Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi saan ihmisiltä niin paljon vihaa? Olen luontoa rakastava nainen.

Vierailija
21.04.2020 |

Minä en ajattele kenestäkään pahaa, en tee ihmisille en eläimille pahaa. Olen kasvissyöjä. Rakastan luontoa ja sen auttamista kaikin tavoin. Mutta minulle huudellaan kaupungilla ulkonäöstä, takkutukasta(omistan rastat) ja värikkäistä vaatteista. Vanhemmat ihmiset sanovat että "olisit sinäkin kauniimpi jos hommaisit normaalin tukan". Naiset naureskelevat työpaikalla minulle ja keskustelun aloituksilleni ja jättävät asioista ulkopuolelle. Kertomilleni asioille pyöritellään silmiä. Luonto /eläimistö, kasvit ja metsien/luonnon tila ei ihmisiä aiheena kiinnosta. Enkä minä ole vakuuttava aiheesta puhuja. Ihmisille olen likainen kummajainen. Haiseva hippi.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rastat pois. Ja lopeta luonnpsta puhuminen. Osta audi. Värjää hiukset mustaksi ja kuuntele jvgtä. Päm, oot normaali.

Vierailija
22/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hipit ovat tunnetusti pinnallisia, lähes hyödyttömiä ympäristölleen ja yhteisöilleen, kuin perhosia, jotka ovat niin pahanmakuisia, että eivät maistu edes pikkulinnuille.

Todellinen luontoa rakastava ihminen tuntee olevansa osa luontoa ja luonnon kiertokulkua, eikä kuvittele olevansa luonnon ylä- tai ulkopuolella, kuten urbaanit kaupunkilaishipit.

Todellinen luonnonystävä on osa luontoa, ja hyväksyy sen kiertokulun ja lainalaisuudet. Kuolema on välttämätön osa elämää, koska vain syöpäkasvain voi olla kuolematon.

Eivät muut ihmiset sinua vihaa, vaan pinnallisuuttasi ja yksinkertaisuuttasi; he näkevät, että sinussa olisi potentiaalia paljon enempään, mutta sinä tyydyt urbaaniin hippeyteesi. Olet evoluution kuollut umpikuja, ja siksi epämiellyttävä niille, jotka ovat elävä osa luontoa, eivätkä kuvittele olevansa jotenkin sen ylä- tai ulkopuolella.

Lohdutuksena täytyy sanoa, että ehkä sinäkin joskus kasvat aikuiseksi. Suosittelisin viikon patikkareissua erämaassa yksin itseäsi etsimässä, ehkä se auttaa.

Onneksi sinä et asetu minkään yläpuolelle. Varsinkaan toisten ihmisten. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää aina tuo: olisit kauniimpi jos... Paljastaa sen ajattelutavan, että ihan kuin kaikki (naiset) haluaisivat tai kaikkien pitäisi olla niin kauniita kuin vain pystyy olemaan. Että pitäisi olla just itselle kauneuden kannalta optimaalien hiustyyli jne.

Vierailija
24/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastatukkaiset ja oudosti pukeutuvat ihmiset ei herätä sympatioita.

Minusta rastojen pitäminen on sitä paitsi kulttuurista omimista jos olet tavissuomalainen.

Vierailija
25/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kateellisia

Vierailija
26/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä jostain syystä ärsyttää, jos joku on aidosti ja sydämeltään esim. luontoihminen tai ihmisoikeuksien puolustaja. Yleensä nämä ärsyyntyjät kyllä paasaavat somessa vaikkapa samaa sukupuolta olevien avioliiton puolesta tai ilmastonmuutoksen torjumisesta mutta se ei mitenkään näy heidän jokapäiväisessä elämässään. Yhtä lailla he jatkavat edelleen ilkeämielistä arvuuttelua sinkkutyökaverin seksuaalisesta suuntautumisesta ja ajavat citymaasturilla kilometrin matkan lähikauppaan ostamaan tupakkaa. On niin helppoa esittää puheiden tasolla olevansa jalo, avarakatseinen ja sydämellinen ihminen mutta tekojen tasolla sitä pystyy olemaan vain harva.

