Mitä ajattelet jos näet jonkun käyttävän kangasmaskia?
Yskähtelee välillä ja on muutenkin kärsivän oloinen flunssan ja siitepölyallergian vuoksi.
Kommentit (52)
Käy lähinnä sääliksi. Itse kun käytän ffp3-maskia.
Vierailija kirjoitti:
Käy lähinnä sääliksi. Itse kun käytän ffp3-maskia.
Kuinka monessa ketjussa elvistelet maskeillasi? Eikö sinua hävetä kun samaan aikaan sairaalassa työntekijät joutuvat hoitamaan potilaita ilman FFP3-maskeja koska niitä ei saa mistään? Jos ja kun meidän sairaanhoitoväkemme on sairaana ja letkuissa niin sitten meilläkin on käsissä todella suuri kriisi.
Ajattele, että siinäpä on ihmisellä kangasmaski kasvoillaan. Miksi siitä pitäisi jotain muuta ajatella tai olla mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Ajattele, että siinäpä on ihmisellä kangasmaski kasvoillaan. Miksi siitä pitäisi jotain muuta ajatella tai olla mieltä?
Mikä tahansa maski herättää vihaa osassa ihmisiä. Osa puolestaan pelkää.
Ajattelen likaisia juttuja kikkeli pystyssä.
Ompelin vanhoista mikrokuitupikkuhousuista maskin miehelleni.
Ajattelen, että hänellä on korona ja pysyttelen mahdollisimman kaukana.
Todennäköisesti "Kädet irti naamasta!"
Terveisiä röntgenistä. Ei ihan onnistunutta suurimmalla osalla tuo tee se itse -maskien virittely. Asiakkaat saavat kirurgisen suu-nenäsuojuksen halutessaan täältäkin. Viimeksi eilen nähty rautalanka alareunassa.
Jokainen saa käyttää tai olla käyttämättä maskeja mutta kaikkien mielipidettä tulee kunnioittaa
Ehkä lähinnä sitä, että se ei varmaan ainakaan yritä tunkea liian lähelle minua.
Huonosti hoidettu siitepölyallergia ja astma altistavat koronalle. Siksi olisi tärkeää hoitaa homma kuntoon etenkin tänä keväänä vaikka sitten pyytämällä lääkäriltä paremmat lääkkeet jos nykyiset eivät toimi.
Siitepölyallergikko ei ole riskiryhmässä. Astmaatikko on riskiryhmässä jos hoitotasapaino ei ole kunnossa.
Siitepölyallergikko joutuu koskettelemaan enemmän kasvojaan jos pitää koko ajan pyyhkiä vuotavia silmiä ja nenää eli siinäkin ovat omat vaaransa jos kädet ovat likaiset.