Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras lääke sosiaalisen ahdistuksen pelkoon?

Vierailija
20.04.2020 |

Mikä ahdistus/masennuslääke sopisi parhaiten sos.ahdistuksen pelkoon?
Omia kokemuksia kaivataan :)

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta voisko joku kertoa miten h.emmetin kauan altistusta pitää jatkaa??? Yli 8 vuotta nyt töissä altistanut itseäni. Ei auta, ei. Tämä on kuin ottaisi yhden askelen eteenpäin, viikon päästä kaksi taaksepäin.

Terapia? Vaikea tuohon tilanteeseesi on mitään sanoa taustojasi tuntematta.

Ei ole varaa terapioihin. Rikkaiden juttuja.

Vierailija
42/55 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essitalopram on auttanut mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bentsodiatsepiinit auttaa.

Ovat myös turvallisia lääkkeitä.

Diapam, Rivatril, Xanor

Masennusllääkkeet ja neuroleptit tuhoavat aivot ja persoonallisuuden, lihottavat ja tekevät zombie.

Vierailija
44/55 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muualla maailmassa kaikki lääkkeet ovat laillisesti saatavilla apteekista.

Minkä helvetin takia aikuinen ihminen tarvitsee lääkärin tai valtion lupaa jos tarvitsee käyttää bentsodiatsepiineja ahdistukseen.

Se on mahdollista vain sosialistisessa totalitarismissa, suomessa.

N. 52

Phnom Penh

Vierailija
45/55 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun muualla maailmassa kaikki lääkkeet ovat laillisesti saatavilla apteekista.

Minkä helvetin takia aikuinen ihminen tarvitsee lääkärin tai valtion lupaa jos tarvitsee käyttää bentsodiatsepiineja ahdistukseen.

Se on mahdollista vain sosialistisessa totalitarismissa, suomessa.

N. 52

Phnom Penh

Eihän sitä nyt muuallakaan saa bentsoja vapaasti haettua apteekeista, reseptin tarvii kyllä muuallakin.

Vierailija
46/55 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuneisuuteen ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon oon syönyt seitsemisen vuotta mirtazapiinia. Tavallaan ois kiva joskus lopettaa se, mutta kun ei oo enää hoitosuhdetta missään niin en oikein uskalla.. et kävis vaikka työterveydessä kolmen kuukauden välein vain kääntymässä ja raportoimassa miten nyt menee, niin ei, ei riittäis. Pelkään että lääkkeen lopetus sais aikaan täyden romahduksen ja työkyvyn menettämisen, eli ehkä käytän lopun elämääni..

Sinänsä kyllä hyvä lääke, mulle sopinut mainiosti.

Vierailija
47/55 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistuneisuuteen ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon oon syönyt seitsemisen vuotta mirtazapiinia. Tavallaan ois kiva joskus lopettaa se, mutta kun ei oo enää hoitosuhdetta missään niin en oikein uskalla.. et kävis vaikka työterveydessä kolmen kuukauden välein vain kääntymässä ja raportoimassa miten nyt menee, niin ei, ei riittäis. Pelkään että lääkkeen lopetus sais aikaan täyden romahduksen ja työkyvyn menettämisen, eli ehkä käytän lopun elämääni..

Eli olet lääkekoukussa, vaikkei ole edes koukuttava lääke. Yksi esimerkki siitä, miksi bentdodiatsepiineja ei tarvitsisi pihdata. Koukku tulee muihinkin.

Vierailija
48/55 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet lääkekoukussa, vaikkei ole edes koukuttava lääke. Yksi esimerkki siitä, miksi bentdodiatsepiineja ei tarvitsisi pihdata. Koukku tulee muihinkin.

Joo vois sanoa että henkisesti koukussa. Mut toisaalta se toimii niin miks sitä muuttais?

Vierailija
49/55 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sitä voi henkisesti olla koukussa aivan mihin hyvänsä, vaikka niihin bentsoihin tai lauantaisaunaan tai mihin ikinä, mistä uskoo mielenterveytensä riippuvan. Että toisaalta miksi pitäis lopettaa toimivan lääkkeen käyttö.

Vierailija
50/55 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo vois sanoa että henkisesti koukussa. Mut toisaalta se toimii niin miks sitä muuttais?

Siinä vaan on riippuvainen siitä, miten pitkään lääkäri suostuu auttamaan. Yksilön ei tarvitse haluta muutosta, mutta jos lääkäri haluaa, potilaan sanalla ei ole mitään merkitystä. Mirtariippuvuus on yksilölle miellyttävämpää, koska sitä saa helpommin eikä olla yhtä hanakasti lopettamassa lääkettä. Bentsot olisi lopetettu jo.

Vierailija
51/55 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kokeiltiin vuosikausia eri masennus ja psykoosilääkkeitä ahdistukseen, paniikkiin ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon, mutta nämä vain pahensivat oireita, + tekivät monenmoisia haittavaikutuksia. Nyt vajaan vuoden verran ollut tarvittavana lääkkeenä nopeavaikutteinen bentso Xanor 0.5 mg ja voin sanoa, että olen aivan kuin uusi ihminen. Voin asioida kaupassa normaalisti ilman että hiki valuisi noronaan tai sydän hakkaisi tuhatta ja sataa naaman punoittaessa käsien täristäessä. Katkaisemani vanhat kaverisuhteetkin ovat tässä palautuneet pikkuhiljaa ennalleen ja sukujuhlissakin tullut käytyä. Missään koukussa en kyseiseen lääkkeeseen ole, sillä viikossa menee maksimissaan 2-4 tablettia. Xanor on minulle jumalan lahja.

Vierailija
52/55 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xanoria ei voi käyttää jatkuvasti. Tilalle löydettävä muu kuin bentsodiatsepiini.

Vierailija
53/55 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kokeiltiin vuosikausia eri masennus ja psykoosilääkkeitä ahdistukseen, paniikkiin ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon, mutta nämä vain pahensivat oireita, + tekivät monenmoisia haittavaikutuksia. Nyt vajaan vuoden verran ollut tarvittavana lääkkeenä nopeavaikutteinen bentso Xanor 0.5 mg ja voin sanoa, että olen aivan kuin uusi ihminen. Voin asioida kaupassa normaalisti ilman että hiki valuisi noronaan tai sydän hakkaisi tuhatta ja sataa naaman punoittaessa käsien täristäessä. Katkaisemani vanhat kaverisuhteetkin ovat tässä palautuneet pikkuhiljaa ennalleen ja sukujuhlissakin tullut käytyä. Missään koukussa en kyseiseen lääkkeeseen ole, sillä viikossa menee maksimissaan 2-4 tablettia. Xanor on minulle jumalan lahja.

2-4 tablettia joka viikko ja väität että et ole riippuvainen. Ootko ihan varma?

Riippuvuuden tietää vasta siten että kokeilet olla ilman vaikka kuukauden. Henkinen riippuvuus on myös riippuvuutta.

Vierailija
54/55 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diapam, altistus ja armollisuus itseä kohtaan. Kun huomaa (hyvällä tavalla), että kaikilla muillakin ihmisillä on heikkouksia, auttaa.

Vierailija
55/55 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul lyrica ja tramal ei hikoiluta tai tunnu et kaikki tuijottaa 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi