Akka valittaa juomisesta
Akka valittaa juomisesta. Juon vain viikonloppuisin ja käyn töissä. En ymmärrä mikä on ongelma? Viikonloppuna haluan nollata pään.
Kommentit (22)
Niin pitkään kuin kuuluu naputusta, kaikki on hyvin. Sitten kun ei kuulu enää mitään, kannattaa olla huolissaan. Sama pätee niin autoon kuin vaimoonkin.
Nälkä lähtee syömällä, akka juomalla.
Kohta ei varmaan tarvitse kuunnella nalkutusta juomisesta. Minä aikani valitin miehelleni juomisesta ja kun muutosta ei tullut niin otin eron. Siellä nyt sitten yksin juo viikollakin, kun siirtyi etätöihin. Ei tarvitse kuulla valitusta, mutta lähti samalla ilmainen piika ja joutuu nyt itse hoitamaan kaikki kotihommat.
Jos nollaat pääsi joka viikonloppu, sulla on ongelma. Itse en olis sun kanssa enää. Nyt se pää pois sieltä omasta p*rseestä! Naises on oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta ei varmaan tarvitse kuunnella nalkutusta juomisesta. Minä aikani valitin miehelleni juomisesta ja kun muutosta ei tullut niin otin eron. Siellä nyt sitten yksin juo viikollakin, kun siirtyi etätöihin. Ei tarvitse kuulla valitusta, mutta lähti samalla ilmainen piika ja joutuu nyt itse hoitamaan kaikki kotihommat.
Olitko alunperinkin ”tyytynyt” mieheen? Ei kuulosta vuosisadan rakkaustarinalta. Myötä- ja vastoinkäymisissä ja niin edelleen...
Mä olen usein kysellyt, että mikä siinä miehen juomisessa konreettisesti häiritsee. Paljon kuulee yleisiä selityksiä, että se on ärsyttävää ja vastenmielistä... joo joo, mutta mikä siinä ärsyttää ja on vastenmielistä?! Ymmärrän jos herra oksentaa vessan lavuaarin aina tukkoon, lyö, huutaa ja paiskoo tavaroita, tai vaikka horjuessaan kaataa talon kukkamaljakot pöydiltä. Mutta harvan kohdalla kai näin on? Eli mikä siinä sitten on se konkreettinen ongelma?!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen usein kysellyt, että mikä siinä miehen juomisessa konreettisesti häiritsee. Paljon kuulee yleisiä selityksiä, että se on ärsyttävää ja vastenmielistä... joo joo, mutta mikä siinä ärsyttää ja on vastenmielistä?! Ymmärrän jos herra oksentaa vessan lavuaarin aina tukkoon, lyö, huutaa ja paiskoo tavaroita, tai vaikka horjuessaan kaataa talon kukkamaljakot pöydiltä. Mutta harvan kohdalla kai näin on? Eli mikä siinä sitten on se konkreettinen ongelma?!
Varmaankin se ettei kännisen kanssa voi lähteä, autoilemaan, lenkkeilemään, ulkoilemaan, kyläilemään, leikkimään lasten kanssa, ulkoiluttamaan koiraa ja yleensäkään puhua mistään asioista järkevästi.
Kyllä kävi sääliksi kerran yhtä naista ulkoilmatapahtumassa kun mies pyöri ja möyri siellä ojan penkalla housut puolitangossa ja huuteli ohikulkijoille hävyttömyyksiä, vaimo yritti turhaan puhua järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä, joka juo joka viikonloppu. Ei arvosta terveyttään eikä huolehdi itsestään. Sama pätee naiseen ja suhteeseen. Ei arvosta, ei huolehdi. No entäpä miten arvostaa miestä, joka kaikesta tekemisestä valitsee mieluiten juomisen? Ei esimerkiksi lukemista tai urheilua tai muuta kehittävää. Eipä sellaista arvosta. Lisäks alkoholi haisee h...tin pahalta ja juovat ihmiset kuulostaa ja näyttää noloilta ja ällöttäviltä. Ei varmaan enempää tartte jatkaa tätä listaa, vaikka voisikin.
Vierailija kirjoitti:
Nälkä lähtee syömällä, akka juomalla.
...ja nuha nus simalla & reuma runk kaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Naista ärsyttää toisen rentous, jos itse on jatkuvasti takakireä stressaaja ja huolehtija.
Taustalla hoivavietti?
Täydellinen symbioosi on se kun akka valittaa juomisesta ja ukko syömisestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nollaat pääsi joka viikonloppu, sulla on ongelma. Itse en olis sun kanssa enää. Nyt se pää pois sieltä omasta p*rseestä! Naises on oikeassa.
Juu. Hyvä suhde sellainen, missä ei saa olla oma itsensä. Tuollaiset nillittävät "naiset" on kyllä maanvaiva, joita ei kenenkään miehen hermot kestä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen ihmetellyt useasti itsekkin. Saiska tähän vastauksen?
Ap sanoi nollaavansa pään. Tarkoittaako tämä yhtä kahta olutta? Tiedän tyyppejä jotka tekee näin. Niistä nyt ei erkkikään tule humalaan. Vai vedätkö lärvit? Sitten ymmärrän naistasi.
Taitaa akka olla oikeasti Paksu-Aku.