Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri palvoo äitiään.

Vierailija
22.04.2020 |

Tai miten sen nyt ilmaisisi. Se vaan on hämmentävää. Jos joku vähänkin vihjaa, että kaverin äiti tai lapsuudenperhe ei ollut ihan täydellinen, niin kaverilta menee aivan kuppi nurin. On ihan epänormaalin kiinni äidissään, tai ennemminkin palvoo.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen kaveri myös. On liian kiinni äidissään, pitää tätä jonain aivan ihmeellisen upeana ihmisenä ja melkein palvoo tätä.

Todella outoa.

Vierailija
2/8 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen kaveri on kyseessä? Mulla oli tuollainen vaihe, kunnes parikymppisenä iski itsenäistyminen ja kelkka kääntyi 180 astetta. Sittemmin tasoittunut ja monesti joutuu myöntämään, että äiti oli sittenkin oikeassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vai nainen?

Vierailija
4/8 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kaverin olla sellainen kuin on. Sulla on omat mielipiteesi, hällä omansa. Ei oo sulta pois.

Vierailija
5/8 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin äidit vaan ovat niin parhaita. Esim. minun.

Vierailija
6/8 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan tykkää jos aletaan vihjailemaan äidistä jotain?

Vierailija
7/8 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on kolmekymppinen mies.

Ap

Vierailija
8/8 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä henkilö ei vaan tykkää kun muut puhuu pahaa äidistä/isästä. Oma isäni ei ole täydellinen, mutta silti minulle todella rakas. Minulla on sukulainen joka tykkää aina puhua pahaa muista. Oma isäni ei ole mikään järjestelmällisyyden huippu ja äitini pois menon jälkeen asunto on nyt yleensä hiukan sekainen. Ei sentään mikään kaatopaikka, mutta hiukan hujan hajan. Ja täytyy myöntää että monesti hermostun kun tämä sukulainen alkaa ainaisen haukkumisen isäni siisteystasosta. En vain ymmärrä miksi täytyy puhua pahaa muista, ja eniten se loukkaa kun on kyse omasta isästä.