Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatuskatko

Vierailija
02.07.2006 |

Onko muille sattunut? Olin ollut ystäväni kanssa jo monta tuntia shoppailemassa (mutta vain parissa isommassa putiikissa käynyt). Mieheni soittaessa ja kysyessä, missä kaupoissa olimme käyneet, tuli totaalinen blackout... en kertakaikkiaan saanut päähäni kauppaa, missä olimme olleet. Nuppi siis tyhjeni täysin---- ei mikään kiva tunne. Aika kauan meni ennen kuin alkoi taas pää toimimaan...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi