Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko haittaa jos on koko ikänsä neitsyt?

Vierailija
19.04.2020 |

Onko haitta puolia?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydäntäsärkevä kommentti Hilmalta, 81v hoitokodissa.

"Kuka minua oikein panis"?

-Hoitsu

Hilma taitaa luulla olevansa 21v.

Vierailija
22/43 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Oikeastaan jopa ihan arvostettava asia tällaisena irtopanojen ja seksisuhteiden aikakautena, jolloin ihannoidaan hedonismia ja siitä seurannutta rappiokulttuuria. Jokainen hoitaa hommat tyylillään tai on hoitamatta, mikäli niikseen tulee.

Ihminen on aina ollut seksuaalinen ja hedonistinen, ei se mikään nykyajan keksintö ole. Noin sata vuotta sitten Helsinki oli pullollaan ilotaloja joissa käytettiin hyväksi elantonsa menettäneitä maalaistyttöjä, että se siitä kristillisestä moraalista. Jos ajatellaan ihmislajin säilymistä, niin neitsyily on vahingollista. Muutaman alfanaaraan synnyttämä populaatio on pian sukurutsainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neitsyet elävät pitempään. Ilman miestä nainen on onnellinen.

Naulan kantaan myös toisinpäin.

Ja jos oikein ahdistaa, niin lumppu irtoo satasella tunniksi.

M50

Ostamastaan hyödykkeestä voi silti käyttää ihan asiallisiakin nimityksiä. Hyvät tavat kunniaan. Sama kuin halveksisit lehmää, jonka maitoa juot.

Vierailija
24/43 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se on jopa toivottavaa ja osoittaa henkistä vahvuutta.

Vierailija
25/43 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alapeukuttajan mielestä eksklusiivisen ped ofiilin pitäisi toteuttaa itseään

Vierailija
26/43 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi on määritelty ihmisen perustarpeeksi joten eiköhän siitä jotain haittaa ole jos puutetta

Vierailija
27/43 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko millä tavalla tämä vahvuus liittyy neitsyyteen? Itse näin "yli-ikäisenä" neitsyenä en ole kokematon siksi että olisin jotenkin vahva vaan siksi että olen niin seksikammoinen, etten uskalla asettaa itseäni niin haavoittuvaiseen asemaan.

Vierailija
28/43 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/43 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koko ikäni rapu. Ei haittaa.

Vierailija
30/43 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään haittaa. Siitä olisi haittaa, jos olisi pakko tehdä jotain, joka ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
31/43 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Oikeastaan jopa ihan arvostettava asia tällaisena irtopanojen ja seksisuhteiden aikakautena, jolloin ihannoidaan hedonismia ja siitä seurannutta rappiokulttuuria. Jokainen hoitaa hommat tyylillään tai on hoitamatta, mikäli niikseen tulee.

Ihminen on aina ollut seksuaalinen ja hedonistinen, ei se mikään nykyajan keksintö ole. Noin sata vuotta sitten Helsinki oli pullollaan ilotaloja joissa käytettiin hyväksi elantonsa menettäneitä maalaistyttöjä

Käyttäispä joku nainen mua hyväks

t.elantonsa menettänyt maalaispoika

Vierailija
32/43 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 vuotias mies ja olen neitsyt. Voin hyvin ja olen onnellinen. Oman käden kautta onneen riittää minulle. Koen hyvänä asiana tässä ainakin sen että en tarvitse naista tai naisia kun osaan itse tyydyttää itseni.

Vierailija
33/43 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se surullista jos ei kelpaa kenellekkään tai ettei uskalla yrittää naisia vaikka asiaa kuinka yrittäisi kääntää positiiviseksi.

Ihmiselle seksuaalinen läheisyys on kuitenkin terveyttä ja hyvää mielialaa edistävä asia.

Seksi stimuloi verenkiertoa, kehon nesteidenkiertoa, aivojen mielihyvää tuottavia välittäjäaineita ja muita kehon terveyttä edistäviä kemikaaleja mistä jää paitsi jos jää yksin

Vierailija
34/43 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla terveyshyötyjäkin, kun neitsyenä välttyy sukupuolitaudeilta yms. tulehduksilta. Ei myöskään tarvitse hakea sopivaa ehkäisyä ja miettiä eri vaihtoehtojen riskejä ja sivuvaikutuksia.

Vierailija
35/43 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole haittaa. Olen toki kokeillut miltä tuntuu lykkiä vaginaan tai peräaukkoon mutta ei oman nyrkin puristusta voita mikään. Ja mitkään helvetin vauvat ei kiinnosta.

Mee naimisiin sen oman nyrkkis kanssa. Kukaan ei menetä mitään

Vierailija
36/43 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siitä mitää haittaa on, minä olen harrastanut vain muutaman kerran seksiä elämäni aikana ja nyt viime kerrasta alkaa olemaan jo 10 vuotta aikaa. Haluja on paljon mutta masturbointi auttaa erittäin hyvin joten tuskin harrastankaan seksiä enää koskaa.

Vierailija
37/43 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydäntäsärkevä kommentti Hilmalta, 81v hoitokodissa.

"Kuka minua oikein panis"?

-Hoitsu

Surullista😢

Mitä vastasit Hilmalle?

Vierailija
38/43 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on aina ollut seksuaalinen ja hedonistinen, ei se mikään nykyajan keksintö ole. Noin sata vuotta sitten Helsinki oli pullollaan ilotaloja joissa käytettiin hyväksi elantonsa menettäneitä maalaistyttöjä

Käyttäispä joku nainen mua hyväks

t.elantonsa menettänyt maalaispoika

Tämä.

Vierailija
39/43 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos ei haittaa mitä menettää.

Onhan paljon ihmisiä jotka eivät syö tai juo tiettyjä aineita, eivät matkusta, eivät polta tupakkaa, eivät käytä huumeita, eivät ...  Samaan läjään vaan ne jotka eivät sekstaile.  Ei se sen kummenpaa.

Vierailija
40/43 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se heleppoo jos ei seksii tarvi ku silloin vastakkainen sukupuoli muuttuu ihan ihmiseks vaa eli "sukupuolettomaks" omissa silmissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän