Jos olen kateellinen, niin sitten olen mutta silti nuo tuet ärsyttää.
Kyllä, minua ärsyttää, tällaisena keskituloisena, mutta ihan hyvin toimeentulevana veronmaksajana, että veromarkkoja menee todella varakkaiden tukemiseen. Miksi? Ei minua työttömyyskorvaukset ärsytä, paitsi ehkä ne, jotka eivät edes hae töitä, mutta suurin osa kuitenkin hakee ja jossain vaiheessa saa, eikä monet muut tuet. Minä en tarvitse mitään yhteiskunnan tukia. Jos olen kateellinen siitä, että verojen kohdentaminen upporikkaiden tukemiseen ärsyttää, sitten olen. Huomatkaa vaan, että nuo tukirahastot nostavat valtionverotuksen summaa ihan mukavasti.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt ihan oikeasti menkö tuohon mukaan, että olette muka kateellisia, jos tämä on teidän mielestä väärin!!!!
Tuon nimi on kaasuvalotus, eli gaslighting, se on manipulaatiotekniikka.
Teillä on oikeus vaatia sitä, että verorahat menevät infran rakentamiseen valtiossa, ne on teidän rahoja, ei rikollisten hyväveliverkostojen rahoja.
SE EI OLE KATEUTTA!
TÄMÄ!!!!!
Eli suomennettuna: minulta peritään rahaa vaikkapa tiikerien suojeluun, koska tiikerien suojelu on tärkeää, mutta todellisuudessa tämä raha ei mene tiikereille vaan Donald Trumpille, seurauksena pahoitan mieleni ja koen vääryyttä, eli toisinsanoen olen kateellinen?? Logiikka? THERE IS NONE!
Minua ärsyttää tänään tämän maan hallinto ennennäkemättömän paljon. Ihmeellistä suhmurointia, epäpätevyyttä ja silkkaa typeryyttä. Olemmeko todella ansainneet tällaisen hallinnon?
Ja mitä tälle voi tavallinen veronmaksaja edes tehdä?
Googlettakaa tuo kaasuvalotus, tai gaslighting.
Sitä on tehty suomessa esim. työttömille ja työkyvyttömille jo pidemmän aikaa valtion taholta, sen tarkoituksena on esim. madaltaa uhrin itsetunto, jotta se ei taistele vastaan.
Nyt kaasuvalotetaan tavallisia veronmaksajia, samalla, kun niiden rahat on varastettu.
Älkää epäilkö teidän näkemystä ja kokemusta, se on todellista, suomen korruptio on todellista.
Hyvät kanssasiskot ja -veljet. Suomessa on jo pitkään yritetty pieni- ja keskituloisille uskotella, että työttömät ja työttömyys nostaa Suomen velkataakkaa ja kuluttaa kaikki meidän verorahat. Näin ei ole ja nyt lasipalatsi alkaa säröillä. On tahallisesti luotu kuilua työssä käyvän ja työttömien/huono-osaisten välille. Tosiasiassa tuo kuilu on suuryritysten ja poliitikkojen kavereiden välillä. Hyvävelikerho on pohjaton kaivo jonne uppoaa aina vain enemmän ja enemmän rahaa. Veronkiristyksille on tultava loppu. Ei enää uskota valheita.
Mitäpä tavallinen veronmaksaja ,voikaan tehdä?Kun ei edes tiedetä ,kaikkea vääryyttä,mitä touhuillaan.Vihr =kaikista pahin verojen korottaja ja eräiden hyysääjä,.Rahoja levitellään ympäri maailmaa,ymmärtämättä,että joku Suomalainen jää kaiken ulkopuolelle,metsiin....
Ei ole kateutta vaan ihan oikeutettua epäoikeudenmukaisuudesta johtuvaa suuttumusta.
Vierailija kirjoitti:
Sitä on tehty suomessa esim. työttömille ja työkyvyttömille jo pidemmän aikaa valtion taholta, sen tarkoituksena on esim. madaltaa uhrin itsetunto, jotta se ei taistele vastaan.
Ja siihen on moni tälläkin palstalla osallistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siihen on moni tälläkin palstalla osallistunut.
Todella monet on menneet mukaan tuohon, se on valtaa pitävien manipulointitekniikka.
