Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon teidän miehet antaa teille käyttörahaa kuukaudessa?

Vierailija
22.04.2020 |

Itse saan perus työmarkkinatukea n. 600 €/kk. Mies maksaa kaikki laskut, ruuat ym. Sen lisäksi hän antaa minulle ns. meikkirahaa kulutukseen 250 euroa kuukaudessa, mikä on minun mielestä aika vähän?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotta ollut yhteiset rahat.

Jos avioliitossa ollaan ja eletään yhdessä, niin mihin ihmeeseen omaa tiliä tarttee?

Sieltä otetaan rahat meikkiin, ruokaan, autoon ja vaikka polkupyörään tai turkkiin. Mitä milloinkin jompi kumpi tarttee ja varat antavat myöten.

Vierailija
42/50 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on käytössä rinnakkaiskortti, jota pystyy höyläämään sen verran kuin on tarve. Mies kustantaa käytännössä kaiken elämisen. Ei voi todellakaan valittaa. Meitä on moneen junaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna mitään. Olen tuloton luuseri. Syön hiekkaa.

Vierailija
44/50 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat saa saman summan omiin asuntolainojenlyhennyksiin ja saman verran käyttörahaa ja loput menevät yhteiselle tilille, josta rahaa siirretään yhteiselle säästätilille

Ps. Minä tienaan miestäni enemmän

Vierailija
45/50 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkirahaa? Mitäs hittoa?

Ollaan miehen kanssa molemmat työttömiä ja samoilla tuilla, mies taitaa saada satasen enemmän jonkun korotuksen takia. Silti multa tuntuu jäävän säästöönkin ja joudun puolet kuusta makselemaan miehen elämistä, vielä ei ikinä ole ollut toisinpäin.

Oispa kiva jos toisi joskus edes kurkun kaupasta oma-alotteisesti, vaatteita, kukkia tai edes kahvipakettia on turha odottaa.

Vierailija
46/50 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 / bj

Vierailija
47/50 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei senttiäkään mieheltä, vaikka sillä nelinkertaiset tulot. Olen mielummin itsenäinen!

Sama meillä. Kun matkustetaan, minä menen halpislentoyhtiöllä, mies lentää businessluokassa. Mies suuntaa viidentähden hotelliin, minä hostelliin. Kun tulee ruokailun aika, minä menen mäkkäriin ja mies kalliseen ravintolaan.

Onko miehesi Danny?

Vierailija
48/50 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosahti jo siihen, että tuo työmarkkinatuki on n. 500e.

Vierailija
49/50 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlainen tilanne.

En saa yhtään.

Tosin en meikkaa, olen mies. 

Vierailija
50/50 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei ole koskaan pitänyt minusta huolta taloudellisesti. Ei oma isä lapsena eikä myöhemmin ole koskaan ollut sellaista suhdetta, että miehistä olisi ollut mitään taloudellista tukea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan