Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aurajoen "ravintolalaivat" saa 100k€ koronatuen

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkkarineuvosto vaikuttaa taustalla?

Vierailija
22/29 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloita kannattaa kaikkien nyt tukea, jollei halua niiden menevän nurin. Oon itse tilannut lempiravintoloistani ruokaa mukaan, mutta tottakai asiakkaita on heillä nyt vähemmän. Aurajoen varrella on todella kivoja ruokaravintoloita, harmi sinänsä jos vaan näitä kaljalaivoja tuetaan. olisi kiva, jos Tintå, Smör ja Gustavo olisivat hengissä kun rajoitukset päättyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri sellaisia yrityksiä tulisikin tukea, joiden kaikki vaikeudet johtuvat yksinomaan korona-viruksesta. Kun ne autetaan tämän ajan yli, niin toiminta jatkuu taas normaaliin tapaan, saadaan verotuloja ja työpaikkoja.

Jokilaivat kuuluvat mielestäni selvästi tähän ryhmään, ainakin ne ovat normaalisti hyvillä keleillä jatkuvasti täynnä.

Mitkä vaikeudet?

Eihän ne ole vielä edes auennu?

Et ilmeisesti tiedä, että osa niistä on avoinna

ympäri vuoden.

Kerro lisää firmastas?

Vierailija
24/29 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintoloita kannattaa kaikkien nyt tukea, jollei halua niiden menevän nurin. Oon itse tilannut lempiravintoloistani ruokaa mukaan, mutta tottakai asiakkaita on heillä nyt vähemmän. Aurajoen varrella on todella kivoja ruokaravintoloita, harmi sinänsä jos vaan näitä kaljalaivoja tuetaan. olisi kiva, jos Tintå, Smör ja Gustavo olisivat hengissä kun rajoitukset päättyvät.

Porvarina voit kerätä kavereiden kanssa kolehdin.

Normaali kaduntallaaja ei juppipaikkoja kaipaamaan.

Vierailija
25/29 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri sellaisia yrityksiä tulisikin tukea, joiden kaikki vaikeudet johtuvat yksinomaan korona-viruksesta. Kun ne autetaan tämän ajan yli, niin toiminta jatkuu taas normaaliin tapaan, saadaan verotuloja ja työpaikkoja.

Jokilaivat kuuluvat mielestäni selvästi tähän ryhmään, ainakin ne ovat normaalisti hyvillä keleillä jatkuvasti täynnä.

Mitkä vaikeudet?

Eihän ne ole vielä edes auennu?

Et ilmeisesti tiedä, että osa niistä on avoinna

ympäri vuoden.

Kerro lisää firmastas?

En ole yrittäjä, mutta käynyt useinkin lounaalla jokilaivalla myös talviaikaan.

Vierailija
26/29 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunki antoi jo vuokrat anteeksi parilta kuukaudelta.

Vierailija
27/29 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvarina voit kerätä kavereiden kanssa kolehdin.

Normaali kaduntallaaja ei juppipaikkoja kaipaamaan.

Mitä juppipaikkoja noi muka on? Kohtuuhintaisia ravintoloita, joista saa hyvää ruokaa about samalla hinnalla kuin hesestä saa mega-aterian isoilla ranskiksilla. Smör on kyllä jo vähän fiinimpi paikka.

Vierailija
28/29 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokilaivoille saa antaakin. Joskus käynyt. Nehän on siis paitsi juoma-ja ruokapaikkoja, myöskin turistikohde. Oleellinen osa Turkua.

Vierailija
29/29 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä olisi jos ravintolat menisivät kumoon? Tilanteen normalisoituessa nämä vaan aloittaisivat uudelleen, saman tai jonkun muun omistajan johdolla. Hukkaan heitettyä rahaa nämäkin tuet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä