Millainen ihminen pitää Lidl-lenkkareita?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin ostanut jos olisin saanut. Olen ihan fiksu, ironiaa ymmärtävä keski-ikäinen nainen, joka ei voi pitää muita kenkiä kuin lenkkareita, mutta joka ei halua tukea merkkikenkäfirmoja.
Olet kuitenkin valmis osallistumaan Lidlin valtaisaan mainoskampanjaan ja imagonnostoon.
Maksat siis siitä, että mainostat Lidliä.
Päin vastoin. Kenkien oikea hinta laadun huomioonottaen on 90 euroa. Lidl maksaa minulle 75 euroa sen mainostamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Hullu joka ei ainakaan omasta eikä muiden terveydestä välitä jonottaessaan tunnin, että saisi jotkut kusiset lenkkarit.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/08359c6a-25b5-4ae2-9e35-d4314eeaf5ff
Suuri osa on seissyt jonossa rahan takia, koska olettavat niillä kengillä olevan huimasti jälleenmyyntiarvoa:
"kenkiä hamstranneet myyvät niitä netissä nyt jo yli sadalla eurolla."
Trenditietoiset, nämähän on nyt "In" ympäri maailmaan mm julkkiksilla.
Nuoret tai nuorwnmieliset.
Muotihan ei monestikaan ole tavallisen tallaajan mieleen mutta sillä halutaan erottua siitä massasta.
Minkälainen ihmisen joutuu miettimään tällaisia asoita?
Nih?
Siis oikeasti, kuinka v*tun tyhmä ihmisen pitä olla, että tekee tämän ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin ostanut jos olisin saanut. Olen ihan fiksu, ironiaa ymmärtävä keski-ikäinen nainen, joka ei voi pitää muita kenkiä kuin lenkkareita, mutta joka ei halua tukea merkkikenkäfirmoja.
Olet kuitenkin valmis osallistumaan Lidlin valtaisaan mainoskampanjaan ja imagonnostoon.
Maksat siis siitä, että mainostat Lidliä.
Päin vastoin. Kenkien oikea hinta laadun huomioonottaen on 90 euroa. Lidl maksaa minulle 75 euroa sen mainostamisesta.
Jos haluat uskoa noin, niin ole hyvä vaan.
Lidl tuskin on niistä kengistä maksanut euroa parilta eli hyvän tilin tekee ihmisten uskomuksilla ja saa nämä siis samalla maksamaan mainostamisestaan.
Lidlin ei ruokatuotteet mitä on muutama tullu tostettua viimeisen kymmenen vuoden aikana ovat olleet yllättävän hyvälaatuusia. Siis olen ostanut muuatmat kuulokket, voileipägrillin ja sähkövatkaimen.
Lidl kilpailuttaa nuo niin, että hinta laatusuhde on erinomainen.
Vaatteiden ja kenkien suhteen minua mietityttää noiden eettisyys. Tekeekö ne joku aasialainen euron päiväpalkalla ilman mitään suojaa työpaikasta. Joten en osat noit alenkkareita mökkilenkkareiksikaan vaikka todennäköiswsti taas hinta/laatu olisi enempi kuin kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Nih?
Ja säkin intopinkeenä tulit kommentoimaan 😂
No mä käytän. Olen nainen, elän parisuhteessa. Käyn töissä. Asun omakotitalossa. Talouden yhteenlasketut nettotulot viime vuodelta n. 150k€. Olen eläinrakas, tykkään monista eri urheilulajeista, olen kasvissyöjä ja teen valtaosan ruokaostoksistani lidlissä. Ainakin tällainen ihminen niitä käyttää. Hauskat vähän rumat kengät, hauska idea.
Trendikäs, rohkea, kansainvälinen.
Trendipellet. Ostavat mitä vain jos puskaradio kertoo, että se on nyt se "IN" juttu.
Vierailija kirjoitti:
Muotihan ei monestikaan ole tavallisen tallaajan mieleen mutta sillä halutaan erottua siitä massasta.
Muotihan nimenomaan on sitä, että kuljetaan massan mukana. Omaksutaan se pukeutuminen, mikä sulle sanellaan oikeanlaiseksi pukeutumiseksi kulloisenakin hetkenä. Jos on aidosti yksilöllinen, niin sähän yksinkertaisesti pukeudut niin kuin susta tuntuu etkä seuraa sitä, mikä milloinkin on muodissa ja trendikästä ja mitä muutkin tekevät.
