Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on sinusta mahtavampi hetki: se kun alat syödä herkkuruokaa vai se kun olet jo syönyt sen ja maha on täynnä?

Vierailija
19.04.2020 |

Omituinen kysymys ehkä, mutta alkoi kiinnostaa. Olen nimittäin huomannut että kaverini aina kirjoittaa "ruokahehkutusviestinsä" juuri sen jälkeen, kun on syönyt – "Ai että, mikä ateria. Söin hampurilaisia, joihin grillasin pihvit ja ..." –, kun taas minä kirjoitan ruokahehkutusviestit juuri ennen kuin alan syödä: "Ai että, olen grillaamassa pihvejä hampurilaisiin. En malta odottaa, että pääsen syömään."

Näin on aina. Kaverini myös puhuu usein miten mahtavaa oli syödä maha täyteen. Se että maha on täynnä on hänelle tosi tärkeä asia. Itse en oikeastaan ikinä ajattele sitä.

Tällä ei ole yhtikäs mitään merkitystä käytännössä. Alkoi vain kiinnostaa, kun luin meidän välisiä viestejä ja huomasin, että noin on joka ainut kerta.

Te muut jotka laitatte "ruokahehkutusviestejä" ihmisille, laitatteko niitä ennen vai jälkeen syömisen? Kumpi on mahtavampi hetki?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun alan syömään ja koko herkku vielä edessä, tietysti.

Vierailija
2/6 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen syönyt, ällöttää ja oksennan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun syön terveellistä, herkullista ruokaa ja maha on täynnä ja jos on punkkua niin syäminenkin on mukavaa.

Zinc

Vierailija
4/6 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun katson uhria silmiin ja näen sen pelon ja hämmennyksen. Jälkeenpäin on tyhjä olo ja pitää etsiä uutta, jotta voi taas kokea sen hetken.

Vierailija
5/6 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan, paras hetki on siinä välissä. Kun olen syömässä ja tunnen herkullisen maun suussani.

Vierailija
6/6 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun syön terveellistä, herkullista ruokaa ja maha on täynnä ja jos on punkkua niin syäminenkin on mukavaa.

Zinc

Tästä tuli mieleen, miehen mielestä olen outo kun minusta osa syömisnautintoa on se kun tiedän mitä hyvää se ruoka minulle tekee.. kun syön ravinnerikasta salaattia ja rasvaista kalaa, oikein tunnen kun se voitelee kehoa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi