Köyhyystutkija Ohisalmi aikoo sulkea puistot vapuksi - eli köyhät lukitaan koteihin mutta rikkaat päästettiin mökille
Köyhiltä otetaan, rikkaille annetaan. Ja katotaan mitä tapahtuu.
Kommentit (42)
YLE 1 aamutv.ssä Ohisalo.
Alkanut jauhaa hymy huulilla sitä samaa, jonka kansalainen jo tietää.
Päässyt jo köyhyydestä ja siirtynyt parempiin shamppanja/kaviaari joukkoihin.6
Menkää vaan vappuna puistoihin ja kaduille marssimaan suurina laumoina. Vapun jälkeen päätetään rajoitusten lieventämisestä ja luuletteko, että niitä tulee, jos ihmiset eivät osaa noudattaa edes nyt voimassa olevia rajoituksia?
Mä olen köyhä ja lähden huomenna mökille. Mikä rikkaiden etuoikeus se muka on? Puistossa istuin viimeksi alkuviikosta, ei niitä mihinkään pystytä sulkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen köyhä ja lähden huomenna mökille. Mikä rikkaiden etuoikeus se muka on? Puistossa istuin viimeksi alkuviikosta, ei niitä mihinkään pystytä sulkemaan.
Totta kai pystytään. Nyt on poikkeustila. Vapuksi voidaan määrätä vaikka ulkonaliikkumiskielto. Se oliskin teille rajoituksia uhmaaville ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Alkot voisi myös sulkea muutamaksi viikoksi, vapautuisi hurjasti kapasiteettia hoitotyöhön.
Päinvastoin.
Alkon kotiinkuljetukset aloitettava esim. Jäätelöauto -kapasiteetilla.
Alkon värit teipataan ja jätskitunnarin heavy metal versio raikumaan kaikkiin lähiöihin !
Ei ole mökkiä ei. Eikä autoa saati ajokorttia, jolla pääsisi edes vuokramökille. Ainiin ja ei ole edes rahaa vuokramökkiin.
Mutta samapa tuo. Kotona kerrostalossa on mukavaa, valittaminen ei mitään auta.
Vierailija kirjoitti:
Alkot voisi myös sulkea muutamaksi viikoksi, vapautuisi hurjasti kapasiteettia hoitotyöhön.
Ai, Alkon henkilökunnalla on myös terveydenhoitoalan koulutus?
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin.
Mielenterveysasiakkaat ja juopot ajautuvat hoitoon, niin kapasiteettia sidotaan vielä niihinkin.
Vierailija kirjoitti:
YLE 1 aamutv.ssä Ohisalo.
Alkanut jauhaa hymy huulilla sitä samaa, jonka kansalainen jo tietää.Päässyt jo köyhyydestä ja siirtynyt parempiin shamppanja/kaviaari joukkoihin.6
Niin kovalla työllä päässyt köyhyydestä, voi kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai pystytään. Nyt on poikkeustila. Vapuksi voidaan määrätä vaikka ulkonaliikkumiskielto. Se oliskin teille rajoituksia uhmaaville ihan oikein.
Justiinsa. Kerrotko vielä mitä rajoitusta mökille tai puistoon meno rikkoo? Kumpaakaan ei ole missään vaiheessa kielletty. Eipä kiinnostaisi edes ulkonaliikkumiskielto, joka tapauksessa vien koiran useita kertoja päivässä ulos, siinäpä tulevat kyttäämään mua lähimetsään. Melkein jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä. "Tottakai pystytään". Haha, miten muka? Puistot kiinni, mitä seuraavaksi? Metsät? 😂 Ei tollaisen vahtimiseen ole Suomessa mitään resursseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa. Kerrotko vielä mitä rajoitusta mökille tai puistoon meno rikkoo? Kumpaakaan ei ole missään vaiheessa kielletty. Eipä kiinnostaisi edes ulkonaliikkumiskielto, joka tapauksessa vien koiran useita kertoja päivässä ulos, siinäpä tulevat kyttäämään mua lähimetsään.
Ei näitä kumpaakaan ole tosiaan kielletty, sanoinko jossain niin? Mökille menostahan tässä ei ollut kyse, vaan puistojen sulkemisesta, joka on hyvinkin mahdollista poliisin toimesta. Niin ja jos et ole uutisia seurannut ja jos yhtään kiinnostaa, niin kerrataanpa vielä, että yli 10 hengen kokoontumiset ovat kielletty 13.5. 2020 asti. Tästä johtuen, puistoja voidaan hyvinkin sulkea, että niihin ei keräänny porukkaa. Sinun koirankusetus ei taas kiinnosta ketään, joten turhaan siitä meuhkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa. Kerrotko vielä mitä rajoitusta mökille tai puistoon meno rikkoo? Kumpaakaan ei ole missään vaiheessa kielletty. Eipä kiinnostaisi edes ulkonaliikkumiskielto, joka tapauksessa vien koiran useita kertoja päivässä ulos, siinäpä tulevat kyttäämään mua lähimetsään. Melkein jännittää.
Ei näitä kumpaakaan ole tosiaan kielletty, sanoinko jossain niin? Mökille menostahan tässä ei ollut kyse, vaan puistojen sulkemisesta, joka on hyvinkin mahdollista poliisin toimesta. Niin ja jos et ole uutisia seurannut ja jos yhtään kiinnostaa, niin kerrataanpa vielä, että yli 10 hengen kokoontumiset ovat kielletty 13.5. 2020 asti. Tästä johtuen, puistoja voidaan hyvinkin sulkea, että niihin ei keräänny porukkaa. Sinun koirankusetus ei taas kiinnosta ketään, joten turhaan siitä meuhkaa
Kohta erään ryhmän puisto-osasto nostaa äläkän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä. "Tottakai pystytään". Haha, miten muka? Puistot kiinni, mitä seuraavaksi? Metsät? 😂 Ei tollaisen vahtimiseen ole Suomessa mitään resursseja.
Kysyppä tätä ministeri Ohisalolta, joka puistojen sulkemisesta on puhunut. Tuskinpa on tarkoittanut kaikken puistojen sulkemista, vaan niiden, joihin yleensä vappuna kokoontuu porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suljettiinhan Uudenmaan rajakin. Puistot on pikkujuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyppä tätä ministeri Ohisalolta, joka puistojen sulkemisesta on puhunut. Tuskinpa on tarkoittanut kaikken puistojen sulkemista, vaan niiden, joihin yleensä vappuna kokoontuu porukkaa.
Puistoja löytyy aina. Jos yhteen ei pääse, menee toiseen. Joten onnea vaan Ohisalolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suljettiinhan Uudenmaan rajakin. Puistot on pikkujuttu.
Niin se raja mistä pääsi läpi millä tahansa keksityllä lippulappusella tai vaihtoehtoisesti junalla? Oli tosi toimiva joo 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa. Kerrotko vielä mitä rajoitusta mökille tai puistoon meno rikkoo? Kumpaakaan ei ole missään vaiheessa kielletty. Eipä kiinnostaisi edes ulkonaliikkumiskielto, joka tapauksessa vien koiran useita kertoja päivässä ulos, siinäpä tulevat kyttäämään mua lähimetsään.
Ei näitä kumpaakaan ole tosiaan kielletty, sanoinko jossain niin? Mökille menostahan tässä ei ollut kyse, vaan puistojen sulkemisesta, joka on hyvinkin mahdollista poliisin toimesta. Niin ja jos et ole uutisia seurannut ja jos yhtään kiinnostaa, niin kerrataanpa vielä, että yli 10 hengen kokoontumiset ovat kielletty 13.5. 2020 asti. Tästä johtuen, puistoja voidaan hyvinkin sulkea, että niihin ei keräänny porukkaa. Sinun koirankusetus ei taas kiinnosta ketään, joten turhaan siitä meuhkaat.Kannattaa varmaan alkaa pikaisesti kouluttamaan uusia poliiseja, nykyisestä vahvuudesta ei mitenkään riitä resursseja johonkin puistojen kyttäämiseen.
Pitäisi päästää ihmiset puistoihin tungeksimaan, mennessä allekirjoittavat sopimuksen, jossa eivät suostu ottamaan sairaalahoitoa vastaan, jos sairastuvat koronaan.
Kyllä nyt on vappu pilalla, jos ei pääse Ullikselle yhyy...