Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies! kuinka monta naista tyydytät orgasmiin asti

hurjakalu
21.04.2020 |

pelkällä kalutyöskentelyllä? eli kerro näin 1/1 tsi vaikka 10/15 riippuen monta olet tyydyttänyt?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5 vaatii kohtalaisesti aikaa, suuseksiä tai sormilla kiihottamista orgasmiin. Arviolta ehkä 10-15 min. Ei orgasmia yhdynnässä vaikka mitä tekisi tai kestäisi pitkään.

1/5 orgasmeja yhdynnässä kun ensin oli antanut pari esileikkien aikana

1/5 ei orgasmia vaikka mitä teki (mikä oli todella turhauttavaa)

1/5 orgasmi nopeasti yhdynnässä ja monta peräjälkeen, vaikka mentäisiin suoraan asiaan ilman pidempiä esileikkejä (eli ei orgasmia esileikkien aikana). 

Vierailija
2/13 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 25 naista, joista noin 10 saanut orgasmin yhdynnässä, osa käyttänyt käsiään apuna.

Lisäksi noin kymmenen saanut orgasmin ensin tai jälkeen käsi- ja suuhoidolla.

Eli noin viisi jäänyt ilman, tai ainakaan minä en ole huomannut.

Ja vain kolme saanut pelkästään höyläämällä.

Noita sinun murtolukujasi en ymmärtänyt.

Vierailija
4/13 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-9/10 jo aiemmissa viesteissä mainituilla eri tavoilla ja niiden yhdistelmillä.

Vierailija
5/13 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

14/15, yksi ei tullut millään, vaikka tahtoikin tunti tolkulla kalua.

Vierailija
6/13 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mua kiinnosta. Tärkeintä että itse saa.

Vierailija
7/13 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Tuhansia naimaorgasmeja, satoja yhtäaikaisia naimaorgasmeja ja tuhansia suuseksiorgasmeja. Jokainen kerta ollut uusi haaste tuottaa orgasmi ja saada vaimo tyydytettyä. Itselle ja vaimolle ollut aina itsestään selvää, että molemmat saa. Jos on joskus vaimon orgasmi jäänyt väliin ja lukkiutunut on kaivettu kikkakolmosia esiin, laukaistu jumi suuseksillä, sormettamalla, dildoilla tai videoista kiimaa hakemalla. Mitä nopeammin jumi saatu auki sen helpompaa jatkossa ja sen tyytyväisempi vaimo.

Vierailija
8/13 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle ilmeisesti vieras asia, että valtaosa naisista tarvitsee muuta/kin kuin "kalutyöskentelyä" lauetakseen, vaikka nauttisi panemisesta kuinka.

Kiintoisampi kysymys olisi, kuinka suuren osan naisistasi yleensä osaat, viitsit tai jaksat tyydyttää keinolla tai toisella.

Jäi nimittäin kummastuttamaan tuo yksi kommentti: "Eli noin viisi jäänyt ilman, tai ainakaan minä en ole huomannut." Ei tullut mieleen kysyä, mitä haluat, mitä tarvisit, että saat?

Vierailija
9/13 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tommosta voi mistään tietää

Vierailija
10/13 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkällä munalla nainen orkkuun 5/15. Munalla ja samalla sormet klitalla 10/15 . Munalla ja nainen itse hoplaa klittaa 14/10. Suuseksillä, vaikka sitä ei kysyttykään tässä, 14/15. Yks oli siis joka ei saanut mitenkään ja koskaan, ei edes itse.

Vierailija
11/13 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mua kiinnosta. Tärkeintä että itse saa.

Paneminen niin, että nainen ei saa, tuntuu yhtä hyvälle/tavalliselle kuin käteenveto. Siitähän se nautinto tuleekin, kun pimppa valuu ja puristelee munaa orkun kourissa. Ja koko nainen tärisee, jne. Silloin sitä vasta mieskin tuntee parhaan orkun.

Vierailija
12/13 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku ihmettelee, miksi mies ei kysy naiselta, mitä tämä haluaa. Naisena vastaan, että esimerkiksi yhdenillan suhteissa en voi tietää, mitä haluan juuri tältä mieheltä. Ja alussa sitä on hieman ujokin kertomaan haluistaan. Minä en saa orkkua yhdellä ainoalla tavalla, joka toimisi kaikkien miesten kanssa. Pitää kokeilla rauhassa. Ja yhdyntä voi olla hyvää mieltä tuottavaa, vaikka sitä orkkua ei saisikaan ihan suhteen alussa. Useimmiten se orkku tulee minulle vasta muutaman kerran jälkeen, kun henkinenkin yhteys on syntynyt.

Vierailija
13/13 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää nyt sellassii esittäkö kuin teinipojulle että nainen tarvii muutakin kukn kaluu lauetakseen. nyt ei lasketa käsi ja suu apuja mukaan vaan ihan kaluliikkeillä tehdyt pilluorgasmit. eli lukujen selitys 1/10 tarkoittaisi 1 tyydytetty nainen 10 naisesta. jo vain yksi nainen ollut kumppanina eikä sitäkään koskaan pelkällä kalua pillussa huiluttamalla saatu laukeen , ilman että nsinen klittaa rämpyttää tms on tulis 0/1.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän