Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä suuttui, kun sanoin, ettei hänellä olevilla vara-avaimillani ole lupa tulla kotiini ilmoittamatta

Vierailija
21.04.2020 |

On siis käytännön syistä ollut vara-avaimet miesystävälläni. Nyt hän on alkanut piipahtelee tuontuostakin (asuu samalla kadulla) ilmoittamatta tulostaan. Käy keittämässä kahvit ja syö muutaman leivän samalla. Itseäni tällainen "herra talossa" käytös ärsyttää suunnattomasti, emme asu yhdessä ja tätä menoa emme muutakaan yhteen. Minusta tuntuu todella ahdistavalta ja myös siltä, että minua kytätään. Olen maininnut tästä ja mies lähtenyt ovet paukkuen. "Et saa vähään aikaan munaa", on usein tullut viestinä hetken kuluttua. Välillä tuntuu, että suutun tyhjästä ja minä olen se kiukuttelija.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuinka kauan olette olleet yhdessä? En hyväksy miehen toimintaa, mutta haluaisin yrittää ymmärtää miksi joku tekee noin. Jos mies ajattelee teidän olevan jo niin vakiintunut pari, jossa tuollainen toiminta on ok? Tai siis, miehen mielestä on ok, eikä hän ymmärrä, että sinä ajattelet eri tavalla kuin hän.

Uskoisin myös, että ajattelee juuri näin.

Ap:lle sanoisin, että kuulostaa erittäin oudolta, että sanot seurustelevasi tämän ihmisen kanssa ja olet ollut valmis antamaan hänelle avaimesi, mutta vuoden seurustelunkaan jälkeen et luota tähän ihmiseen vaan kuvittelet hänestä vaan negatiivisia asioita, kuten että hän kyttää sinua.

Onko sinulla jotain salattavaa?

Vierailija
22/27 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siell ukolle tarvitse välttämättä sanoa mitään tai pyytää avaimia pois. Sarjoituta vain lukko uudelleen. Problem solved. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei viidessä vuodessa homma ole edistynyt niin mäkeen vaan!

Vierailija
24/27 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siell ukolle tarvitse välttämättä sanoa mitään tai pyytää avaimia pois. Sarjoituta vain lukko uudelleen. Problem solved. 

Minkö takia sitä uudelleensarjoituksen maksaisi kun voi vain pyytää avaimen takaisin? Mutta provohan tää koko typerä juttu on tai sitten ap joku uusavuton tossukka.

Vierailija
25/27 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö heti alkuun selväksi, että avaimet on vaan miehellä säilytyksessä, ei siksi että pääsisi kätevästi liikkumaan ilman, että sun täytyy olla avaamassa ovea?

Vierailija
26/27 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä avain-provoja on palstalla riittänyt viimeiset pari kuukautta. Uusi aihe kiitos! 

Vierailija
27/27 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin provo. Ei kukaan jätä ottamatta avaimia pois ja sitten tule tänne itkemään.