Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön ja tyytyväinen

Vierailija
20.04.2020 |

Mulla on lava kaljaa ja 3 grammaa pilveä pöydällä. Naureskelen töissäkäyville lampaille kun ne kustantaa mun huumeet ja kaljat. :D
T.vapaaherra

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, ja vielä onnellisempi ole, että olen päihittänyt päihteet ja osaan ja saan olla raittiina.

Vierailija
2/10 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika täällä. Pilven polttoa ja ryyppäämistä olen tosin vähentänyt viimeisen puolen vuoden aikana aika reilusti, kun alkoi tehdä mieli urheilla välillä enemmän. Silti käryttelen pari kertaa viikossa ja kerran viikossa tempaisen nollat tauluun. En enää ikinä mene töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika täällä. Pilven polttoa ja ryyppäämistä olen tosin vähentänyt viimeisen puolen vuoden aikana aika reilusti, kun alkoi tehdä mieli urheilla välillä enemmän. Silti käryttelen pari kertaa viikossa ja kerran viikossa tempaisen nollat tauluun. En enää ikinä mene töihin.

Minä olen raittiina vain silloin kun tukimassit on tuhlattu.

Vierailija
4/10 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tämmösten pummien takia äänestän kokoomusta.

Vierailija
5/10 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen raittiina vain silloin kun tukimassit on tuhlattu.

Hitto, mitä kärventelyy ;D ja väität olevasi tyytyväinen...

Vierailija
6/10 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä se kokoomuksen äänestäminen auttaa? Etkö käsitä, ettei meitä oikeita lusmuja saa työelämään millään keinolla?

Vierailija
7/10 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni minä olisin toisenkin määräaikaisen tehnyt, mutta koronan takia jäin työttömäksi. Kaikki paitsi vakkarit jää pois kun toiminta lähes kokonaan loppunut. Meneehän se päivä näinkin, kotona vähän TV:tä katsellen ja välillä netissä surffailua.

Vierailija
8/10 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se kokoomuksen äänestäminen auttaa? Etkö käsitä, ettei meitä oikeita lusmuja saa työelämään millään keinolla?

Totta. Ja muutenkin vapaaehtoisesti työttömien jahtaus saisi loppua niin pitkäksi aikaa kun meillä on yhtään työtöntä joka töihin haluaa. Kun ei heillekään töitä löydy. Itse olen vaan iloinen työttömien puolesta, jotka näkevät tässä jotain positiivista.

t. onneton työtön

Vierailija
9/10 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ja muutenkin vapaaehtoisesti työttömien jahtaus saisi loppua niin pitkäksi aikaa kun meillä on yhtään työtöntä joka töihin haluaa. Kun ei heillekään töitä löydy. Itse olen vaan iloinen työttömien puolesta, jotka näkevät tässä jotain positiivista.

t. onneton työtön

Ja kun meitä jahdatessa aiheutetaan ongelmia ainoastaan työhaluisille työttömille sääntöjä ruuvaillessa. Voin vakuuttaa, ettei minua saa millään keinolla lopettamaan tätä lomailevan työttömän arkea, joten jahtaamiseni on turhan sijasta myös kallista ja yhteiskuntahaitallista pelleilyä. Voittajan on helppo hymyillä jo etukäteen. 😊

Vierailija
10/10 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy ns. ideologista työttömyyttä, mutta olen kyllä sitä mieltä, että ap esimerkiksi tässä kuuluu henkisiltä ominaisuuksiltaan niihin ihmisiin joille sopisi perustulo. Aivan turhaa resurssien tuhlausta käyttää häneen työvoimahallinnon toimia. Toisekseen kukaan ei pyydä syntyä tähän maailmaan. Ei voi velvoittaa kun itseään ei saa lain mukaan poistaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi