Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka esittelette makuuhuoneen asunnossa vieraileville?

Vierailija
20.04.2020 |

Jos vierailijat käyvät ensimmäistä kertaa, paikkahan on esiteltävä. Miten teette sen? "Ja tässä on tämä makuuhuone". Miten sanotte sen pokkana, kun kaikki hiljaa mielessään tietää mitä siellä tehdään? Eikä sitä voi oikein ohittaakaan, koska se korostaisi sitä vielä enemmän.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mitä? Viittoilen siitä makkarin ovelta, että makkari on tässä, tuolta toiselta puolelta olkkaria löytyy vierashuone.

En usko, että mun vieraat on aivotoiminnaltaan mitään pelkkien viettien varassa eläviä villi-ihmisiä, jotka pohtii joka käänteessä, että jaajaa onkohan ne talon omistajat nussinu tossa pesukonetta vasten tai keittiön pöydällä.

Vierailija
2/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan anu stapit sängylle ja käydään vieraiden kanssa ne läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki esittele asuntoaan tai tee mitään kierrosta kun menee ensimmäisen kerran kylään

Vierailija
4/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää onkin jännää ylipäänsä. Oon aina ihmetellyt, miksi se talo esitellään? Mulle on esitelty, mutta itse en ole esitellyt omaani. Jos tarvitsee löytää jonnekin, kuten veskiin, niin se kai kerrotaan sitten, kun tietoa tarvitaan.

Vierailija
5/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan esitellyt koko yläkertaa yhdellekään vieraalle. Siellä meillä on makkarit ja kylpyhuoneet

Vierailija
6/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän ovelta "ja tässä on meidän makkarimme", vaikka selviäähän se parisängystäkin.

Toivottavasti vierailijoita ei häiritse olohuoneemmekaan. Aika monta kertaa on sielläkin pantu.

Vierailija
7/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs esitteli sanomalla että tämä on sitte se meidän pumppuhuone :)

Vierailija
8/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan heille kartan ja kompassin jotta eivät eksy matkalla. Keittelen sillä välin vieraille kahveet.

Vierailija
9/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meille tulee vieraita, niin laitamme kiinni makuuhuoneen, työhuoneiden, suihkun ja toisen wc:n ovet, koska ei ole tarkoituskaan, että vieraat menisivät niihin.

Avauksesta 1/5.

Vierailija
10/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä murran jään sanomalla heti että tämä on meidän konehuone. Nussimistahan ne kuitenkin ajattelee, niin ei sitten tarvi sitä hävetä että ajatukset näkyy naamalta.

Vierailija
11/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille joille se on aiheellista esitellä, lähinnä ystäville ja sukulaisille ensivisiitillä, sanon että tuossa on makkari.

Vierailija
12/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää esitellä? Ylipäätänsäkään mitään taloa kellekkään :D Vai onko Ap vaan niitä ihmisiä joide on tärkee esitellä kuinka hieno koti nyt onkaan.

Vierailija
13/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun meille tulee vieraita, niin laitamme kiinni makuuhuoneen, työhuoneiden, suihkun ja toisen wc:n ovet, koska ei ole tarkoituskaan, että vieraat menisivät niihin.

Avauksesta 1/5.

Meillä on liian pimeää, jos kaikki ovet ovat kiinni. :/

Vierailija
14/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron, että tässä on tuotannolliset tilat.

Vierailija
15/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään vieraita käy.

M37

Vierailija
16/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän ovelta "ja tässä on meidän makkarimme", vaikka selviäähän se parisängystäkin.

Toivottavasti vierailijoita ei häiritse olohuoneemmekaan. Aika monta kertaa on sielläkin pantu.

Keittiön pöydästä puhumattakaan. Kas kun eivät ole vetäneet kahvia henkeen sitä miettiessään.

Vierailija
17/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron vieraille, että tänne me suuntaamme vaimon kanssa toivoa täynnä, mutta aina se päättyy kolmeen työntöön ja jäykistyneeseen katseeseen.

Vierailija
18/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni esittelee kavereilleen sanomalla sitä paalutushuoneeksi :-)

Vierailija
19/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

This is where the magic happens.

Vierailija
20/70 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esittele eikä asunnossani ole ollut vieraita 10 vuoteen poislukien remonttimiehet.