Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Käytetyn auton ostaneet ja muut vaihtoautoista tietävät.
02.07.2006 |
Jos ostaa käytetyn auton autoliikkeestä, niin onko siinä minkäänlaista takuuta? Esim jos laturi rikkoutuu kolme viikkoa ostamisesta. Onko autoliikkeellä mitään vastuuta. 15 000 euron auto.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
muistaakseni 6kk.
Laturivika kuuluu ehdottomasti turvan piiriin.
Käytetystä autosta ei koskaan tiedä! Ja laturi on todellakin kuluvaosa, eli ei edes vakuutus korvaa sellaista.
Alue: Aihe vapaa
Kuluttajasuojalain puitteissa ostajalla on joitain oikeuksia. Ota selvää siitä liikkeestä mistä auto on ostettu. Jos hankintapaikka oli " jobbari" takuu loppuu kun perävalot heittää näkymästä.