Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset huomio! Olenko itsekäs parisuhteessa?

Vierailija
19.04.2020 |

Olen 25-vuotias mies ja itsekin myönnän että toimin vähän lapsen tavoin arjessamme.
En siivoa, kokkaa ja pelaan lähes aina pleikkaria kavereiden kanssa. Huomioin naistani kyllä sanallisesti päivittäin ja annan fyysistä läheisyyttä ja huomiota. Kiitän naistani aina kaikesta mitä hän minulle/meille päivittäin tekee (kotityöt yms).
En vain ole sellainen ihminen että jaksaisin nähdä vaivaa yllätyksiin ja hemmotteluun, toisin kuin avopuolisoni. Olemme olleet viisi vuotta yhdessä ja rakastan häntä enemmän kuin mitään. Olenko itsekäs?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollainen? Etkö osaa asettua toisen asemaan, etkö välitä toisen tunteista, etkö halua ilahduttaa, vai oletko mukavuudenhaluinen vätys joka ei saa mitään itselle vaivalloista tai epämukavaa aikaiseksi?

Mitä mieltä puolisosi on, kuinka paljon asia häntä vaivaa ja harmittaa?

En itse katselisi kaltaistasi miestä. Yllätyksistä ym. huomioimisesta en niin välitä enkä sitä kaipaa, mutta edellytän että kumpikin tekee osansa kotitöistä ja hoitaa pakollisia asioita.

Pelaaminen ei minua haittaa, mutta kotityöt on silti hoidettava ilman marttyyriutta ja ulinaa ja mielellään ilman erillistä kehotusta.

Kyllä, olet itsekäs ja lapsellinen, tuollaista käytöstä voisi olettaa teini-ikäiseltä, ei aikuiselta mieheltä.

Vierailija
22/33 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä kyllä ja maksan tasapuolisesti kulujamme. Mutta se onkin ainoa positiivinen asia vastuudellisuudestani suhteessa.

Eikä naiseni ole mitenkään alistettu suhteessamme mutta hän vain tykkää kokata ja siivota. Hän rakastaa huolehtia läheisistään.

Ap

Minäkin olin tunnollisena tyttöystävänä samanlainen. Tykkäsin aidosti siivota ja leipoa, mutta kun se kaikki kaatui minun niskaani, tuli burn out, katkeruus ja ero. Tietysti hän huolehtii läheisistään, mutta kuka huolehtii hänestä? Huonolla itsetunnolla varustettu ei osaa huolehtia itsestään, kun ei koe sitä ehkä ansaitsevansa. Ero tekisi luultavasti hänellekin hyvää, kun hän heräisi siitä, ettei voi aina yrittää miellyttää kaikkia omien tarpeidensa yli. Ei sellainen ole tervettä. Jos pysytte yhdessä, ideaalissa tilanteessa sinä tukisit hänen itsenäistymistään ja herättelisit häntä tilanteista, joissa hän tekee oman vastuunsa yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne yllätykset ja hemmottelu, vaan se että rakennetaan normaali arki yhdessä. Normaaliin arkeen kuuluu kokkaaminen, siivoaminen, roskien vienti ja kaupassa käyminen. Miten eläisit, jos et seurustelisi tällä hetkellä? Miltä kotisi näyttäisi? Kuolisitko tyhjän jääkaapin eteen? Pystyisitkö normaaliin elämään ilman lapsuudenkodin turvaa tai tyttöystävää? Tätä kannattaa harjoitella.

Se vaikuttaa siihen miten naisesi sinut näkee ja kokee pitkällä tähtäimellä.

Jos et tee mitään annat itsestäsi miehisen kuvan sijaan , kuvan holhottavasta pojasta tai lapsesta. Pidemmän päälle naista alkaa ärsyttää tämä.

Jos alat hommiin, se tuntuu miehekkäältä, koska aikuinen mies kantaa vastuuta ja tekee asioita, ei odota että hänelle tehdään.

Tämä näkyy suoraan vällyjen välissä.

On eri asia rakastella miestä, kuin poikaa.

Jos ikinä olet lukenut naisten ajatuksia, niin vastuuta kantava tekevä mies herättää naisen halut.

Vierailija
24/33 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 jatkaa

Kyllä hän on tuossa tilanteessa alistuneessa asemassa. Sinä alistat häntä, kun et ota vastuuta, ja hän alistuu, kun ajattelee sen olevan hänen ansaittu kohtalonsa.

Vierailija
25/33 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vastailko trollille, eihän noin typeriä voi kukaan kysellä.

Tietysti on provo, näkee hänen vastauksista: mitä ehdotatte, että teen, miten aloitan jne..

Vierailija
26/33 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rakkaus sulle on?

Vierailija
27/33 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan nainen viitsii passata kaltaistasi? Aivan täysi kakara olet! Jos yhdessä asutaan, kotityöt jaetaan, tavalla tai toisella. Joillakin toimii se, että jaetaan kaikki puoliksi vaikka vuoropäivin tai -viikoin, toisilla jako sen mukaan, mitä kumpikin mieluummin tekee jne., mutta en kyllä ymmärrä 2020-luvulla naista, joka duunaa yksin kaikki kotityöt.

Vierailija
28/33 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä, olen erittäin itsekäs. 

Nyt olen vihdoin herännyt, ja muuttanut käyttäytymistäni, sillä jos jatkaisin sitä, kumppanini todennäköisesti ei enää jaksaisi kestää minua.

Vierailija
29/33 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä, olen erittäin itsekäs. 

Nyt olen vihdoin herännyt, ja muuttanut käyttäytymistäni, sillä jos jatkaisin sitä, kumppanini todennäköisesti ei enää jaksaisi kestää minua.

Jos rakastat naistasi muutat pysyvästi käytöksesi. Teidän suhde kuluttaa naisen loppuun, nähty ja koettu. Olin nuorena samanlainen. Palvelin, hemmottelin ja rakastin ex miestäni yli kaiken vaikka käyttäytyi tavallasi. Olin rikki suhteen jälkeen pitkään mutta miehen jättäminen oli elämäni paras päätös.

Vierailija
30/33 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa taakan pitäisi keventyä, nyt naisesi hoitaa tuplat kun sä et ota mitään vastuuta.

Vierailija
31/33 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä kyllä ja maksan tasapuolisesti kulujamme. Mutta se onkin ainoa positiivinen asia vastuudellisuudestani suhteessa.

Eikä naiseni ole mitenkään alistettu suhteessamme mutta hän vain tykkää kokata ja siivota. Hän rakastaa huolehtia läheisistään.

Ap

Ainoastaan vain sun mielikuvituksessa nainen tykkää olla sun palvelija. Tosielämässä nainen haluaisi olla itse palveltavana tai edes sun tekevän oman osuutesi.

Näin. Nämä miehet ovat juuri niitä, joille ero tulee puskista. Kaikkihan oli ihan hyvin -siihen saakka kun muija lähtee lätkimään.

Vierailija
32/33 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekäs. Kumppani tulee katkeroitumaan jossakin vaiheessa ainaisena piikana ja mammana olemiseen.

Vierailija
33/33 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekäs ja keskenkasvuinen. Suosittelen aikuistumista ja vastuun ottoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan