Mies 50, minä 30 - toimisiko?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelehan 20 vuoden päästä, mies 70 ja sinä 50, toimisiko? Kävisit miehen kanssa ihanilla rollaattoripäiväkävelyillä ja nostaisit aamulla sängystä jollain nosturilla
Toki rollaattoriin voi joutua minkä tahansa ikäisenä, mutta 7-kymppiset eivät todellakaan lähtökohtaisesti. Asun itse hissittömän kerrostalon ylimmässä kerroksessa ja kaikki muut naapurini ovat 7-kymppisiä.
Itse olen rakastunut 22 v vanhempaan (tosin naiseen) enkä minä mistään palstalta kysele kannattaako. Ei tietenkään kannata, mutta rakkaus on rakkautta, sille en voi mitään.
Kannata ottaa kaikenlaisten elämäänsä pettyneiden vajaamielisten kommentteja todesta. Näillä palstoilla niitä tuntuu riittävän, ja että koko suhteen täytyy perustua seksille. Sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 50 ja mies 70, kolme aikuista lasta maailmalla. Meillä ainakin mies on kovakuntoisempi, aina menee joka paikkaan kävellen tai pyörällä, paino koko aikuisiän 65 kg.
Kuiva ja pieni ukonkäppänä, hah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelehan 20 vuoden päästä, mies 70 ja sinä 50, toimisiko? Kävisit miehen kanssa ihanilla rollaattoripäiväkävelyillä ja nostaisit aamulla sängystä jollain nosturilla
Mietinkin,kuinka monta vastausta tulee ennen kuin joku kertoo "kun olet 50, mies 70". Ei tarvinnut kauaa odottaa.
Joskus 1940-luvulla 70 v saattoi tod.näk. olla aika huonossa vedossa ja sodassa traumatisoituneet myös "vanhenivat" nopeammin, luulen. Tosin oma enoni on hyvässä kunnossa oleva 96-vuotias veteraani. Vaimo olisi tässä tapauksessa 76.
Totta kai voi toimia, miksei toimisi. Ei yhtään huonommin tai paremmin kuin saman ikäisten suhteet. Kunto voi tosiaan olla eri tasolla tietyssä vaiheessa, mutta onko se jokin isokin probleema, jonka vuoksi pitäisi kieltäytyä suhteesta, jos se muuten tuntuu omalta jutulta ja synkkaa. Ja hei, tuntemani 7-kymppiset ovat parempikuntoisia kuin monet 20 - 30-vuotiaaat.
entä sitten kun sinä olet 130 ja mies on 150? Onko sitten hienoa olla 150v miehen kanssa? Kysyn vaan.
Mielestäni tuollaiseen kysymykseen ei ole oikeita vastauksia. Hyviä onnellisia vuosia voi olla vaikka miten paljon, tai ehkä kuolette huomenna auto-onnettomuudessa tai ehkä kun koronasta on päästy leviää virus joka tappaa kaikki tai vain kolmekymppiset muikkelit. Ihmisen elämä on välillä niin ouhen langan varassa ettei mitään lopullista tai varmaa ole, mutta kun aikasi mietit asiaa niin saattaa olla ettei ole enää mitään mietittävää eikä pohdiskeltavaa asian tiimoilta
Oman ikäisen kanssa kaikki sujuu parhaiten, vanheneminen, seksi jne
50-vuotiaana olet vielä nainen parhaimmillaan, mies 70-v ei todellakaan.