Minkälaiset mahdollisuudet saada naisystävä?
Ikä: 34 vuotta, 175cm/74kg, käytän laseja, kaljuuntuminen etenee kovaa vauhtia, en ole lihaskimppu, ei löydy ajokorttia enkä ole sellaista hankkimassa, pätkätyöläinen, päihteistä käytän ainoastaan punaviiniä, muuten pidän itseäni ihan normaalina vaikkakin tähtään enemmän ympäristöystävälliseen elämään kuin monet muut.
Lapsia en halua eivätkä ilmeisesti monet naisetkaan joten luulisi että löytyisi jonkinlainen parisuhde (tähän mennessä ollut vain seksisuhteita).
Yleensä naisten kiinnostus lopahtaa silmin nähden kun käy selville etten autoile ja kulutan vähän rahaa ekologisemman elämän seuruaksena (vaikka ovat profiileissa vannoneet ekologisuuden kiinnostavan).
Kommentit (21)
No kaikki muu ok, paitsi autottomuus. Siis jos oletuksena sitten on, että nainen kärrää sut joka paikkaan.
Kulutan vähän rahaa tarkoittaa oikeasti sairaan pihiä, joka laskee joka sentin ja pitää huolta, että on itse voitolla. Olen seukannut hetken tuollaisen miehen kanssa, mutta ei sitä vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
No kaikki muu ok, paitsi autottomuus. Siis jos oletuksena sitten on, että nainen kärrää sut joka paikkaan.
Ei ole tuollaista olettamusta. Lue uudestaan ja varmaan löydät syyn miksi en ajele kaikkialle.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Ääh, eikä. Minulla naisena ei ole autoa (kortti on), enkä voi mitenkään olettaa että kumppanilla pitäisi olla. Tai voihan sitä olettaa mitä vaan, mutta varmaan pienin tekijä kyllä. Tarkemmin ajateltuja jos autottomuuden syy on ekologinen, niin vielä viehättävämpää. Vähäinen kulutus, kunhan vaatteet ovat kuitenkin siistit ja edes kohtalaisen modernit eikä mitkään kämäset kirppissammarit, on aina plussaa. Pituus ja paino aivan hyvät, samoin punaviini päihteenä. Näillä spekseillä olisit ihan kiinnostava omasta mielestäni.
Auto on iso nou nou kyllä naisille tämän olen huomannut.
Olennainen kysymys: Mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaiselle naiselle? Missä kohtaat sellaisia naisia ja miten erotut positiivisesti heidän silmissään muista kaltaisistasi miehistä? Kuinka usein tutustut naisiin, joista itse kiinnostut ja jotka ovat em. kohderyhmää (= naisia, jotka todennäköisesti hakevat juuri sinun kaltaistasi miestä).
(Ok, siinä oli kolme kysymystä. Mutta olennaisia kaikki.)
Vierailija kirjoitti:
Auto on iso nou nou kyllä naisille tämän olen huomannut.
Siis autottomuus ja asiaa ei auta vaikka mies liikkuu nopeasti vahvoilla jaloillaan paikasta A paikkaan B.
Auto on naisille status ja maskuliinisuus kysymys. Ei ole väliä vaikka sitä autoa ajaisi miestissi.
Minulle kelpaisit jos sinua ei haittaa että olen saman mittainen kuin sinä. Taidan olla kuitenkin liian vanha, ikäni alka numerolla 5.
Vierailija kirjoitti:
Olennainen kysymys: Mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaiselle naiselle? Missä kohtaat sellaisia naisia ja miten erotut positiivisesti heidän silmissään muista kaltaisistasi miehistä? Kuinka usein tutustut naisiin, joista itse kiinnostut ja jotka ovat em. kohderyhmää (= naisia, jotka todennäköisesti hakevat juuri sinun kaltaistasi miestä).
Kirjastoissa ja tapahtumissa olen tavannut naisia. Baareissa en käy joten ihan sama millaisia naisia niissä on.
Oletko ajatellut mahdollisuutta naisviholliseen? Sen löytäminen voisi olla helpompaa.
Ja äidin kanssa asut? Et mistään.
Erittäin hyvät. Kyse onkin siitä, minkälaisen naisen sinä haluat.
Naisten pinnallisuus taas loistaa tässä ketjussa. Autottomuuskin on "turn off"
t ei ap
Sun pitää etsiä itsesi kaltainen nainen, ei sellainen jota kiinnostaa ekologisuus niin kauan kuin se ei haittaa omaa elämäntyyliä, vaan sellainen joka on oikeasti halukas tekemään kompromisseja ympäristönsuojelun vuoksi. Sinun kannattaa avoimesti kertoa omista arvoistasi ja sanoa että etsit samoin ajattelevaa kumppania, jos esimerkiksi Tinderissä tai netissä seuraa haet. Irl voisit ehkä löytää samanhenkistä seuraa ympäristöaktivistiporukoista.
Mahdollisuudet paperilla on yksi juttu, mahdollisuudet todellisuudessa toinen. Paperilla voit olla vaikka millainen catch, mutta livenä täysi urpo.
Vierailija kirjoitti:
t ei ap
Oma auto puolustaa paikkaansa siinä tapauksessa, että asuu jossain korvessa, mistä lähimpään kauppaankin on kymmeniä kilometrejä+työmatkat ihmisten ilmoille.
Aika paljon saa vuodessa ajaa taksilla ennen kuin on kalliimpaa kuin kaikki auton käyttökulut olisivat.
Minullekin tuli mieleen eikö esim. Luonnonperintösäätiön talkoista tai Luonnonsuojeluliiton tapahtumista voi löytyä mukavaa ystävää sinulle tai jostain ekoyhteisöjen tapaamisista? En näe kirjoituksesi perusteella yhtään syytä, miksi olisit yksin.
Netissäkin on ekologisesta elämäntavasta kiinnostuneille vaikka mitä ryhmiä facebookissa, kotimaisia ja ulkomaisia.
Kyllä sinun sukupolvesi naiset ovat nirsoja, ei voi muuta sanoa. Väkivaltaisille ja pikkuasioista raivoaville miehille, liikaa viinaa ottaville, ei luonnossaviihtyville jotka eivät erota kuusta männystä tai kykene mihinkään syvällisempään keskusteluyhteyteen ja viis veisaavat luonnonmukaisemmasta syvällisiä arvoja korostavasta elämästä, kyllä löytyy ottajia.
IhmettelenSuoraanSanottuna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjastoissa ja tapahtumissa olen tavannut naisia. Baareissa en käy joten ihan sama millaisia naisia niissä on.
Toistan kysymykseni:
- Mikä sinusta tekee kiinnostavan
- ja millaiselle naiselle?
- Missä kohtaat sellaisia naisia
- ja miten erotut positiivisesti heidän silmissään muista kaltaisistasi miehistä?
- Kuinka usein tutustut naisiin, joista itse kiinnostut ja jotka ovat em. kohderyhmää (= naisia, jotka todennäköisesti hakevat juuri sinun kaltaistasi miestä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t ei ap
Oma auto puolustaa paikkaansa siinä tapauksessa, että asuu jossain korvessa, mistä lähimpään kauppaankin on kymmeniä kilometrejä+työmatkat ihmisten ilmoille.
Aika paljon saa vuodessa ajaa taksilla ennen kuin on kalliimpaa kuin kaikki auton käyttökulut olisivat.
Minullekin tuli mieleen eikö esim. Luonnonperintösäätiön talkoista tai Luonnonsuojeluliiton tapahtumista voi löytyä mukavaa ystävää sinulle tai jostain ekoyhteisöjen tapaamisista? En näe kirjoituksesi perusteella yhtään syytä, miksi olisit yksin.
Netissäkin on ekologisesta elämäntavasta kiinnostuneille vaikka mitä ryhmiä facebookissa, kotimaisia ja ulkomaisia.
Kyllä sinun sukupolvesi naiset ovat nirsoja, ei voi muuta sanoa. Väkivaltaisille ja pikkuasioista raivoaville miehille, liikaa viinaa ottaville, ei luonnossaviihtyville jotka eivät erota kuusta männystä tai kykene mihinkään syvällisempään keskusteluyhteyteen ja viis veisaavat luonnonmukaisemmasta syvällisiä arvoja korostavasta elämästä, kyllä löytyy ottajia.
Netissä esiintyvä signalointi millä kiillotetaan omaa kilpeä ei todennäköisesti kanna netin ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Ja äidin kanssa asut? Et mistään.
Yksin olen asunut jo 19v lähtien. Kolmessa eri kaupungissa.
Mistä päin olet? Olet tainnut kysellä samaa täällä aiemminkin.