Onneksi niiden jotka eivät tykkää Lidlin lenkkareista, ei tarvitse niitä ostaa tai käyttää. Tai paheksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muotihan ei monestikaan ole tavallisen tallaajan mieleen mutta sillä halutaan erottua siitä massasta.Muotihan nimenomaan on sitä, että kuljetaan massan mukana. Omaksutaan se pukeutuminen, mikä sulle sanellaan oikeanlaiseksi pukeutumiseksi kulloisenakin hetkenä. Jos on aidosti yksilöllinen, niin sähän yksinkertaisesti pukeudut niin kuin susta tuntuu etkä seuraa sitä, mikä milloinkin on muodissa ja trendikästä ja mitä muutkin tekevät.
Mutta jos musta tuntuu siltä, että haluun pitää tollasia Lidlin lenkkareita ja pidän niitä sen takia, niin enkös mä ole silloin ihan yhtä yksilöllinen?
Vierailija kirjoitti:
Nih?
Ja Lidlin lenkkarit narskuvat lampaan jaloissa 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nih?
Ja Lidlin lenkkarit narskuvat lampaan jaloissa 😁
No sulla ei ole edes niihin varaa. Katselet kateellisena.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka kuvittelee tienaavansa niillä kuukauden päästä XD
Vaikka eihän niitä siinä tapauksessa käytetä, säilytetään vaan kunnes arvo kasvaa. Kiinalaista halpaa, halvalla ja halvoista materiaaleista tehtyä roskaa ja ihmiset ostaa. Kertoo omaa hämmentävää kieltään tästä ajasta.
Ja sinä ostat pelkästään kotimaista, eettisesti tuotettua, hintavaa laatua? Jos alkaa parjaamaan kaikkia jotka ostaa kiinalaista, halpaa, halvalla ja halvoista materiaaleista tehtyä roskaa niin saa osoitella aika monta ihmistä. Siinä tapauksessa saa miettiä mistä on puhelimen kuoret, joulukuusen koristeet, kuulokkeet, läppärit, pyöränkumit jne. on kotoisin. Se tuotanto nyt valitettavasti on siellä missä se on halpaa, Suomessa se ei sitä vielä ole.
Minä menin ihan tosissani klo 8.30 katsomaan millaiset ovat. Uudet kengät kun tarvitsisi. No eipä niitä ollut enää. Puolessa tunnissa myyty kaikki kuulemma. Enpä ajatellut pidemmälle, että siellä on hätähousut ostamassa niitä kenkiä ja myy tietysti kalliimmalla eteenpäin. Ei se ole hullu joka pyytää vaan. . .
https://www.tori.fi/koko_suomi/?he=0&ca=18_s&sp=0&fmy=0&xtatc=int-166&c…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka kuvittelee tienaavansa niillä kuukauden päästä XD
Vaikka eihän niitä siinä tapauksessa käytetä, säilytetään vaan kunnes arvo kasvaa. Kiinalaista halpaa, halvalla ja halvoista materiaaleista tehtyä roskaa ja ihmiset ostaa. Kertoo omaa hämmentävää kieltään tästä ajasta.
Ja sinä ostat pelkästään kotimaista, eettisesti tuotettua, hintavaa laatua? Jos alkaa parjaamaan kaikkia jotka ostaa kiinalaista, halpaa, halvalla ja halvoista materiaaleista tehtyä roskaa niin saa osoitella aika monta ihmistä. Siinä tapauksessa saa miettiä mistä on puhelimen kuoret, joulukuusen koristeet, kuulokkeet, läppärit, pyöränkumit jne. on kotoisin. Se tuotanto nyt valitettavasti on siellä missä se on halpaa, Suomessa se ei sitä vielä ole.
Suomessa painaa ikävät asiat kuten palkkaus ja turvalliset työolosuhteet. Siis kelatkaa, joku närkästyy jos duunari kuolee täällä...
Itsevarma oman tien kulkija.
Lampaat ja kermaperceet ei kehtaa pitää.
Minä voisin pitää, muttei ne oo niin tärkeät että jaksaisin jonottaa. Niitä ei oo suunniteltu miellyttämään kuluttajien silmää, värit on rohkeat niin menee tyylikkäästi mustien kasarivintagevaatteiden kanssa.