Naispuoliset leffapahikset?
Forrest Gumpin Jenny tietysti, mutta ketäs muita näitä oli?
Kommentit (55)
Sharon Stone tosi usein
Naispuolinen Terminator
Aileen Vuorinen. Yleensä nämä pahisleikit eivät ole kovinkaan onnistuneita, mutta tuo oli hyvin näytelty.
Ap:ta ei saa näköjään lainattua, mutta Jennykö pahis? Eikös se ole semmoinen höntti hippityttö?
Vierailija kirjoitti:
Ap:ta ei saa näköjään lainattua, mutta Jennykö pahis? Eikös se ole semmoinen höntti hippityttö?
Jenny oli aika narsistinen tyyppi, joka pompotteli Forrestia törkeästi vaikka tiesi hyvin, että tämä on häneen rakastunut. Tai ehkä juuri siksi. Joka tilanteessa Jenny oli vaan minä minä. Forrest kelpasi lopussa kyllä sitten elättäjäksi, kun Jenny sairastui.
Nurse Ratched
Kathy Bates Piinassa
Vierailija kirjoitti:
Bellatrax Musta
Lestrange OS. Musta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenny oli aika narsistinen tyyppi, joka pompotteli Forrestia törkeästi vaikka tiesi hyvin, että tämä on häneen rakastunut. Tai ehkä juuri siksi. Joka tilanteessa Jenny oli vaan minä minä. Forrest kelpasi lopussa kyllä sitten elättäjäksi, kun Jenny sairastui.
Jenny halusi normaaliälyisen, ei Forrestia. Eikä olisi Forrestin vaimoksi ryhtynyt, jos olisi ollut terve ja elinvuosia ois ollut edessä. Jennyä käytettiin hyväksi lapsena, siksi se sekoili päihteiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kertonut Forrestille tämän lapsesta.
Titanicin Rose.