Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi saan ihmisiltä niin paljon vihaa? Olen luontoa rakastava nainen.

Vierailija
21.04.2020 |

Minä en ajattele kenestäkään pahaa, en tee ihmisille en eläimille pahaa. Olen kasvissyöjä. Rakastan luontoa ja sen auttamista kaikin tavoin. Mutta minulle huudellaan kaupungilla ulkonäöstä, takkutukasta(omistan rastat) ja värikkäistä vaatteista. Vanhemmat ihmiset sanovat että "olisit sinäkin kauniimpi jos hommaisit normaalin tukan". Naiset naureskelevat työpaikalla minulle ja keskustelun aloituksilleni ja jättävät asioista ulkopuolelle. Kertomilleni asioille pyöritellään silmiä. Luonto /eläimistö, kasvit ja metsien/luonnon tila ei ihmisiä aiheena kiinnosta. Enkä minä ole vakuuttava aiheesta puhuja. Ihmisille olen likainen kummajainen. Haiseva hippi.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harminlista.

Vierailija
2/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kateellisia. Pidä lippu korkealla. Oot rohkea kun uskallat olla oma itsesi, moni ei uskalla. ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä valitettavasti on tuollaisia. Koita jättää heidät omaan arvoonsa.

Mikä muuten on Myers Briggs -tyyppisi?

Vierailija
4/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on. Mua pidettiin peruskoulussa hulluna lintuharrastuksen takia :D

Vierailija
5/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipeistä ei tykätä.

Vierailija
6/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä valitettavasti on tuollaisia. Koita jättää heidät omaan arvoonsa.

Mikä muuten on Myers Briggs -tyyppisi?

Infp. Kuinka niin?

Vierailija
7/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä suoraksi vaan. Miten rastaa muuten pestään? Hygieniasta ja vaatteiden puhtaudesta on hyvä pitää huolta vaikka ’ hippimä’ elääkin.

Vierailija
8/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko antaa ymmärtää, että saat vihaa luonnon rakastamisesta. Kuitenkin tekstissä kerrot että saat inhottavia kommentteja värikkäistä vaatteista. Miten ne vaatteet ja niiden väri liittyy luonnon rakastamisenn?

Vierailija
9/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän surullista.

Valitettavasti kaikki hyödyllisimmät ja viisat ihmiset ovat persone non grate. Eli ei haluttuja ihmisiä.

Yle Areena on pilvin pimein laadukkaita dokumentteja eri maailman paikoista ja miten ihmisten toiminta on tuhonnut niitä. Kuten Kuollut Meri on häviämässä maailmalta.

Kokonainen ekosysteemi häviää.

Sitten kun joku päivä oikeasti iskee esim. Vesikriisi niin nämä denialistit ovat ne ensimmäiset jonossa hamstraamassa vettä.

Vierailija
10/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset tykkää kirjaoppineisuudesta. Jos haluat paasata niin käy kouluja että saat vakuuttavuutta.

Vierailija
11/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko antaa ymmärtää, että saat vihaa luonnon rakastamisesta. Kuitenkin tekstissä kerrot että saat inhottavia kommentteja värikkäistä vaatteista. Miten ne vaatteet ja niiden väri liittyy luonnon rakastamisenn?

Mielestäni ilmaisin tekstissä että saan vihaa myös luonnosta puhumisesta?

Vierailija
12/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ympäristön tarkkailemisessa on jotain outoja. Ilman näitä tyyppejä elettäisi vielä kivikaudella.

Vierailija
13/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkä suoraksi vaan. Miten rastaa muuten pestään? Hygieniasta ja vaatteiden puhtaudesta on hyvä pitää huolta vaikka ’ hippimä’ elääkin.

Huolehdin hygieniasta enkä haise mutta se on likainen hippi on ihmisille yleinen haukkumasana minunkaltaiselle

Vierailija
14/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole rastoista kiinni, ihmiset vihaavat luontoihmisiä, koska luontoihmiset muistuttavat vastuusta jota nämä ihmiset eivät ole ottaneet. Luontoihmiset ovat luonnottomien ihmisten omatuntoja, joita luonnottomat eivät kestä kohdata.

Vierailija
15/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin, että ihmisiä ärsyttää, kun joku uskaltaa olla julkisesti erilainen.

Sitä suomalaisen ei voi sietää.

Vierailija
16/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoina hyvinä aikoina Ap olisi poltettu roviolla, että turha marista.

Vierailija
17/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät ihmiset ei voi sietää viisaita

Vierailija
18/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipit ovat tunnetusti pinnallisia, lähes hyödyttömiä ympäristölleen ja yhteisöilleen, kuin perhosia, jotka ovat niin pahanmakuisia, että eivät maistu edes pikkulinnuille.

Todellinen luontoa rakastava ihminen tuntee olevansa osa luontoa ja luonnon kiertokulkua, eikä kuvittele olevansa luonnon ylä- tai ulkopuolella, kuten urbaanit kaupunkilaishipit.

Todellinen luonnonystävä on osa luontoa, ja hyväksyy sen kiertokulun ja lainalaisuudet. Kuolema on välttämätön osa elämää, koska vain syöpäkasvain voi olla kuolematon.

Eivät muut ihmiset sinua vihaa, vaan pinnallisuuttasi ja yksinkertaisuuttasi; he näkevät, että sinussa olisi potentiaalia paljon enempään, mutta sinä tyydyt urbaaniin hippeyteesi. Olet evoluution kuollut umpikuja, ja siksi epämiellyttävä niille, jotka ovat elävä osa luontoa, eivätkä kuvittele olevansa jotenkin sen ylä- tai ulkopuolella.

Lohdutuksena täytyy sanoa, että ehkä sinäkin joskus kasvat aikuiseksi. Suosittelisin viikon patikkareissua erämaassa yksin itseäsi etsimässä, ehkä se auttaa.

Vierailija
19/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä, ole sellainen kuin olet. Keskustelisin kanssasi mielelläni aiheesta, mutta täytyy myöntää, että pelkäisin, että saatat olla tuomitseva tai kiihkoilija. Olen itsekin esim. kasvissyöjä ja teen vapaaehtoistyötä eläinten parissa, mutta habitukseltani tavanomaisempi hempsankeikka ja saattaisin jännittää näistä aiheista puhumista kanssasi. :D Varmaan tyhmä ennakkoluulo, tiedän.

Vierailija
20/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt vastaavaan ilmiöön vaikka minäkin olen luontoa rakastava "haiseva hippi". Päinvastoin oikeastaan, minulta kysellään vinkkejä kasvisruokaresepteihin, kestävään elämäntapaan ja näin keväisin saa olla koko ajan vastailemassa työkavereiden "mikähän lintu mahtoi olla"-kysymyksiin. En ole törmännyt myöskään kadulla huuteluun, vaikka liikunkin päivittäin kotikaupunkini Tampereen keskustassa.

Taidat tulla pienemmältä paikkakunnalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme