Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tienataan miehen kanssa hyvin ja on maksettu paljon veroja, eikös se ole ok hakea jotain tukea sitten?

Vierailija
22.04.2020 |

Ei me tarvita mitään tukia, mutta kun on maksettu niin paljon veroja. Palstan joidenkin mukaan on ok saada tukiaisia, jos on maksanut paljon veroja.

Jos pitää olla yritys, ei ongelmaa, sekin löytyy "pöytälaatikosta" jo valmiina. Lopetin tämän sivutoimisen homman, koska palkkatyö vie niin paljon aikaa. Kyse ei ollut konkurssista, vaan lopetin ajan puutteen ja laajennustarpeen vuoksi. Siinä vieläpä oli uusi tuote kehitteillä, joka välillä muhii ja kehittyy takaraivossa uudelleen. Ei mitään mullistavaa, kilpailijoita on paljon, mutta mulla oli pienen pieni ajatus, millä erottua. En voi kertoa sitä - tämä on ihan faktaa, sillä pidän sitä mahdollista työttömäksi joutumista varten vielä itselleäni - ettei kilpailijat varasta ideaa. Yritys on kokonaan lopetettu, mutta perustan

Työllistäisinkin ehkä mieheni ainakin osa-aikaisesti (hänellä on työ vielä) ja poikani, joka on koronan takia lomautettuna. Ehkä voisin osa-aikaisesti työllistää toisenkin sairaalassa töissä olevan poikani, jos hän vain ehtii. Hänelle olisi kyllä hommaa. Miehen veljentyttärellä on myös paljon osaamista alalle, pitääpä kysyä häntä. Hän tekee freelancerina vastaavantyylistä hommaa, mihin mulla olisi kysyntää. Kyllä mä vielä jollekin sukulaiselle keksin hommaa, jos nämä ei riitä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla