Lähtisitkö nyt Ikeaan kun 3kk päästä syntyvälle lapselle pitäisi hankkia tarvikkeet?
Alkuraskaudesta olisi voinut käydä huoletta, mutta mietin mitä jos raskaus menee kesken jne. Voihan se yhä mennä, mutta kohta alkaa olla kiire hankkia tavarat. Moralisointia olen saanut kuulla asiasta yhdeltä jos toiselta. Tarkoituksena vain juosta Ikean läpi ja kerätä tavarat kyytiin, sohva on myös tarkoitus ostaa ja se pitää koeistua. Muuten on valmis ostoslista. Menisitkö vai nukuttaisitko lapsen pahvilaatikossa? Ottaen huomioon, että koronarajoitteet voi jatkua vuoden loppuun asti.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Joudun käymään ruokakaupassa ja töissäkin ja ainakin meillä prismassa on kellonajasta riippumatta aina melko paljon porukkaa. Uskoisin, että ikeassa saisi olla aika rauhassa. Tiedä tässä nyt mikä on järkevintä ja onko se Ikeassa käynti niin iso riski. Mietityttää kuitenkin. Ap
Miksi ihmeessä joudut ruokakaupassa käymään (ellet sitten ole sielä töissä) ?
Itse en ole käynyt kaupassa pariin kuukauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun käymään ruokakaupassa ja töissäkin ja ainakin meillä prismassa on kellonajasta riippumatta aina melko paljon porukkaa. Uskoisin, että ikeassa saisi olla aika rauhassa. Tiedä tässä nyt mikä on järkevintä ja onko se Ikeassa käynti niin iso riski. Mietityttää kuitenkin. Ap
Itse en ole käynyt kaupassa pariin kuukauteen.
No onnea sinulle, minä asun niin kaukana kaupasta, ettei meillä ole mitään kotiinkuljetusmahdollisuuksia. Enkä ole kaupassa töissä, vaan sairaalassa. Kumpi pahempi sitten. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten nää provotkin ovat nyt menneet näin paskoiksi? Yrittäkää edes vähän tsempata. Voisitte yrittää jotain muutakin kuin korona, hallitus ja BF-tuet. Ap:kin olisi voinut eded sanoa, että synnytys on viikon päästä tjs.
-100 000 000/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole käynyt kaupassa pariin kuukauteen.No onnea sinulle, minä asun niin kaukana kaupasta, ettei meillä ole mitään kotiinkuljetusmahdollisuuksia. Enkä ole kaupassa töissä, vaan sairaalassa. Kumpi pahempi sitten. Ap
Eiku huononee
- 100 000 0002/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nimenomaan se IKEA olisi sen suurempi riski kuin mikään muukaan kauppa? Itse olen tässä joku aika sitten käynyt IKEA:ssa, ja oli oikeastaan hiljaisempaa kuin ruokakaupoissa. Eikä tarvitse sitten tietenkään mennä sellaiseen aikaan, jolloin todennäköisimmin on eniten väkeä liikkeellä.
IKEA on kuitenkin ruotsalainen kauppa, ja tehän tiedätte, minkä linjan Ruotsi on valinnut. Laumasuoja hankitaan ihmishenkiä säästämättä.
Jättäisin väliin, takuuvarma viruslinko.
Voi voi. Kyllä ap on nyt surkeassa tilanteessa. Jotenkin on vaan pärjättävä.
/s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole käynyt kaupassa pariin kuukauteen.No onnea sinulle, minä asun niin kaukana kaupasta, ettei meillä ole mitään kotiinkuljetusmahdollisuuksia. Enkä ole kaupassa töissä, vaan sairaalassa. Kumpi pahempi sitten. Ap
Noutopalvelua mekin käytetään, siinäkin varmaan tietty jotain hankaluutta. Varmaan sulta puuttuu netti, ettet voi klikkailla tuotteita 😂
Jos oot sairaalassa töissä niin varmaan tiedätkin sitten riskit, mutta voithan kysyä vaikka joltain hoitajalta miten oikeaoppisesti voisit käyttää visiiriä tai maskia niin voit sitten pienemmällä riskillä shoppailla sen mahan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen äiti antaa lapselleen jonkun Ikea-kodin...?
Aika moni, myy se niin paljon tavaraa.
Mikset ihmettele, millainen isä antaa lapselleen Ikea-kodin?
Missä se sikiön isä muuten on? Miksei hän käy kaupassa vaan pistää tiineen eukkonsa vaaranpaikkaan?
Osta Ikeasta keinutuoli! Siinä on hyvä imettää. Saa just hyvin tyynyn avulla tuettua vauvan hyvään asentoon ja oma käsi lepää sopivasti käsinojalla. Me huomattiin vasta kun kotona ekoja kertoja imetin ettei oikein hyvää paikkaa ollut, ja kamala virittely oli asentaa itseään ja vauvaa hyvään asentoon, vielä kun oli paikat niin kipeenä... Mies kävi sitten hakemassa keinutuolin Ikeasta, ja se oli aivan loistava tuohon tarkoitukseen.
Osta samalla reissulla sille ylioppilaslakki.
Miksi lapsen isä ei voi mennä?