Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin lakritsi-sitruukakermajäätelöpaketin ja tyttöystävä oli vetänyt yksin naamaansa

Vierailija
21.04.2020 |

Tai no oli siellä 1cm slaissi enää jäljellä paketissa. Hohhoijaa. Viikko sitten ostin ja kerrankin ajattelin herkutella leffan ääressä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa mitä kurajäätelöä. Oikeat jäätelöt on niitä pahvisia puolen litran paketteja hintahaarukalta 5-  10€.. jos pitää alle 5€ jäätelöä ostaa niin edes Ainoa tai jotain muuta kunnollista..

Vierailija
22/30 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa mitä kurajäätelöä. Oikeat jäätelöt on niitä pahvisia puolen litran paketteja hintahaarukalta 5-  10€.. jos pitää alle 5€ jäätelöä ostaa niin edes Ainoa tai jotain muuta kunnollista..

Joo, nuo kotimaiset ynnä muut ilmasta koostuvat halpispingviinit kannattaa jättää hyllylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut se jäätelö oli VIIKON pakkasessa ennen kuin huomasit?? Oot onnekas jos edes teoriassa jäde vois säilyä noin pitkään. Mun mies mussuttaa kaikki herkut alta aikayksikön, en vois ikinä vaan ostaa pakettia keksiä tai jätskiä ja ajatella että "syön sitten viikonloppuna tän".

Mut ei se mitään. Ihana mies silti. Pitää vaan kikkailla niin itellekki jää jotain.

Vierailija
24/30 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjai, lakritsajäätelöä jossa on lakukastiketta isoja sattumia, namskista !

Vierailija
25/30 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies syö suklaat ja minä karkit, joten ei tule mentyä toisen apajille.

Kannattaa seuraavan kerran ostaa sellaista leffaherkkua (yksinkö muuten meinasit katsoa?) josta puolisosi ei tykkää.

Vierailija
26/30 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas alkoi kimitys siitä, kuinka joku ostaa "väärää" jäätelöä. Jo nyt on prkl, jos siihenkin pitää vielä lupa kysyä palstalta, saako ostaa tämän ja tämän jäätelön!!! Ihan uskomatonta porukkaa!

Vierailija
27/30 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota menoa kun jatkuu, niin tyttelisi hanuri ei mahdu enää ovesta. Jätä se tuleva mursu.

Vierailija
28/30 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan hän huomaavaisesti jättänyt palan jäljelle. Et kai nyt kuitenkaan olisi kerralla syönyt koko pakettia?

Vierailija
29/30 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut se jäätelö oli VIIKON pakkasessa ennen kuin huomasit?? Oot onnekas jos edes teoriassa jäde vois säilyä noin pitkään. Mun mies mussuttaa kaikki herkut alta aikayksikön, en vois ikinä vaan ostaa pakettia keksiä tai jätskiä ja ajatella että "syön sitten viikonloppuna tän".

Mut ei se mitään. Ihana mies silti. Pitää vaan kikkailla niin itellekki jää jotain.

Ihme puolisoita teillä. Mun nyksäni teki alussa tuota, ap:n kuvaamaa tilannetta eli kun tuomani jädepaketti oli ollut viikon pakkasessa ja mun piti ottaa niin oli hilut jäljellä enää. Sain hepulit ja jätkä lähti ostaa siitä paikasta uutta mulle, kauppaan 12 km. Käytiin sitten pieni keskustelu, että etenkään toisen tuomia herkkuja ei vedetä salaa. Ollaan 40plus iässä, en voinut käsittää että tällaiseen törmään. Hiukan sosiaalisesti kömpelö, joo. Mutta hyvä mies ja tuo asia meni perille joten sianjättöä en suorita.

Mutta ap, ymmärrän ketutuksesi. Joskus mielenosoituksellisesti liitän nimikirjaimeni johonkin mun omaan herkkuun jonka todellakin haluun itse syödä.

Etenkin, jos vasta ajanpäästä. Haluun että esim tietty erityinen suklaani oottaa mua kuukauden päästä, eikä että makealle perso puoliso puputtaa sen jo ostoiltana.

Vierailija
30/30 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin ahneen ihmisen kanssa kannata jatkaa, lähetä emakko tiehensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme