Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Malttamattomat Tinder-miehet, kokemuksia?

Vierailija
21.04.2020 |

Onko teillä muilla kokemusta kärsimättömistä ja malttamattomista Tinder-miehistä?

Olen Tinderissä. Olen törmännyt ilmiöön jossa mies painostaa jatkuvasti milloin nähdään /soitellaan yms. Vaihdoin erään fiksulta vaikuttavan Tindermiehet kanssa puhelinnumeroita. Nyt sitten kyseinen tyyppi oli yrittänyt soittaa keskellä yötä, ja pommittaa jatkuvasti viesteillä, joihin haluaa heti vastauksia ja reagointia. Kesken työpäivän pitäisi vastata.

Eikä ole ensimmäinen laatuaan. Mikä miehiä vaivaa. Annan numeron vasta pitkien keskustelujen jälkeen ja vain fiksulta ja kiinnostavilta kuulostavalle miehelle.

Nyt on esim Korona aika, ja miehet painostavat treffeille/ soittamisille ym. Etsivät nimen FB:ssä ja pyytävät kaveriksi ja haluavat jatkuvaa huomiota ja yhteyden pitoa. Joudun jatkuvan painostuksen kohteeksi kun pitäisi jatkuvasti olla yhteydessä. Ja miehet tunkevat iholle ja puhuvat jostain yhteen muutosta.

Onko kaikki Tinder-miehet seonneet? Olen jatkuvan painostuksen alla, hyvin moni mies käyttäytynyt näin.

Nyt on Korona-aika ja kaikki paikat kiinni. Olen joutunut kertomaan, että kun tilanne purkautuu voin tavata mutta se ei näille miehille riitä.

Mikä kumma miehiä vaivaa? Ja siis painotan, että seksiä en ole luvannut enkä aikonut harrastaa pinnallisen tapailun perusteella. Olen kertonut miehille, että en harrasta sellaista. Ahdistaa se jatkuva yhteydenotto ja yli-innokkuus ja suoranainen painostus.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista nykyään. Vissiin jo kiire seuraavaan.

Vierailija
2/8 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

An naalia tivataa nopeasti ja usein annankin jos kauniisti pyytää.

Annastiina18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on seksiseuran hakua varten. Ei niitä kiinnosta sinun "valloittava" persoonallisuutesi.

Vierailija
4/8 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on pian historiaa kun aiheuttaa niin paljon ns. sivuoireita. Vähän kuin joku rokotuskin ehkä. Pitää palata takaisin sinne live-tapaamisiin niin ei tuhlata aikaa muutenkaan, koska sovellus ei toimi. Kemia ei tule paperilla tai kuvien kautta vaan se leijuu ilmassa jo ensi tapaamisella kun nähdään livenä. Nyt se ei ole vielä mahdollista, mutta sitten kun tää piina loppuu! <3

Vierailija
5/8 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoisia. Tämän vuoksi näitä haluun vaan saada JONKUN naisen -miehiä aina kehotetaan tulemaan ensin sinuiksi itsensä kanssa ja miettimään tarkasti, millaisen naisen kanssa he viihtyisivät. Painostaminen ja hätäilevä hakuammunta ei ole yhdestäkään naisesta puoleensavetävää.

Vierailija
6/8 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä Tinderissä olevana vaikea sanoa millaista toisten tekeminen on. Mutta itsehän en siis halua ees vaihtaa numeroita ennen ekaa tapaamista, kaikki käy Tinderissä.

Voisin ehkä lisätä tähän, että naisten käytös Tinderissä ei oo yhtään sen parempaa. Jos haluaa muutosta tuohon deittikulttuuriin, se pitää aloittaa itestä ja toivoa, että muut tekis samoin. Viitaten esmes ghosting -ilmiöön.

t. vanhanaikainen mies

Vierailija
7/8 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykkään olla yhteydessä paljon, enemmän on ärsyttäneet ne, joista kuuluu harvakseltaan, ei siinä pääse mitään yhteyttä syntymään. Häiriköinti on tietysti eri asia, mutta sellaiset laittaisin estoon.

N36

Vierailija
8/8 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi epätoivo on niin teinimeininkiä. Väitän että tää Korona vaan tekee ihmiset entistä yksinäisemmäksi.

Mulla vaan fiilis lähtee heti ko. Miehestä jos alkaa painostus. Ei tod. Tunnu hyvältä!!

Ja olihan se tähänkin ketjuun pakko tulla jonkun valopään asiattomia laukomaan.

Juuri eilen kaksi eri miestä alkoi kiukutella kun en vastannut viesteihin. Ja kun kerroin, että mulla on muutakin elämää ja että ihan aidosti etsin kivaa tyyppiä, enkä katso painostusta missään tilanteissa, alkoi hirveä nöyristely ja anteeksipyyntö.

Kerroin miehille, että naisena fiilikset lähti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän