Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua haukutaan siitä kun en tykkää oliiveista

Vierailija
21.04.2020 |

Aina kylässä tai työpaikalle ihmiset pyörittelee silmiään kun vien oliivit roskiin. Täälläkin minua vain herjataan kun sanon vihaavani oliiveja. Miksi?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menenpä syömään oliiveja! Nam-nam! Mitä ottais niiden kanssa?

Vierailija
42/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tuo on naurettavaa käytöstä ap. Miten joku ei ole viitsinyt kehittää makuaistiaan? Jopa mun 5-vuotias syö oliiveja. Sitäpaitsi jos kylässä tarjotaan jotain niin se kohteliaasti syödään, ihan sama onko sun herkkua vai ei. 

Minä en kyllä ymmärrä mitä lisäarvoa tuo mikään tuollainen väkisin syöminen "kohteliaisuudesta". Ottaa pöydästä sen mitä syö ja jos lautaselle jonkin ruuan mukana väkisin tulee jotain mitä ei voi syödä, jättää sen lautaselle numeroa tekemättä. Missään yökkien syömisessä ei ole mitään järkeä ja kohteliasta se ei varmasti ainakaan ole. Lähes kaikilla on jotain mitä eivät pysty syömään ja siitä on turha syyllistää.

Tuollainen naurettava "hyi-hyi en syö" tyyppi menettää vähäisenkin arvonsa silmissäni heti.

No aika pienissä asioissa se sinunkin varmasti mittavan tärkeä arvostuksesi on. Nimenomaanhan sanoin ettei tarvitse hyihyitellä.

Aika suuri asia on, jos tarjotaan jotain niin hyvää kuin oliiveja, ja kieltäytyy syömästä niitä. Nirsot inhottaa välittömästi.

Maista joskus niitä halvimpia mustaksi värjättyjä oliiveja, niin huomaat, että ne ovat kammottavan pahoja. 

Syön niitä usein. Älä valehtele! Tosi hyviä ovat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoille prouville kelpaa vain oliivit kyykkyviinin kanssa. Sitten vaan lopuksi kyykkyvatkataan römppäinen puhtaaksi että voidaan ottaa sinne hienostoherran katkarapu.

Vierailija
44/49 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nirso aikuinen! No ehkä se ei ole kokonaan sinun vikasi, jos vanhempasi eivät ole antaneet sinulle monipuolista ruokaa lapsena. Tulee mieleen joku amerikkalainen, joka on tottunut syömään koko lapsuuden ajan hampurilaisia ja kananugetteja, eikä pysty edes maistamaan kasviksia ja vihanneksia.

Kuinka niin hän on nirso? Olen yli 60-vuotias ja syönyt erilaisia ruokia ympäri maailmaa. Kerran maistettuani tiedän välttää aineksia, joista en pidä. Makuasioista nimenomaan voi kiistellä, mutta vain järjettömät haukkuvat ihmisiä, joilla on toisenlainen maku. Pitäisikö kaikkien himoita lautaselleen keitettyjä vuohensilmiä? Pohjanmaalla käydessäni ostan aina verileipää.

Oikeestikko syöt jotain verileipää? Yök! Toi on jo outoa syödä vuohensilmiä ja verileipää. Oliivin syöminen on silti normaalia, eikä sitä voi mitenkään verrata tohon.

Tunnustan, etten ole koskaan syönyt vuohensilmiä enkä thaimaalaista koiraa, mutta monen moista muuta normaalia kyllä. Thaimaan pohjoisosissa on kyliä, joissa on kahta lajia koiria. Toiset vahtivat ja toiset syödään. Ihan yhtä normaalia kuin oliivien syönti.

Vierailija
45/49 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tuo on naurettavaa käytöstä ap. Miten joku ei ole viitsinyt kehittää makuaistiaan? Jopa mun 5-vuotias syö oliiveja. Sitäpaitsi jos kylässä tarjotaan jotain niin se kohteliaasti syödään, ihan sama onko sun herkkua vai ei. 

Minä en kyllä ymmärrä mitä lisäarvoa tuo mikään tuollainen väkisin syöminen "kohteliaisuudesta". Ottaa pöydästä sen mitä syö ja jos lautaselle jonkin ruuan mukana väkisin tulee jotain mitä ei voi syödä, jättää sen lautaselle numeroa tekemättä. Missään yökkien syömisessä ei ole mitään järkeä ja kohteliasta se ei varmasti ainakaan ole. Lähes kaikilla on jotain mitä eivät pysty syömään ja siitä on turha syyllistää.

Tuollainen naurettava "hyi-hyi en syö" tyyppi menettää vähäisenkin arvonsa silmissäni heti.

No aika pienissä asioissa se sinunkin varmasti mittavan tärkeä arvostuksesi on. Nimenomaanhan sanoin ettei tarvitse hyihyitellä.

Aika suuri asia on, jos tarjotaan jotain niin hyvää kuin oliiveja, ja kieltäytyy syömästä niitä. Nirsot inhottaa välittömästi.

Ihminen ei välttämättä ole nirso, jos hän ei syö niin yököttäviä kuin oliivit.

Mitä ihmettä höpötät? Ota lääkkeet!

Sinunko?

Vierailija
46/49 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menenpä syömään oliiveja! Nam-nam! Mitä ottais niiden kanssa?

Sinoli sopii hyvin.

Vierailija
47/49 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maista joskus niitä halvimpia mustaksi värjättyjä oliiveja, niin huomaat, että ne ovat kammottavan pahoja. 

Syön niitä usein. Älä valehtele! Tosi hyviä ovat!

Tottakai niistä nauttii, kun suu on tuohesta.

Vierailija
48/49 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli en jostain tykkää, niin en sitä ota. Roskiin ruuan heittäminen on tyhmää minusta. Itsekään en oliivista tykkää, mutten ole niihin törmännyt kuin pari kertaa pizzassa ja siinä menivät muuan mukana. 

Vierailija
49/49 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvasuu xd

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän