Ostin lakritsi-sitruukakermajäätelöpaketin ja tyttöystävä oli vetänyt yksin naamaansa
Tai no oli siellä 1cm slaissi enää jäljellä paketissa. Hohhoijaa. Viikko sitten ostin ja kerrankin ajattelin herkutella leffan ääressä.
Kommentit (30)
Minkä merkkinen? Oon etsinyt kaupoista laku-sitruunajätskiä, Valiolla oli vuosia sitten 0,5l paketissa sitä, ja oon luullu ettei sitä saa enää!
Teillä on näköjään omat ruuat. Oliko se naisen kosto siitä, että söit jotain hänen itselleen ostaman tuotteen?
Käske tyttöystävää hakemaan uusi! Melko törkeää tuollainen, olisi voinut edes kysyä sulta että saako sitä syödä eikä salaa mussuttaa kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkinen? Oon etsinyt kaupoista laku-sitruunajätskiä, Valiolla oli vuosia sitten 0,5l paketissa sitä, ja oon luullu ettei sitä saa enää!
Kotimaista-merkillä myydään. S-marketista ostin. Litran paketti, hinta oli jotain 1,70e
Ap
Törkimys. Ei nyt kauhean vakavaa että kannattaa tappeluksi vetää mutta käske mennä ostaa uusi.
Olisit ostanut useamman paketin, että molemmille riittää.
Säästyitpä siltäkin lisäainesotkulta.
Vattas vain olis mennyt sekaisin.
Ja olisit syönyt itse yksin? Nykyään vallitsee kumma itsekkyys. Ennen oli paremmin :D Mutta ymmärrän, kosta!
Vierailija kirjoitti:
Eikös Ingmannilla ole tätä.
Viikon olet antanut sen löhötä pakkasessa, no onko ihmekään!
Vierailija kirjoitti:
Säästyitpä siltäkin lisäainesotkulta.
Vattas vain olis mennyt sekaisin.
Tämä. Saat kyllä kiittää tyttöystävääsi lämpimästi. Muista myös tukea ja lohduttaa jos sai vatsansa kipeäksi kun olet tuollaista sotkua mennyt ostamaan.
Kuvottavin jäätelömaku mitä tiedän. Siis ihan todellisista jäätelömauista.
Ja taas joku joka on jäänyt lapsen tasolle valittaa että joku häneltä söi jotain. Mikä teitä vaivaa?
Sulla on kyllä aika huono jäätelömaku, se kiinnitti huomioni.
Sori mut en voinu vastustaa jätskii uuh aaah nammmmmmm💓
Ettekö pysty sopimaan hyvityksestä ja oikeasta toiminnasta tulevaisuudessa?
Jätä se sika.