Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meniskö nenäleikkaukseen vielä näin 4-kymppisenä, vai säästäiskö nekin rahat

Vierailija
20.04.2020 |

Itselläni on todella huomattavan suuri nenä. Minua siitä kiusattu nuorena ja vieläkin kuulen -harvoin onneksi, en enää juuri kulje baareissa joissa känniläiset laukovat mielipiteitään- kommentteja siitä.

Teininähän tämä oli jokapäiväinen harmi ja kamalaa, nykyään ei joka päivä vaivaa, mutta kyllä aina itseäni peilistä katsoessa ja kuvia nähdessä havahdun edelleen siihen, miten järkyttävän iso nokkani onkaan. (Jotkut jotka valittavat nenäänsä isoksi, eivät oikeasti isoa nenää omista. Myös nenäleikkausten ennen-kuvien nenistä miltei kaikki ovat pienempiä kuin omani, eli nyt en tosiaan kuvittele enkä liioittele).

Nyt mulla olisi kyllä rahaa säästössä sen verran, että voisi leikkuuttaa sen.

Toisaalta mietin leikkauksen riskejä ja sitä, mitä muuta niillä tuhansilla saisin. Ja että onko enää keski-ikäisenä "järkevää" satsata rahaa näinkin pinnalliseen asiaan. (?)

En odota teiltä ratkaisua ongelmaani, mutta kommentteja ja mielipiteitä saa heittää, jos jotain tuli mieleen. :)

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee samalla joku kasvojenkohotus niin et näytä liian vanhalta tehdäksesi nenäleikkauksen.

Mieluummin joku ei agressiivinen.

Vierailija
42/52 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leikkauttaisin ehdottomasti ulkomailla. Ranskassa tai Yhdysvalloissa parhaat kirurgit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jotain "vikaa" nenässä ja rahaa niin todellakin nyt 4kymppisenä viimeistään kannattaa leikata se. Luultavasti kaduttaa myöhemmin. Samalla nukutuksella voit teettää jotain muutakin pientä parantelua.

Vierailija
44/52 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaukseni tehdään Virossa. Hinta pelkälle leikkaukselle on 4000,00 euroa.

Lisäksi olen varannut rahaa matkoihin ja lastan poistoon ja pariin jälkitarkastukseen Suomessa nenä- ja kurkkutautien lääkärillä. Jos turvotus on vaikea-asteista ja oikeasti ongelmallista, voi sitä joutua hoitamaan. Konsultaatio tehtiin kuvista. Minä kävin Suomessa nenä- ja kurkkutautien lääkärillä aiemmin ja tiedän, että nenässäni ei ole mitään toiminnallista ongelmaa ja hengitystiet ovat sisäpuolelta suorat.

Jos Suomessa korjataan samalla toiminnallista häiriötä, eli esim tehdään jotain tukkoisuuteen auttavaa suoristamista, voi leikkauksen saada ilman 24% ALV:ia. 

Vierailija
45/52 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista! :)

Suomessa leikkauttaisin, jos leikkautan, hirveästi en vielä ole perehtynyt kirurgeihin mutta Siluetti ja se Matti Pakkanen lienee kokemusta parhaiten (?) omaava..?

Ap

Matti Pakkanen on ilmeisesti jäänyt eläkkeelle, on kai jo ainakin lähemmäs 80? Poikansa Timo jatkaa Siluetissa. Sitä en tiedä kuinka kokenut on nenäleikkauksia tekemään. Suomessa niitä tosiaan tehdään vissiin aika vähän.

Matti Pakkanen ei ole enää työelämässä eikä myöskään Rolf. Nykyisin Suomessa lienee arvostetuimpia ovat kaarlo Ståhlberg ja Timo Pakkanen (Matti Pallasen poika), Tatu Tarkka ja Jouko Lehtonen. Näistä varmaan eniten leikkauksia on tehnyt Kaarlo, joka on erikoistunut vain neniin. Helsingissä City Klinikka on jonkin verran listahinnoiltaan muita edullisempi. Muissa hinnaksi ilmoitettu pääosin 6800,00 euroa, joka ei sisällä yötä sairaalassa tai välttämättä nukutustakaan. Leikkauksia tehdään suljettuna ja avona ja suomalaiset tekevät tietääkseni avoleikkauksia, eli nenä aukaustan ( iho vedetään pois), jos on isompi operaatio. 

Vierailija
46/52 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut toimenpiteisiin tyytyväinen, etenkin rintojen ulkonäkö parani 360 astetta.

Miten tämä on mitattu ?

Huoh! Se oli metafora.

"Metafora"!!!! Aina vain paranee...

Niin? Ja sun ongelma on??? Mikä tässä provosoi passiivisagressiivisuutta? Kerro. Kiinnostaa. Kerroin vain AP:lle omista operaatioitani, ei sen kummempaa. Mutta ei ole ensimmäinen kerta, kun sana ”silikonitissit” triggeröi joillakin epämääräistä halveksuntaa etc.

360 astetta tarkoittaa täyttä ympyrää, eli olet palannut lähtöpisteeseen.

Vierailija
47/52 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheääni ja toimivuus flunssaisena ovat minulle nenän tärkeimmän ominaisuudet. En menisi. En tahdo ottaa riskiä, kun nenäni on auttanut minua selviämään elämässä tähänkin asti niin hyvin.

Vierailija
48/52 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä julkisella puolella leikataan nenän vino väliseinä, jos siitä on toiminnallista haittaa.

Vierailija
49/52 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outoa että ihmiset haluavat vapaaehtoisesti leikellä itseään.. Järkytyin kun 27 vuotiaana sain lääkäriltäni kuulla että suurella todennäköisyydellä joudun jossain vaiheessa nenäleikkaukseen, sillä toisen puolen sieraimeni rusto tukkii ontelon kokonaan. Ja voin siis sanoa että jo tuolloin kolme vuotta sitten toisen sieraimen kautta ei ilma virtaa juuri ollenkaan ja tänäkin päivänä se on jo lähes tukossa. :( tästä kun nokkelasti laskee että viimeistään 6kymppisenä se on käytävä leikkauttamassa jos meinaan saada ilman kulkemaan nenän kautta. Rusto kun jatkaa kasvuaan.

50/52 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä osaanko auttaa. Mutta mieti sitä, että sinulla on elinaikaa hyvässä lykyssä seuraavat 40- vuotta.

Jos nenäsi vaivaa aidosti, ja koet, että hyvinvointisi uuden, kauniimman nenän kassa helpottaa, niin miksi ei? Rahaa saat uudelleen säästöön. Toiset ostaa uuden auton, toiset lomamatkan, jotkut hassaa rahat kauniiseen kotiin etc.

Jos ulkonäkö ei enää tunnu jokapäiväiseltä jutulta, niin sitten en menisi leikkaukseen.

Itse olen 45-v ja kovasti laihdutin. Urheilen ja kroppa on nyt siinä pisteessä ettei enää laihduttamalla ja urheilemalla parempaa saa. Sain rintojen kohotuksen ja vatsaroikon leikkauksen julkisella puolella.

Itse otatin täytettä rintoihin, kun halusin kauniin muotoiset, täyteläiset rinnat, koko muuttui AA - kupista DD-kuppiin, eli hyvin pienistä A-kupin rinnoista isoihin D-kupin rintoihin. Lisäksi leikkautin roikkuvat yläluomeni ja valkaisin hampaani.

Aion vielä käydä leikkauttamassa allit.

Olen ollut toimenpiteisiin tyytyväinen, etenkin rintojen ulkonäkö parani 360 astetta.

On kiva kun peilikuva näyttää kivalta. Iso laihtuminen rumentaa kun iho roikkuu. Kun liiat iho leikataan pois, huomaa miten kiva ja kiinteä vartalo onkaan. Myös liikkuminen on helpompaa kun ei ole roikkoja haittaamassa. Ihoroikoissa on myös tulehdusvaara.

Rintojen suurennus D-kuppiin julkisella? En ihan usko.

Julkisella ei kyllä onnistu rintojen suurennus, puhut palturia.

Vierailija
51/52 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miisa9 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä osaanko auttaa. Mutta mieti sitä, että sinulla on elinaikaa hyvässä lykyssä seuraavat 40- vuotta.

Jos nenäsi vaivaa aidosti, ja koet, että hyvinvointisi uuden, kauniimman nenän kassa helpottaa, niin miksi ei? Rahaa saat uudelleen säästöön. Toiset ostaa uuden auton, toiset lomamatkan, jotkut hassaa rahat kauniiseen kotiin etc.

Jos ulkonäkö ei enää tunnu jokapäiväiseltä jutulta, niin sitten en menisi leikkaukseen.

Itse olen 45-v ja kovasti laihdutin. Urheilen ja kroppa on nyt siinä pisteessä ettei enää laihduttamalla ja urheilemalla parempaa saa. Sain rintojen kohotuksen ja vatsaroikon leikkauksen julkisella puolella.

Itse otatin täytettä rintoihin, kun halusin kauniin muotoiset, täyteläiset rinnat, koko muuttui AA - kupista DD-kuppiin, eli hyvin pienistä A-kupin rinnoista isoihin D-kupin rintoihin. Lisäksi leikkautin roikkuvat yläluomeni ja valkaisin hampaani.

Aion vielä käydä leikkauttamassa allit.

On kiva kun peilikuva näyttää kivalta. Iso laihtuminen rumentaa kun iho roikkuu. Kun liiat iho leikataan pois, huomaa miten kiva ja kiinteä vartalo onkaan. Myös liikkuminen on helpompaa kun ei ole roikkoja haittaamassa. Ihoroikoissa on myös tulehdusvaara.

Rintojen suurennus D-kuppiin julkisella? En ihan usko.

Julkisella ei kyllä onnistu rintojen suurennus, puhut palturia.

Eiköhän tässä ole kaksi eri toimenpidettä, eli kohotus, joka varmaan ollut käytännössä julkisella tehty pienennysleikkaua ja sitten erikseen tuo "otin täytettä", eli silarit yksityisellä. 

Vierailija
52/52 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Turkissa olla kirurgit parhaimmistoa nenän osalta, se on heille kuin luomen poisto, niin yleinen toimenpide siellä.

Hampaat saa siellä helposti kuntoon,minäkin sain,ja edullisesti.  Paremmat lekurit kuin suomessa + välineet ja tekniikat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi