Ohhoh, Antti Heikkilällä 139€ maksava immuniteetti-kurssi
Epidemiat ovat tulleet jäädäkseen. Koska lääketiede ei pysty tarjoamaan ihmisille tehokasta hoitoa, ihmepilleriä tai rokotetta, on heidän otettava ohjat omiin käsiinsä ja toteutettava elämäntapamuutos immuniteettinsa tasapainottamiseksi.
Verkkokurssilla opit, mistä immuunijärjestelmässä on kyse ja miten voit vaikuttaa siihen tehokkaasti. Perehdyt yksityiskohtaisesti, mikä vaikutus on ravinnolla, lisäravinteillä, liikunnalla ja mielenhallinnalla. Kurssi sisältää kaiken, mitä aiheesta tällä hetkellä tiedetään ja mitä pitkä kokemus Heikkilälle on kliinisenä lääkärinä opettanut.
Maksaisitko? Yläpeukkua, jos maksaisit ja alapeukkua, jos et
Kommentit (25)
Tällä suolle mahtuu vain yksi Zinccis ja se olen minä !!
Ole sinä menneisyydessä, tulevaisuudessa tai vaikka vuolla nolla, mutta älä työnnä nenääsi tänne!
Ennen auringonlaskua sinun on syytä poistua kaupungista.
Zinc
Stanan Sinkkumiehet tulevat kirjoittelemaan menneisyydestä järkeviä viestejään tähän aikaan.
Zinc
Tässä ajassa ollaan täysin järjettömiä !!
Jouduin vähän gonahtamaan itselleni menneisyydessä, että menee aikamatkoilleen muualle.
Zinc
Heikkilä on ajateltu olevan vaarallinen vaikuttaja juuri noiden epämääräisten kehitelmiensä vuoksi. Hän käyttää nimensä perässä MD, mutta hän EI OLE TOHTORI. Hän ei siis ole pätevä tekemään itsenäistä lääketieteellistä tutkimusta, johon oikeuttaa ainoastaan hyväksytysti suoritettu väitöstutkimus. AH ei siis osaa esim. lukea lähdeviitteinä käyttämiään tutkimuksia oikein. Hänen kirjassaan Lääkkeetön elämä on kuulemma noin kolmesataa asiavirhettä joko kirjailijan osaamattomuuden, asiantuntemattomuuden tai tahallisen "valikoinnin" vuoksi. Näin olen kuullut.
Ravitsemustiede on niin ikään oma tieteenalansa, eikä sitä hallitse ortopedin tiedoilla. Mielipide hänellä tietysti saa olla, mutta alan auktoriteettina esiintyminen ja sellaisena tulojen hankiminen on vähintäänkin epäeettistä.
Woisitko waihtaa nimimerkkiäs. Ärsytät mua.
Zinccumies