Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka esittelette makuuhuoneen asunnossa vieraileville?

Vierailija
20.04.2020 |

Jos vierailijat käyvät ensimmäistä kertaa, paikkahan on esiteltävä. Miten teette sen? "Ja tässä on tämä makuuhuone". Miten sanotte sen pokkana, kun kaikki hiljaa mielessään tietää mitä siellä tehdään? Eikä sitä voi oikein ohittaakaan, koska se korostaisi sitä vielä enemmän.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän heti tervetulomaljojen jälkeen pienen PowerPoint -esityksen jokaisesta huoneesta ja huoneen käyttömahdollisuuksista, käyden myös yksityiskohtaisesti makuuhuoneen huonekalut ja kaappien sisällöt luetteloituna.

Siinähän se ilta vieraiden kanssa yleensä vierähtääkin.

Vierailija
62/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taitaa olla kahdenlaisia vieraita pääasiassa. Juhlavieraat ja virallisemmat vierailut menevät niin, että liikutaan vapaasti alakerrassa, jossa on kaikki yleiseen oleskeluun sopivat tilat ja vessat selvästi merkittyinä. Sitten kun on enemmän talosta ja ratkaisuista kiinnostuneita kävijöitä, niin silloin kierretään koko tontti, piharakennukset, vierasmökit ja istutukset, ja siinä ne makuuhuoneet kyllä uppoavat joukkoon ilman ihmeempiä esityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kruunua tälle, kuten olis jo !!

Vierailija
64/70 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa ystäväpiirissä ollaan kaikki muutettu viime vuosien aikana omakotitaloihin, joko itse rakennettuun, täysin itse remontoituun tai uutena ostettuun. Ihan luontevaa ollut esitellä koko talo ja pitää kierros, koska kaikkia kiinnostaa ja haluavat nähdä koko talon ja mielellään esitelläänkin talomme ja mielenkiinnolla näemme kavereiden talot. Makkari esitellään siinä missä muutkin tilat.

Olis outoa kun meillä ekaa kertaa vierailevat istutettais suoraan kahvipöytään ja vessan sais nähdä jos sitä tarvitaan. Ihme jäykistelyä.

Ei minua ainakaan kiinnosta pätkääkään muiden ihmisten talot ja sisustukset. Ihan sama vaikka se kahvi/ruoka ulkona tarjoillaan. Itse pidän kotini yksityisenä ja vieraat pääsee ainoastaan keittiöön tai pihalle.

Vierailija
65/70 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herraisä! Mä olen vieraillut kaverini yksiössäkin. Ja taivahan tähären, mä kaiken kukkuraksi istuin hänen vierailuni ajaksi kokoon taittamallaan vuodesohvalla! Nyt vasta tajusin, et se on varmaan pannut siinä. En kestä, mitä mä nytteen?

Käy varmuuden vuoksi sukupuolitautitesteissä. Seuraavalla kerralla vie oma pefletti mukana.

Vierailija
66/70 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne varmaan jo sängystä päättelee, että makuuhuone on kyseessä. Eipä siinä mitään sanoa tarvii.

Vierailija
67/70 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä sitä sitten tapahtuu joka päivä ja joka ikinen yö!

Vierailija
68/70 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan ilmoitan, että tuolta löytyy meidän lemmenpesä.

Vierailija
69/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en esittele taloamme, mutta olen kuullut termin: lakkautettu monistamo.

Vierailija
70/70 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hox hox Kalevauva.fi!