Vierailija
27/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa se, miksi muista erottautumaan pyrkivät ja erityisesti luonnonmukaisuuteen taipuvaiset nuoret niin usein kasvattavat rastat. Rastoja saa olla höykyttämässä joka ilta, jos haluaa pitää niitä yllä, ja jollei jaksa, niistä tulee pitkiä, täynnä hilsettä ja hometta olevia takkuja. Eikö voi olla luonnonystävä niin, ettei näytä sitä päälle päin?

Vierailija
28/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut että olet elävä, hengittävä, kahdella jalalla kävelevä stereotyyppi?

Vierailija
29/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä jostain syystä ärsyttää, jos joku on aidosti ja sydämeltään esim. luontoihminen tai ihmisoikeuksien puolustaja. Yleensä nämä ärsyyntyjät kyllä paasaavat somessa vaikkapa samaa sukupuolta olevien avioliiton puolesta tai ilmastonmuutoksen torjumisesta mutta se ei mitenkään näy heidän jokapäiväisessä elämässään. Yhtä lailla he jatkavat edelleen ilkeämielistä arvuuttelua sinkkutyökaverin seksuaalisesta suuntautumisesta ja ajavat citymaasturilla kilometrin matkan lähikauppaan ostamaan tupakkaa. On niin helppoa esittää puheiden tasolla olevansa jalo, avarakatseinen ja sydämellinen ihminen mutta tekojen tasolla sitä pystyy olemaan vain harva.

AINA voi sattua tilanne, jolloin myös aidosti sydämeltään -ihmisen on toimittava arvojaan vastan. Aina hän ei edes huomaa sitä. Pakkotilanteita tulee ja menee.

Vierailija
30/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontoa voi rakastaa olematta rastapää

Vierailija
31/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vika ei olekaan vaatetuksessasi tai hiuksissasi, vaan luonteessasi?

Yleinen tapa vegaanien keskuudessa on mainita siitä vegaaniudestaan joka ikisessä yhteydessä.

Nirsoilla ruoan kanssa ravintoloissa ja vaatia itselleen erityiskohtelua, koska olen vegaani ja blaa blaa blaa, elinten oikeudet ja sitten ollaan niin naama kurtussa kun joku haluaa safkata kunnon puoliraakaa pihviä. Yäk kuinka voit syödä eläintä?

Toinen ongelma on ryysyläisen ulkonäkö ja jäteastiasta peräisin oleva kierrätykostyymi.

Ne rytkyt ja hetaleet ovat vain ällöttävän näköisiä varsinkin hiemankin pulleamman matamin päällä ja yleensä nämä myöshäishipit eivät muistuta langanlaihoja esikuviaan alkuunkaan.

Värikkyyttä pukeutumisessa näin viimeisen ja toivottavasti viimeisen kerran Nokian pitkänniemen mielisairaalan käytävällä (menin tapaamaan tuttua suljetulle :-) ja toivoisin että ne päästään pipit pysyisivät niissä laitoksissa kunnen retaleet ja hetaleet ja itsevirkatut värikkäät terapiapäähineet jäisivät sinne sairaalan kaappiin ja ulospäässeet pukisivat päälleen normikuteet.

Rastoista ei jaksa edes kirjoittaa.

Vierailija
32/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä valitettavasti on tuollaisia. Koita jättää heidät omaan arvoonsa.

Mikä muuten on Myers Briggs -tyyppisi?

Infp. Kuinka niin?

Minäkin olen INFP ja olen saanut samantyyppistä kohtelua. En osaa sanoa muuta kuin että yritä hakeutua mukavampien ihmisten joukkoon aina kun mahdollista. Älä muuta itseäsi!

Vierailija
33/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut tällaista.

Pikemminkin ne joita jonkun hyväsydämisyys ärsyttää, ovat samoja joita ärsyttää myös samaa sukupuolta olevien avioliiton ja ilmastonmuutoksen torjumisen puolesta puhuminen. Kaikki "hyvisjutut" kyseenalaistetaan ja lisäksi kehitellään omassa päässä hyvillekin asioille huonot motiivit. "Se vain haluaa kiillottaa sädekehäänsä" jne. Eli oikeaan hyvyyteen ei uskota, vaan nähdään kaikkialla vain teeskentelyä ja muista vähät välittävää itsekkyyttä.

Vierailija
34/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkarityyli tms. saa suppea-alaiset ihmiset luulemaan ties mitä.

Vierailija
35/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastoista ei moni digaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi