoon ei pöpö tartu, yskivät liman seassa pois.

Vierailija
5/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul oli tosi paha astma. Sit aloin vetää 14 vuotiaana kessua ja sen jälkeen en oo tarvinnu ku kerran 20vuoden aikana avaavaa astmalääkettä. On se kessu jännä. Olis silti kiva päästä siitä irti.

Vierailija
6/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan kipeä vaikka muu perhe sairastaa. Mies ei ole koskaan polttanut. Tupakka ei tosiaankaan ole hyväksi ja siitä kannattaa yrittää päästä eroon, mutta totta on että olen terveempi kuin mies tai ystäväni perheineen (eivät polta). Happisaturaatio on 100 aina kun se mitataan.

Vierailija
7/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen salaisuus on, että tupakoitsijat sairastuvat esim. keuhkokuumeeseen harvemmin kuin savuttomat. Itselläni on myös omaa dataa tästä: ei ollut koskaan mitään keuhkokuumeita tai tulehduksia, mutta kun lopetin tupakoinnin, niin pari vuotta sen jälkeen sairastuin flunssan jälkitautina todella rankkaan keuhkokuumeeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä