Pippa Laukka täyttää 50v!
Voi juma..mä luulin häntä n.35vuotiaaksi.
On kyllä tosi hyvin säilynyt👍
Kommentit (36)
Näkeehän noista silmien ja suun ympärillä olevista juonteista iän. Hiukset, meikki ja pukeutumistyyli huijaavat ehkä vähän, mutta kun tarkkaan katsoo, näyttää ihan ikäiseltään.
Pippa on kyllä kieltämättä nuoren näköinen...mutta se nauru on jotain ihan kamalan kuuloista.
Olen ihan tosissani luullut, että hän on noin 35-vuotias.
Ei nyt sentään 35-v. Joku 42-44 ehkä.
hehkeys säilynyt eikä ajan hammas ole puraissut pahasti, ottakaapa mammat mallia!
No katsoin noita kuvia, kyllähän näkyy että yli 40 on. Mutta on semmoiset tyttömäiset piirteet, joka pelastaa paljon.
Todella kaunis nainen ja näyttää 10v nuoremmalta. Oli jossain haastattelussa (Nordman show?) ja näytti tosi upeelta!!!
Ja siis itsekin olen nainen, kyllä nyt sokeakin näkee että hän on super hehkeä. Wau!
Näyttää ikäiseltään. Pitkät hiukset ja korkeat nutturat luo nuorekkaan ilmeen. Kuvitelkaapa sama naama lyhyellä tukalla.
Pipalla ferritiinit,kilpparit, stressi , kondiksessa ja mieskin huomioi.
Ei ole tehnyt hengittämällä energiaa syömättä kuten muut mammat.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ikäiseltään. Pitkät hiukset ja korkeat nutturat luo nuorekkaan ilmeen. Kuvitelkaapa sama naama lyhyellä tukalla.
Hänellä on myös kauniit kasvot. Joissain ihmisessä on vaan sitä jotain, siihen ei liity hiusten pituus.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin säilynyt nainen jota useamman palsta mamma kuuluu katsoa ylöspäin, pipalla olis ylitsepääsemätön työmaa pelkästään täällä käyvien naisten elintapojen kohentamisessa.
Sellainenko mamma sieltä peilistä sinua toljottas, elä nyt ole liian ankara itsellesi. Pipalla on luultavasti myös hyvät geenit, on kyllä upea!
Joo, näytin tänään kuvaa 20-vuotiaalle pojalleni ja arveli, että on noin ikäiseni tai jopa vähän nuorempi. Olen siis 40 v ja hyvinkin ikäiseni näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, näytin tänään kuvaa 20-vuotiaalle pojalleni ja arveli, että on noin ikäiseni tai jopa vähän nuorempi. Olen siis 40 v ja hyvinkin ikäiseni näköinen.
Miksi ihmeessä? Opetat pojallesi, että on ok ja jopa suotavaa, että nuorikin kloppi saa arvostella naista ulkonäön perusteella?
Ikäisensä näköinen.Jos ei noin blondais tukkaansa, näyttäisi nuoremmalta kyllä
Vierailija kirjoitti:
Meillä nuorempi teini sanoo kaikista, että "aika vanha varmaan sun ikäinen"
seisokki tehtaassa, klo 18 jatkuu työt
Ei todellakaan ole ikäisensä näköinen, ootte vaan kateellisia. Näen päivittäin viisikymppisiä naisia töissä ja ei tasan yksikään pääse samalle tasolle. Suurinosa ylipainoisia tanttoja.
T.12
Hyvin säilynyt nainen jota useamman palsta mamma kuuluu katsoa ylöspäin, pipalla olis ylitsepääsemätön työmaa pelkästään täällä käyvien naisten elintapojen kohentamisessa.