Huomion arvoista on että 100 000e vastaa 9 vuotta työttömänä. Siinä missä työttömien, eläkeläisten, opiskelijoiden ja muiden tukia valvotaan erittäin tiukasti, ja peritään erittäin hanakasti takaisin, ei hyvien veljien tukipaketteja ja bonuksia valvo kukaan. Rahaa riittää aina valtion kassasta jaettavaksi herroille ja frouville. Eikä taatusti ole takaisinmaksupakkoa.
Mä e n kanna kaunaa tuen saajia kohtaan vaan myöntämisperusteita. Omassa lähipiirissä on monta vuosikymmeniä hyvää tulosta tehnyttä ja suuria verorahoja maksaneita yrittäjiä joille nyt ei apua läydy, ku n tilanteensa on tiukka.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaasuvalotetaan tavallisia veronmaksajia, samalla, kun niiden rahat on varastettu.
Älkää epäilkö teidän näkemystä ja kokemusta, se on todellista, suomen korruptio on todellista.
Kiitos, tuo olikin ihan vieras termi mulle. Taas opin uutta!
Vierailija kirjoitti:
Hyvät kanssasiskot ja -veljet. Suomessa on jo pitkään yritetty pieni- ja keskituloisille uskotella, että työttömät ja työttömyys nostaa Suomen velkataakkaa ja kuluttaa kaikki meidän verorahat. Näin ei ole ja nyt lasipalatsi alkaa säröillä. On tahallisesti luotu kuilua työssä käyvän ja työttömien/huono-osaisten välille. Tosiasiassa tuo kuilu on suuryritysten ja poliitikkojen kavereiden välillä. Hyvävelikerho on pohjaton kaivo jonne uppoaa aina vain enemmän ja enemmän rahaa. Veronkiristyksille on tultava loppu. Ei enää uskota valheita.
Nämä hyvät veljet ihme liittojen ja konsulttiyritysten johdossa porsaspalkkoineen ovat ne yhteiskunnan suurimmat loiset.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää tänään tämän maan hallinto ennennäkemättömän paljon. Ihmeellistä suhmurointia, epäpätevyyttä ja silkkaa typeryyttä. Olemmeko todella ansainneet tällaisen hallinnon?
Emme. Mutta nykyinen hallitushan ei ole kansan valitsema. Pääministeri ei ole kansan valitsema. Voimme ainoastaan katsoa vierestä, kunnes tulee aika äänestää uudestaan. Silloin äänestämme viisaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme. Mutta nykyinen hallitushan ei ole kansan valitsema. Pääministeri ei ole kansan valitsema. Voimme ainoastaan katsoa vierestä, kunnes tulee aika äänestää uudestaan. Silloin äänestämme viisaammin.
Vähissä on vaihtoehdot. Politiikkaan eivät todellakaan fiksut edes hakeudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro minulle miten voi äänestää viisaammin? Aina vaalien jälkeen löytyy joukko ihmisiä jotka syyllistää kaikesta vääryydestä "väärin äänestäneitä". Minä en koskaan äänestä jotain tiettyä puoluetta vaan aina ihmistä. Silti saa melkein joka kerta pettyä kun valittu ehdokas muuttaa mieltään asioissa tai ei yksinään saa ajettua mitään asioita. Porukallahan ne päätökset syntyy ja ryhmäkuri määrää paljon. Puolueilla on linja joka voi muuttua, ihan päinvastaiseksi kuin mitä vaalipuheissa on lupailtu. En ymmärrä miten voi kukaan koskaan äänestää viisaammin tai oikein.
Olen äänestänyt Piraattipuoluetta jo monissa vaaleissa. Seuraavissa eivät ole enää vaihtoehto, kun lopettivat koko puolueen. Se olikin ainoa älykkäiden ihmisten puolue.
Vierailija kirjoitti:
Ni en kyllä huomaa tuota ilmiötä alkupeäisessä tekstissä. Mutta mulla ei olekaan huono itsetunto. Vaatii vissiin sen, jotta pystyy tulkitsenaan tekstin niin, että tämä tarkoitettu alentamaan just mun itsetuntoani. Minkä ikäisiin se sitten on kohdistettu tämä ilmiö, murrosikäisiin?
Älkää nyt ihan oikeasti menkö tuohon mukaan, että olette muka kateellisia, jos tämä on teidän mielestä väärin!!!!
Tuon nimi on kaasuvalotus, eli gaslighting, se on manipulaatiotekniikka.
Teillä on oikeus vaatia sitä, että verorahat menevät infran rakentamiseen valtiossa, ne on teidän rahoja, ei rikollisten hyväveliverkostojen rahoja.
SE EI OLE KATEUTTA!